tita schreef:Ik vind Fok nou niet echt een voorbeeld van een gezellige site.Kijk eens naar fok....daar gelden goede regels en geen gezeik je mag voor je mening uitkomen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tita schreef:Ik vind Fok nou niet echt een voorbeeld van een gezellige site.Kijk eens naar fok....daar gelden goede regels en geen gezeik je mag voor je mening uitkomen
Lielle schreef:Tita, fok is mijn site niet. Dat vind ik dus een goed voorbeeld wat er gebeurt als er weinig gemod wordt.
tita schreef:Kijk eens naar fok....daar gelden goede regels en geen gezeik je mag voor je mening uitkomen
ManonR_ schreef:Volgens mij is dit topic niet bedoeld om Fok te bespreken, maar dat zou zomaar aan mij kunnen liggen.
tita schreef:Kijk eens naar fok....daar gelden goede regels en geen gezeik je mag voor je mening uitkomen
tita schreef:Ik snap jouw vergelijking wel hoor en ik snap ook wat je ermee wil duidelijk maken. Ik doelde meer op de vele reacties op hoe 'slecht' Fok dan wel niet is. Ik vind trouwens dat je nogal heftig reageer op een mijns inziens rustige nette opmerking.ManonR_ schreef:een vrij stomme nutteloos post, het gaan om bokt ja en ik geef een vergelijking weer waarom ik bokt niet zo leuk vind met behulp van voorbeeldenVolgens mij is dit topic niet bedoeld om Fok te bespreken, maar dat zou zomaar aan mij kunnen liggen.
Maar goed misschien moet je ff TEMMEN want het is off-topic kan ik een ow voor krijgen of een waarschuwing
Lielle schreef:Je kan wel ontiegelijk uit je slof schieten bij zo'n opmerking (daar krijg ik overigens in zo'n geval wel zin in), maar daar schiet je gewoon niets mee op. Verder is het ook nog zo dat als je de verkeerde treft dat je dan je hele berichtenbox vol hebt hangen van gescheld van de betreffende persoon en zijn of haar vrienden en vriendinnen. Soms is het echter wel lastig nog rustig te reageren.Manon, en dat vind ik dan een mooi voorbeeld van een reactie die de druk eraf probeert te halen in een discussie.
Lielle schreef:dus wat voor punt wil je nu maken Tita? Dat er hier niet streng genoeg gemod wordt? Dat lees ik uit je laatste regel.
En met dit laatste bericht ben je dus zelf bezig om de discussie te verzieken. Dat is op de man spelen en dan vraag je IMO om een OW.
Onassa schreef:Je kunt een forum als Fok helemaal niet vergelijken met Bokt vind ik.
Het zal hier zo worden als daar en daar ben ik alleen maar blij om.
Vergeet niet dat hier de mods het werk vrijwillig doen he.
vrijwillig steken ze hun vrije tijd in dit forum om het voor ons toegankelijk te maken en ik vind dat dat ook best een beetje respect verdient!
tita schreef:Discussie kan ik het niet noemen een discussie wordt gevoerd en daar moet een beslissing uit komen, hier komt geen beslissing uit.
tita schreef:tja dat vind jij zo maar het is een nutteloze post waar je niks mee kan iets van in de trant
Citaat:nouuuuuuuuuu het gaat niet meer over mij en niet over bokt duhhhhh
Citaat:Discussie kan ik het niet noemen een discussie wordt gevoerd en daar moet een beslissing uit komen, hier komt geen beslissing uit.
Bokt is bokt en de mods zullen zo blijven imo kinderachtig
Nanne schreef:Humor is bij elk persoon anders. Als ik iets grappig vind en ik post dat krijg ik vervolgens een ban.. Omdat de mod het niet grappig vind.. Maar je moet als mod onpartijdig zijn imo. Niet denken van zou ik dat leuk vinden?
Shadow0 schreef:tita schreef:Discussie kan ik het niet noemen een discussie wordt gevoerd en daar moet een beslissing uit komen, hier komt geen beslissing uit.
Dit lijkt me niet helemaal te kloppen. Een discussie hoeft niet te leiden tot een beslissing, kijk bijvoorbeeld naar de discussies op RT-D. Een goede discussie kan duidelijk maken hoe de verschillende partijen erover denken en misschien dat men iets van elkaar kan leren. Maar het is zeker niet nodig dat er een beslissing genomen wordt.
Lielle schreef:Manon, en dat vind ik dan een mooi voorbeeld van een reactie die de druk eraf probeert te halen in een discussie.
Nanne, waarom eindiogen volgens jou dit soort discussies met een slotje?