Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:36

Maar een standje. _O-

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:37

Alja schreef:
Ook al is diegene (iedereen weet wie het is,behalve ik) lang niet meer online geweest, ik weet nog uit het massa ontslag topic dat er gewoon telnummers bekend zijn van de moddies en is er allang overleg geweest en worden wij gewoon dom gehouden want er moet eerst een goed verhaal verzonnen worden wat hier wordt geplaatst..

Ook net als in het massa ontslag topic, veel woorden maar weinig tot geen uitleg..

Dat denk ik eerlijk gezegd ook. Er moet een mooi verhaaltje omheen gebreid worden en dat kan best even tijd kosten.

Kratjebier69

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:37

MarlindeRooz schreef:
Maar een standje. _O-

huisnummer :j

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:41

Kratjebier69, je moet toch echt in paard gerelateerde topics reageren met informatieve posts wil je de 25 nuttige berichten halen.
Hier blijven posten heeft dus geen zin. Daarnaast blijf je offtopic gaan en dat is ook niet de bedoeling.

Ik vind het jammer dat het bewuste topic verdwenen is, vooral omdat er veel nuttige informatie in stond. Ook ik had hem open laten staan om later verder te lezen.

Ik ben benieuwd wat de reden hiervan is, maar de modjes hoeven geen verantwoording aan ons af te leggen.
Daarnaast bereiken we met speculeren niks dus kunnen we beter rustig afwachten...

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:43

Moderatoropmerking:
Ik heb vanmorgen al gevraagd of de reacties hier minder op speculatie konden. Nu zie ik ook allerlei andere zaken voorbij komen. Ik heb het topic bewust open gelaten vanwege transparantheid, maar zou het jammer vinden als ik het topic nu op slot moet doen, omdat het offtopic gaat en over randzaken die er helemaal niet toe doen. Nogmaals het HM team is ermee bezig, het is zondag en er gaat dus even wat tijd overheen voor er duidelijkheid is. Graag jullie begrip hiervoor.

Authentic

Alja jouw bericht vind ik niet helemaal terecht. Bij het ontslag topic zal er achter de schermen veel overlegd zijn door de juiste personen. Om een dergelijke beslissing te maken moet je namelijk de juiste mensen bij elkaar hebben. Het is vandaag zondag. De eerste de beste die mij op zondag voor iets dergelijks van m'n paard af probeert te bellen krijgt te horen dat hij of zij mijn onverdeelde aandacht op een ander moment krijgt. Bokt draait voor het overgrote deel op vrijwilligers. Ik vind dat je een erg negatieve klank hangt aan 'een goed verhaal'.

We worden niet dom gehouden, er is geen man overboord en het is niet nodig om al je afspraken af te zeggen om dit topic elke seconde te volgen. Er zal vast een antwoord komen en het is niet zo belangrijk of dat over 5 minuten of over enkele dagen verschijnt. Laat vooral de kwaliteit van je dag niet afhangen van wanneer dat verschijnt.

Maartje1990

Nayomie schreef:
manie schreef:
Toch wel verwonderlijk..... Dit topic is al bijna 12 uur open, mods zijn er mee 'bezig'.... In vredesnaam waarom kost zoiets simpels en helders zoveel tijd????

Omdat communicatie van twee kanten moet komen. Daarover moet gepraat worden, uitleg gegeven worden en een bericht worden gemaakt die naar buiten kan.

dat is toen met die groep teammies geloof ik ook niet gebeurd hoor. Misschien hebben ze dan tóch iets geleerd?

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:45

kratjebier, als je hier blijft reageren zal je nooit aan je 25 PAARDgerelateerde berichten komen. en zul je nooit in het topic kunnen mee discussieren over je studie. houd er rekening mee dat PAARDgerelateerde berichten wel nuttig moeten zijn en geen dingen als, mooi paard, arm beest oid. verder betwijfel ik of jij ooit wel daardoorheen komt :')

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:48

Onderwerp: Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

cobiie schreef:
Gemmeke schreef:
Nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig waar het topic dan over ging. Wie kan me dat vertellen?

Op de eerste pagina staat waar 1 van de topics overging, namelijk een wedstrijdpaard van een ander rijden en daar geld voor willen krijgen. Het andere topic ging over de vraag hoe dien je stang en trens teugels vast te houden.

Verder is er een post verwijderd waarin ze haar medische klachten had opgenoemd en voor de rest zijn er posten verwijderd die een link hadden naar het eerste topic.

