Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kratjebier69 schreef:zoals ik aangaf, ik zag een ander intressant onderwerp, over een studie die ik zelf ook volg, met heel veel reacties en nuttige tips, hier wou ik me in mengen, en het leek voor mij nuttig.... sorry dat ik er hier over doorga ik begrijp dat het irritaties opwekt.
manie schreef:Toch wel verwonderlijk..... Dit topic is al bijna 12 uur open, mods zijn er mee 'bezig'.... In vredesnaam waarom kost zoiets simpels en helders zoveel tijd????
Nayomie schreef:manie schreef:Toch wel verwonderlijk..... Dit topic is al bijna 12 uur open, mods zijn er mee 'bezig'.... In vredesnaam waarom kost zoiets simpels en helders zoveel tijd????
Omdat communicatie van twee kanten moet komen. Daarover moet gepraat worden, uitleg gegeven worden en een bericht worden gemaakt die naar buiten kan.
manie schreef:Toch wel verwonderlijk..... Dit topic is al bijna 12 uur open, mods zijn er mee 'bezig'.... In vredesnaam waarom kost zoiets simpels en helders zoveel tijd????
_Cowgirl schreef:Kratjebier69 schreef:zoals ik aangaf, ik zag een ander intressant onderwerp, over een studie die ik zelf ook volg, met heel veel reacties en nuttige tips, hier wou ik me in mengen, en het leek voor mij nuttig.... sorry dat ik er hier over doorga ik begrijp dat het irritaties opwekt.
Waarom zou je je op een paardenforum aanmelden om over een studie te praten?
cobiie schreef:Laat dat bericht nu ook verwijderd zijn.haha
LiVetime schreef:Had deze vraag in een PB naar een mod gestuurd ipv een topic aan te maken. Hoop gespeculeer verder en niemand schiet hier wat mee op.... Lijkt me iets om intern af te handelen en eisen om een verklaring lijkt me een beetje overdreven.
Het was vandaag harstikke mooi weer buiten. Iemand opgevallen?
cobiie schreef:Authentic schreef:Ik zie gewoon nog een bericht van vanochtend
Inderdaad mijn excuses, die staat er nog. Had met mijn neus gekeken.