Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Re: Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:13

Het is zondag, misschien heeft een aantal mods een concours? Andere uitjes?

Kratjebier69

Urielle schreef:
De vriend van. ... ?

Niet belangrijk ;)

Horseware

Ik had het topic waarom het ging ook gelezen en zag ook het stang- en trens topic en de medische klachten. Dat is sowieso allemaal verwijderd. En misschien nog wel meer. Heel bizar dat dat zomaar kan.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:14

Kratjebier69 schreef:
zoals ik aangaf, ik zag een ander intressant onderwerp, over een studie die ik zelf ook volg, met heel veel reacties en nuttige tips, hier wou ik me in mengen, en het leek voor mij nuttig.... sorry dat ik er hier over doorga ik begrijp dat het irritaties opwekt. :o

Waarom zou je je op een paardenforum aanmelden om over een studie te praten? 8)7

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:14

manie schreef:
Toch wel verwonderlijk..... Dit topic is al bijna 12 uur open, mods zijn er mee 'bezig'.... In vredesnaam waarom kost zoiets simpels en helders zoveel tijd????

Omdat communicatie van twee kanten moet komen. Daarover moet gepraat worden, uitleg gegeven worden en een bericht worden gemaakt die naar buiten kan.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:15

Nayomie schreef:
manie schreef:
Toch wel verwonderlijk..... Dit topic is al bijna 12 uur open, mods zijn er mee 'bezig'.... In vredesnaam waarom kost zoiets simpels en helders zoveel tijd????

Omdat communicatie van twee kanten moet komen. Daarover moet gepraat worden, uitleg gegeven worden en een bericht worden gemaakt die naar buiten kan.

Dan nog.....

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:16

Kratbier, dit is niet een paardgerelateerd forum onderdeel: de posts die je hier maakt tellen (als ik het goed heb?) helemaal niet mee voor je 25 posten totaal. Daarvoor moet je echt bij de informatieve paard gerelateerde topics zijn :). Succes daarmee!

Ik vind het niet gek trouwens dat het langer duurt en dat het team nog niks laat horen, de bokker die het genoemde topic had geopend is namelijk ook niet meer online geweest in de tussentijd. Het lijkt mij wel zo netjes dat bokt eerst ook met diegene contact heeft, en zodat ze ook gewoon haar zegje kan doen. Wie weet is dit allemaal een hoop heisa om niks.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:17

Je kunt iemand niet dwingen om binnen een bepaalde tijd een bericht te schrijven, een teamgesprek aan te gaan, uitleg te geven etc etc. Daar gaat tijd overheen zitten. Ook omdat er bijhorende maatregelen bij getroffen moeten worden (of in ieder geval een plan vastleggen) mits deze nodig zijn. Na 12 uur kun je niet verwachten dat alles 'even' geregeld is.
Ik spreek overigens uit ervaring.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:18

@manie, ik denk niet dat de mods hier de hele tijd mee bezig zijn geweest. ze hebben ook gewoon vrije tijd. en hierover moet ook overlegd worden. dus dat duurt wel langer dan 12 uur.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:18

In het geval van bokt is het niet gek dat iemand zich aanmeldt om over iets anders te praten. Bij zo ongeveer alles wat je intypt op Google komt wel een bokt topic naar boven. Bokt is niet slechts een paardenforum. Al heel lang niet meer.

manie schreef:

Misschien is de betreffende mod vandaag wel slecht bereikbaar. Daarnaast kan ik me voorstellen dat de mening van bepaalde personen erg belangrijk is, wellicht dat zij op zondag iets beters te doen hadden. Ze zullen niet op basis van bijvoorbeeld de mening van 3 moderators een toelichting openbaar maken. Misschien wordt een eventuele sanctie nog besproken.

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:21

TS in het bedoelde topic verbaasde zich er over dat er geen eigenaren zijn die tegen betaling hun paarden door haar zouden willen laten rijden.
Lopende het topic bleek de ervaring vanTS misschien wat minder dan ze suggereerde ( Er werden wat linkjes geplaatst naar andere Posts van TS/mods)....ik heb zelf nog de opmerking gemaakt dat de ervaring van TS mogelijk minder was dan gesuggereerd .. En niet heel lang daarna was het topic verdwenen ..

