Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjuimpje"]
[quote="roxie schreef:maar als t bij de paarden niet wil lukken, kan je altijd nog de modellenwereld in toch?![]()
Citaat:Inmiddels is dus gewoon al bevestigt dat de posts wèl uit huize Van Aalderen kwamen, alleen niet bij Danielle zelf vandaan. Daar is Wouter ook al van op de hoogte.
imker"]
[quote="Fasel"][quote="runningkawa schreef:Wat ik wel eens zou willen weten wie wie nu allemaal zijn in alle A&S topics
Word wel nieuwsschierig
Fasel schreef:Vind het ook als paardennaam niet kunnen.
Wat ik nog erger vind is dat ik zeker weet dat degenen die zich hier met Satan inlaten totaal niet weten waar ze het over hebben. Nee, hoort hier niet thuis.
En als je je paard Satan noemt, tja...
runningkawa"]
[quote="Sjuimpje"]Waarom heeft ze 3 accounts nodig om haar kant van het verhaal te vertellen?
[/quote]
daarom denk ik dat Rom.
Hoe kan Sjuimpje dat weten als er alleen maar gezegd is dat engel geband is, er is dus duidelijk gesproken over de schaduws van een gebruiker
en dat vind ik niet kunnen.
[/quote]
Dat is haar waarschijnlijk in haar topic in TeM ofzo verteld? Zie het probleem er niet zo van.
[quote="Horsedances schreef:Of Danielle en Engel dezelfde mensen zijn wens ik ernstig te betwijfelen, maar daar gaat het mij niet om. De familie van Danielle werd destijds uitgemaakt als drugsdealers etc.., deze berichten hebben echter wel een paar weken op het forum gestaan, en staan er misschien nog wel op.