Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Ook al is diegene (iedereen weet wie het is,behalve ik) lang niet meer online geweest, ik weet nog uit het massa ontslag topic dat er gewoon telnummers bekend zijn van de moddies en is er allang overleg geweest en worden wij gewoon dom gehouden want er moet eerst een goed verhaal verzonnen worden wat hier wordt geplaatst..
Ook net als in het massa ontslag topic, veel woorden maar weinig tot geen uitleg..
Nayomie schreef:manie schreef:Toch wel verwonderlijk..... Dit topic is al bijna 12 uur open, mods zijn er mee 'bezig'.... In vredesnaam waarom kost zoiets simpels en helders zoveel tijd????
Omdat communicatie van twee kanten moet komen. Daarover moet gepraat worden, uitleg gegeven worden en een bericht worden gemaakt die naar buiten kan.
cobiie schreef:Gemmeke schreef:Nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig waar het topic dan over ging. Wie kan me dat vertellen?
Op de eerste pagina staat waar 1 van de topics overging, namelijk een wedstrijdpaard van een ander rijden en daar geld voor willen krijgen. Het andere topic ging over de vraag hoe dien je stang en trens teugels vast te houden.
Verder is er een post verwijderd waarin ze haar medische klachten had opgenoemd en voor de rest zijn er posten verwijderd die een link hadden naar het eerste topic.
Geen idee wat er nog meer is verwijderd door deze persoon.
Nayomie schreef:manie schreef:Toch wel verwonderlijk..... Dit topic is al bijna 12 uur open, mods zijn er mee 'bezig'.... In vredesnaam waarom kost zoiets simpels en helders zoveel tijd????
Omdat communicatie van twee kanten moet komen. Daarover moet gepraat worden, uitleg gegeven worden en een bericht worden gemaakt die naar buiten kan.
Nayomie schreef:Je kunt iemand niet dwingen om binnen een bepaalde tijd een bericht te schrijven, een teamgesprek aan te gaan, uitleg te geven etc etc. Daar gaat tijd overheen zitten. Ook omdat er bijhorende maatregelen bij getroffen moeten worden (of in ieder geval een plan vastleggen) mits deze nodig zijn. Na 12 uur kun je niet verwachten dat alles 'even' geregeld is.
Ik spreek overigens uit ervaring.
Revanches schreef:Onderwerp: Moderator verwijdert door haar geplaatste topicscobiie schreef:
Op de eerste pagina staat waar 1 van de topics overging, namelijk een wedstrijdpaard van een ander rijden en daar geld voor willen krijgen. Het andere topic ging over de vraag hoe dien je stang en trens teugels vast te houden.
Verder is er een post verwijderd waarin ze haar medische klachten had opgenoemd en voor de rest zijn er posten verwijderd die een link hadden naar het eerste topic.
Geen idee wat er nog meer is verwijderd door deze persoon.
Bijzonder dat je zoveel dingen kunt opsommen. Lijkt mij een stukkie machtmisbruik van de knopjes en mogelijkheden in deze functie.
Onderwerp: Moderator verwijdert door haar geplaatste topics
Authentic schreef:cobiie schreef:met mijn advies dat als ze als prof. in de paardenwereld wilt werken/beginnen ze beter op kan passen met wat ze online post ( enkel goed bedoeld).
Nou met dat advies heeft blijkbaar gelijk iets gedaan.
Cinderella schreef:Nou, ben benieuwd wanneer er meer duidelijkheid komt!
Overigens stoor ik me behoorlijk aan enkele bokkers hier: je bent geen mod, je hoeft je niet te gedragen als een mod en je hoeft dus ook niet constant op alles te reageren met elke keer dezelfde uitleg.
Ik deel redelijk dezelfde mening dat er niet onnodig iemand hier aan de schandpaal genageld moet worden, maar ik verkondig die mening ook niet drie keer per pagina.
Het begint gewoon vervelend te worden dat er mensen die hebben aangegeven graag mod te worden, zich nu in allerlei topics ook proberen te profileren als mod.