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 20:22

De betreffende mod heeft vanmorgen ruim na dit topic nog gepost in een ander topic ;)

Laat dat bericht nu ook verwijderd zijn.haha

Kratjebier69

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:22

_Cowgirl schreef:
Kratjebier69 schreef:
zoals ik aangaf, ik zag een ander intressant onderwerp, over een studie die ik zelf ook volg, met heel veel reacties en nuttige tips, hier wou ik me in mengen, en het leek voor mij nuttig.... sorry dat ik er hier over doorga ik begrijp dat het irritaties opwekt. :o

Waarom zou je je op een paardenforum aanmelden om over een studie te praten? 8)7

Ja ik heb er veel voor over om het te behalen :D

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:23

Nou, bokt komt alleen omhoog als je zelf ook bokt bezoekt hoor, via de telefoon bleef bokt gelukkig uit op google, aangezien ik niet mobiel bok.

We kunnen blijven speculeren, maar ik verwacht dat dit topic zo ook op slot gaat of zelfs verdwijnt :P
Ik hoop op een berisping en wederopening van het betreffende topic.

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:24

Had deze vraag in een PB naar een mod gestuurd ipv een topic aan te maken. Hoop gespeculeer verder en niemand schiet hier wat mee op.... Lijkt me iets om intern af te handelen en eisen om een verklaring lijkt me een beetje overdreven.
Het was vandaag harstikke mooi weer buiten. Iemand opgevallen? ;)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:24

cobiie schreef:

Ik zie gewoon nog een bericht van vanochtend staan.

Overigens wel onwijs zonde van het topic over wedstrijden rijden tegen betaling. Ik had 'm open laten staan om vandaag verder te lezen. Gisteravond was er niks ernstigs aan de hand binnen het topic.

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:25

Wow Cobiie: bijzonder !!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:26

Ben heel benieuwd wat het uiteindelijke excuus/verhaal gaat worden waarom alle berichten verwijderd zijn. En dat ze na 12 u nog geen verhaal kunnen doen, ook moderators hebben buiten bokt nog een leven, en al helemaal op zondag met heerlijk weer voor November....

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 20:27

Authentic schreef:
cobiie schreef:

Ik zie gewoon nog een bericht van vanochtend

Inderdaad mijn excuses, die staat er nog. Had met mijn neus gekeken.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:27

Ik denk dat als het beheer en de hoofdmods met een reactie willen komen dat ze daar in ieder geval goed over na willen denken om te voorkomen dat er overhaast dingen gezegd worden 'die beter anders verwoord hadden kunnen worden...'. Lijkt me verstandig. ;)

Sowieso kan ik me niet heugen dat een situatie als deze al eens eerder voorgekomen is dus lijkt het me verstandig om eerst samen over de gevolgen te sparren.

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:28

Authentic: Er was ook niets ernstigs aan de hand .... Behalve dat het er op begon te lijken dat gesuggereerde ervaring mogelijk niet overeen kwam met feitelijke ervaring

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:32

LiVetime schreef:
Had deze vraag in een PB naar een mod gestuurd ipv een topic aan te maken. Hoop gespeculeer verder en niemand schiet hier wat mee op.... Lijkt me iets om intern af te handelen en eisen om een verklaring lijkt me een beetje overdreven.
Het was vandaag harstikke mooi weer buiten. Iemand opgevallen? ;)

Absoluut, heb vanaf mijn werk enorm veel mensen voorbij zien fietsen, wandelen en/of rijden. Hoe was jouw zondag :D

Imo is het vrij logisch dat leden om opheldering vragen. Genoeg voorbeelden te bedenken - en benoemen, waardoor iemand n.a.v. een bepaald topic in (professionele) problemen is gekomen. Topics blijven gewoon staan. Waarom geldt dit dan niet voor moderators?

Ik bedoel, we zijn allemaal mensen die fouten maken. . . dus moeten we ook allemaal op de blaren zitten .

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:33

cobiie schreef:
Authentic schreef:
Ik zie gewoon nog een bericht van vanochtend

Inderdaad mijn excuses, die staat er nog. Had met mijn neus gekeken.

Same here, ik dacht ook dat hij weg was :')

Ik las ook mee in het topic en was benieuwd naar haar nieuwe advertentie. Ze leek de tips positief op te nemen. Ben benieuwd hoe dit afloopt..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:35

Ook al is diegene (iedereen weet wie het is,behalve ik) lang niet meer online geweest, ik weet nog uit het massa ontslag topic dat er gewoon telnummers bekend zijn van de moddies en is er allang overleg geweest en worden wij gewoon dom gehouden want er moet eerst een goed verhaal verzonnen worden wat hier wordt geplaatst..

Ook net als in het massa ontslag topic, veel woorden maar weinig tot geen uitleg..

Kratjebier69

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:35

Jolien87 schreef:
Urielle schreef:
De vriend van. ... ?

:') Als hij in '69 is geboren dan is hij 44 of 45. De vriend van .... is 43.

das geen leeftijd