Geen idee wat er nog meer is verwijderd door deze persoon.

Bijzonder dat je zoveel dingen kunt opsommen. Lijkt mij een stukkie machtmisbruik van de knopjes en mogelijkheden in deze functie.

Nayomie schreef:
manie schreef:
Toch wel verwonderlijk..... Dit topic is al bijna 12 uur open, mods zijn er mee 'bezig'.... In vredesnaam waarom kost zoiets simpels en helders zoveel tijd????

Omdat communicatie van twee kanten moet komen. Daarover moet gepraat worden, uitleg gegeven worden en een bericht worden gemaakt die naar buiten kan.

Het is wel duidelijk dat we met ons allen in afwachting zijn wat voor sanctie dit tot gevolg heeft. De mod in kwestie heeft nu iig nog voldoende mogelijkheden om haarzelf achter de schermen te kunnen verdedigen. :=
Waardoor ze dit misschien wel met een sissertje af laten lopen.
Just wait, and see.

En wat ik toch nog wel even kwijt wilde:
Nayomie schreef:
Je kunt iemand niet dwingen om binnen een bepaalde tijd een bericht te schrijven, een teamgesprek aan te gaan, uitleg te geven etc etc. Daar gaat tijd overheen zitten. Ook omdat er bijhorende maatregelen bij getroffen moeten worden (of in ieder geval een plan vastleggen) mits deze nodig zijn. Na 12 uur kun je niet verwachten dat alles 'even' geregeld is.
Ik spreek overigens uit ervaring.

Het enige zinnige dat ik hier op kan antwoorden is...dat het lang niet altijd zo gegaan is. ;) Niet iedereen heeft deze mogelijkheid gekregen.
Ik wil eigenlijk helemaal niet stilstaan bij het moment waarop een aantal teamies, waaronder ik op een hele nare manier aan de schandpaal zijn genageld, zonder dat wij hierover uberhaupt ons eigen woordje mochten doen. :x
En qua moment had het voor mij toen niet slechter gekund(dochter van 1jr op IC net na een zware OK), van niets wetende en ineens overvallen worden door berichtjes waarom ik geen mod meer ben omdat er al een topic openbaar staat met je naam open en bloot erin. Je hebt dan gewoon eigenlijk niet de mogelijkheid om er goed op te kunnen reageren. Dat besef komt later pas. Te laat...
Dus ik kijk nu maar toe. #)
Maar goed daar gaat het topic nu niet over. Oud zeer heb ik genoeg gehad... -O-

Dat het beheer en teamies het nu anders aanpakken is duidelijk. En laten we met ons allen gewoon eens het fatsoen en geduld op kunnen brengen wat hier uiteindelijk uit voort vloeit.
Laatst bijgewerkt door Revanches op 23-11-14 20:50, in het totaal 2 keer bewerkt

Kratjebier69

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:48

Dat zeg ik, maar ik hou wel op, ik dacht kijken of er of een andere manier is.
Ik heb er geen verstand van.
Dat van 69 was sarcastisch bedoeld, nou bedank voor de steun.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:51

Waar mensen zich al niet druk over maken. ....
Het is een mens, die maakt (al dan niet bewust) fouten. Dat wordt door anderen uitgezocht. Mensen die dit allemaal vrijwillig en in hun eigentijd doen. Geef hen de tijd

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 21:00

Revanches schreef:

cobiie schreef:

Op de eerste pagina staat waar 1 van de topics overging, namelijk een wedstrijdpaard van een ander rijden en daar geld voor willen krijgen. Het andere topic ging over de vraag hoe dien je stang en trens teugels vast te houden.

Verder is er een post verwijderd waarin ze haar medische klachten had opgenoemd en voor de rest zijn er posten verwijderd die een link hadden naar het eerste topic.

Geen idee wat er nog meer is verwijderd door deze persoon.

Bijzonder dat je zoveel dingen kunt opsommen. Lijkt mij een stukkie machtmisbruik van de knopjes en mogelijkheden in deze functie.

Ik weet niet wat voor knopjes jij mij toedicht, maar mijn naam is zwart ;) en ik heb volgens ook geen groene vriendjes. ;)

De reden dat ik die verschillende zaken zo makkelijk kan opnoemen is omdat die in het eerst genoemde topic allemaal te samen kwamen, met mijn advies dat als ze als prof. in de paardenwereld wilt werken/beginnen ze beter op kan passen met wat ze online post ( enkel goed bedoeld).

