Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:zie bv het feit dat jij een tekst van Manon ongequote in je bericht zet
Ikima schreef:Dames, voor schrijf/taalfouten bestaat een Taalbloopers topic, het heeft geen nut om hier zo uitgebreid over te kibbelen.
Kir_Ples schreef:Wordt dat dan niet aangepakt door de Mods?Ik heb ook dyslectie.
En ik kom heel vaak quotes van mij weer tegen in een HK topic, dat ik 'dom' ben, idd ook niet bepaalt leuk.
Ik stuur ook altijd wel een PM dan.
Zoals ik een keer ego schreef ipv echo.
Ikima schreef:Juist Onassa, je zegt het goed.
Lielle schreef:Hier ben ik het mee eens. Roep dan de mensen op het matje die er zich schuldig aan maken en niet zo'n opmerking in het algemeen. Ook ben ik het er mee eens dat de opmerking in deze nogal laat komt.ik vind deze mod opmerking wel een leuk voorbeeld.
Ik ben ervan overtuigd dat dit niet voor mij geldt, maar ik weet ook zeker dat de anderen dat ook vinden, en wie er gelijk heeft laat ik dan maar in het middenDaarnaast denk ik dit een paar pagina's terug zeker hetgeval was, maar nu beduidend minder. Dan komt zo'n melding IMO niet meer op het juiste moment, of hij moet wat meer worden toegelicht. En persoonlijk ben ik voorstander van er mensen ook rechtstreeks op aanspreken en niet in zijn algemeen houden.
Lielle schreef:ik vind deze mod opmerking wel een leuk voorbeeld.
Ik ben ervan overtuigd dat dit niet voor mij geldt
suleilitha schreef:Ik vind die moderatoropmerkingen juist erg gebruikersvriendelijk en ook hier geldt: wie de schoen past, trekke hem aan.
Jacimatho schreef:Dat op het matje roepen gebeurt per persoon, 1 op 1 via de Pb en niet in het openbaar op het forum. De modopmerking in het topic is bedoeld om een waarschuwing te geven dat er op gelet wordt.
Tja, verwachten dat er a la minuut ingesprongen wordt als het off topic gaat is niet realistisch. Moderators werken ook, hebben gezinnen en doen meer dan achter de Pc zitten. We grijpen in op het moment dat we dat kunnen..