Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ellende schreef:Wat kan ik dan nog meer doen om aan te geven dat ik je post gelezen heb en blij ben met je reacties?
Ellende schreef:Let ook op met foto's van andere mensen of van paarden die niet voor jou zijn.

Ellende schreef:En dat is naar mijn mening 'hoe het zou moeten zijn'. Wat gebruikers vinden gebruiken wij als input, om achter de schermen beleid te maken. Dat is al lastig zat met +- 30 man, met 30.000 is dat gewoon niet te doen.
Citaat:Maakt het dan volgens jou verschil als ik aangeef dát het punt wordt meegenomen in een discussie?
Citaat:Ik ga er eigenlijk al vanuit dat dat vanzelf spreekt, anders zou ik zo'n topic niet openen als ik niets met de input zou doen
. Maar ik blijf toch bij hetgeen ik in m'n vorige post zei: beleid maken met 30k man is niet te doen. Wij geven op forumzaken de mogelijkheid aan gebruikers om mee te praten en sommige (waaronder jij) maken daar gebruik van. Maar om bij elke stap in het proces toe te lichten (van elke kleine regelverandering) is gewoon niet te doen. Daarbij vraag ik me af of daar bij de gebruikers behoefte aan is. Jij geeft nu aan dat je daar behoefte aan hebt en je geeft ook actief input in deze discussie, maar je bent wel één van de weinigen.

Citaat:Ongefundeerde kritiek op moderators of het Bokt-beheer is niet toegestaan, constructieve op- en aanmerkingen zijn welkom op forumzaken. [Lees meer]
Citaat:Ga respectvol om met andere gebruikers en gebruik argumenten in een discussie, geen beledigingen. Mensen uitschelden, bedriegen of opzettelijk kwetsen is niet toegestaan.