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:04

Eh, ik denk dat je het verkeerd opvat. Die tweede zin doelde ik op de mod in kwestie en zeker niet op jou. ;)

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 21:05

Revanches schreef:
Eh, ik denk dat je het verkeerd opvat. Die tweede zin doelde ik op de mod in kwestie en zeker niet op jou. ;)

:+ oké, dan snap ik het weer. :D

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:06

cobiie schreef:
met mijn advies dat als ze als prof. in de paardenwereld wilt werken/beginnen ze beter op kan passen met wat ze online post ( enkel goed bedoeld).

Nou met dat advies heeft blijkbaar gelijk iets gedaan. :')

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:06

Geeft niet. Ik had het misschien ook wat "te kort" opgeschreven. :=

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:35

Ah, daar is het groen weer.
Begrip is er wel zo te lezen......en ik hoop dat er ook een beetje begrip is voor het speculeren wat geweest is.
Vaak werken zulke dingen gewoon 2 kanten op.
Mensen speculeren nu eenmaal.....dat is iets wat er gewoon bij hoort.
Dat los je alleen op met duidelijkheid en dat hoeft niet eens een opvallende kleur te hebben.

Het zal best nog een klus zijn hier een acceptabele slinger aan te geven :)
Daarbij is het ook nog eens zondag.......en begrijp ik dat er al een krat bier leeg is ook :+

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:52

Authentic schreef:
cobiie schreef:
met mijn advies dat als ze als prof. in de paardenwereld wilt werken/beginnen ze beter op kan passen met wat ze online post ( enkel goed bedoeld).

Cobiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee.......

Uiteindelijk ben JIJ gewoon de schuldige.... :D ;) :D

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 21:55

Punz schreef:
Authentic schreef:

Cobiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee.......

Uiteindelijk ben JIJ gewoon de schuldige.... :D ;) :D

Ik wist niet dat ik zoveel invloed had. :+

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:59

ik ben ook wel nieuwschierig na de uitslag... maar zoiets kost gewoon tijd, al komt er volgende week pas een antwoord ze zijn er gewoon mee bezig. beter te langzaam dan te snel..

ik vroeg me zelf ook al af waar dat topic was las ook gewoon mee, omdat dat best interessant onderwerp was.

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 22:00

Cobiie: zwart is kennelijk gewoon het nieuwe groen..... of rood :D :D

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 22:06

Nou, ben benieuwd wanneer er meer duidelijkheid komt! :)

Overigens stoor ik me behoorlijk aan enkele bokkers hier: je bent geen mod, je hoeft je niet te gedragen als een mod en je hoeft dus ook niet constant op alles te reageren met elke keer dezelfde uitleg.
Ik deel redelijk dezelfde mening dat er niet onnodig iemand hier aan de schandpaal genageld moet worden, maar ik verkondig die mening ook niet drie keer per pagina.
Het begint gewoon vervelend te worden dat er mensen die hebben aangegeven graag mod te worden, zich nu in allerlei topics ook proberen te profileren als mod.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 22:12

Moderatoropmerking:
Ik heb jullie net verzocht om offtopic geklets achterwege te laten, omdat ik anders genoodzaakt ben om dit topic op slot te zetten. Dit is de laatste keer dat ik het vraag, anders gaat het topic echt op slot en dat zou ik persoonlijk jammer vinden, omdat ik jullie de ruimte wil geven om over deze kwestie te praten en vragen te stellen en jullie mening erover te uiten. Maar dit moet gebeuren wel volgens de regels.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 22:13

Cinderella schreef:
Nou, ben benieuwd wanneer er meer duidelijkheid komt! :)

Overigens stoor ik me behoorlijk aan enkele bokkers hier: je bent geen mod, je hoeft je niet te gedragen als een mod en je hoeft dus ook niet constant op alles te reageren met elke keer dezelfde uitleg.
Ik deel redelijk dezelfde mening dat er niet onnodig iemand hier aan de schandpaal genageld moet worden, maar ik verkondig die mening ook niet drie keer per pagina.
Het begint gewoon vervelend te worden dat er mensen die hebben aangegeven graag mod te worden, zich nu in allerlei topics ook proberen te profileren als mod.

:=

Happy thoughts, happy thoughts...

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 22:21

Vraagje; wordt een mod. betaald?