@work topics met alleen een filmpje

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: @work topics met alleen een filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:41

Cayenne schreef:
Wat ik persoonlijk zelf een beetje lastig vind, is wanneer er alleen een link staat naar MijnAlbum.nl. Neem dan de moeite om de foto's neer te zetten in het topic zelfs. Dit kom ik dus steeds vaker tegen, 5 minuten geleden nog. Ik dacht dat dit eigenlijk niet eens mocht.

Dat mag ook niet. Lachen

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 22:20

Die mensen die links neerzetten hebben dan meestal meer foto's dan is toegestaan, dus zetten ze de rest als link

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 11:27

Maar alleen een link naar Mijn Album niet. Foto's moeten zichtbaar zijn

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 21:41

Just_Me schreef:
Ik vind van die fotofilmpjes irritanter! Kun je toch net zo goed alle foto's plaatsen.

Idd Ja
Een filmpje vind ik niet erg, dat is duidelijk en niet enkel een mooi moment bevoorbeeld. Maar die fotofilmpjes, het lijkt wel een eeuwigheid te duren die dingen Haha! Dan klik ik meteen weg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 09:00

Of filmpjes met een deuntje erachter, ik schrik me dan altijd te pletter Haha!
Ik heb laatst wel een topic op haw geplaatst met alleen filmpjes. Dit omdat ik foto s ad geplaatst van en les die niet lekker ging en d edag daarna in de binnenbak gelest. Maar daar kunnen geen foto s gemaakt worden vandaar de filmpjes. Maar heb het toen wel in de titel gezet. En het rare? Op een *foto*topic krijg je veel meer reacties dan op die filmpjes..

Maar persoonlijk zie ik liever foto s aangevuld met een filmpje..

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 09:07

Gewone filmpjes vind ik absoluut niet erg, geeft nog een beter beeld ook. Die filmpjes waarvan 20 foto's achter elkaar geplakt zijn met een stom liedje erachter klik ik gelijk weg, dan kan je net zo goed gewoon die foto's posten. Nagelbijten / Gniffelen

verwijderd09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 03:38

ik vind een filmpje niet erg, maar dat moeten er ook een aantal foto's bij staan waar ik aan kan zien of het de moeite waard is om het filmpje te openen. Cool

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 19:56

Ik heb overleg gehad met Oscar en MissHaffie en kijk wat er als sticky op HAW staat:

Ter info Tagverzoek van een aantal vaste HAW-bezoekers

Mickey schreef:
Op FZ hebben een aantal vaste HAW-bezoekers te kennen gegeven dat ze zich storen aan de filmpjes op HAW.
Oscar, MissHaffie en Mickey hebben dit besproken. We verbieden het plaatsen van filmpjes niet. Zoals ook in het topic al gezegd wordt kun je uit de filmpjes soms meer afleiden dan uit foto's.
Zorg er echter wel voor dat je filmpje van een dusdanige kwaliteit is dat er ook iets zinnigs over te zeggen valt, anders wordt het topic net als bij foto's die niet voldoen aan de HAW-normen verplaatst naar (J)ITP.
Het toevoegen van een tag als [filmpje] staan we toe, maar stellen we niet verplicht. Het is immers vrij gemakkelijk filmpjes te herkennen zijn als je een topic opent en om te voorkomen dat er nog meer regels bij komen.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 20:28

Nou dat is dat toch duidelijk, degene die filmpjes niet willen zien kijken niet in dat topic met [Filmpje] in de titel. Tong uitsteken Maar dan zou wel eigenlijk iedereen dat moeten doen.

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 22:00

Mm, ik vind een filmpje juist een beter beeld geven dan een foto. Foto's zijn momentopname's en een filmpje duurt wat langer. Kun je beter commentaar geven enzo. Maarja, als je geen filmpjes kunt kijken is het wel sh*t! Ik vind die tag wel goed!!

lepolight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 23:39

JessicaD88 schreef:
Ik vind filmpjes juist wel leuk!! dan krijg je een beter beeld als vanaf foto's Haha!

hier het zelfde *LOL* *LOL*