Tagverzoek van een aantal vaste HAW-bezoekers

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Mickey

Tagverzoek van een aantal vaste HAW-bezoekers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 19:53

Op FZ hebben een aantal vaste HAW-bezoekers te kennen gegeven dat ze zich storen aan de filmpjes op HAW.
Oscar en Mickey hebben dit besproken. We verbieden het plaatsen van filmpjes niet. Zoals ook in het topic al gezegd wordt kun je uit de filmpjes soms meer afleiden dan uit foto's.
Zorg er echter wel voor dat je filmpje van een dusdanige kwaliteit is dat er ook iets zinnigs over te zeggen valt, anders wordt het topic net als bij foto's die niet voldoen aan de HAW-normen verplaatst naar (J)ITP.
Het toevoegen van een tag als [filmpje] staan we toe, maar stellen we niet verplicht. Het is immers vrij gemakkelijk filmpjes te herkennen zijn als je een topic opent en om te voorkomen dat er nog meer regels bij komen.

JoyCiej007

Re: Tagverzoek van een aantal vaste HAW-bezoekers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 17:35

Fijn dat de filmpjes niet worden 'verboden'.... je kunt inderdaad soms toch véél meer van een filmpje halen? Bovendien is het ook leuk voor de afwisseling e.d.

Waarom zou je je eraan storen? Filmpjes van slechte kwaliteit e.d. moet je gewoon niet plaatsen, net als foto's van hééél ver weg, of erg wazige foto's.

Ik ben er in iedergeval een voorstander van dat de filmpjes gewoon blijven Lachen

geartsjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 21:39

ik ook, maar de kwaliteit moet wel goed zijn. en bij veel filmpjes vind ik de kwaliteit toch niet erg goed..

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 10:50

Als het filmpje niet bevalt klik je toch gewoon weg ? Net zoals een topic waarin de foto's tegenvallen.
Niemand verplicht je om te blijven kijken hoor, snap het probleem niet zo

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 12:34

nee precies .. .wat ik veel storender vind is alle "fotoshoots" waarvan de helft gewoon baggerkwaliteit is.. bij fotoshoot denk ik aan een (semi)professionele of goede amateurfotograaf Knipoog Filmpjes vind ik juist leuk!