Moderators spelen info door?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 22:34

De reden dat ik het aan Sjuimpje kenbaar heb gemaakt is omdat deze gebruiker zoals Sjuimpje ook zegt opmerkingen aan haar gericht heeft op een vervelende manier. Ik zou zelf als bokker dan ook graag weten wie zulke opmerkingen naar mij plaatst, dat is mijn motivatie geweest om haar op de hoogte te stellen van de afwikkeling van het gebeuren.
Ik vond dat zij het recht had om dat te weten.

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 02:29

Cody,

Of Danielle en Engel dezelfde mensen zijn wens ik ernstig te betwijfelen, maar daar gaat het mij niet om. De familie van Danielle werd destijds uitgemaakt als drugsdealers etc.., deze berichten hebben echter wel een paar weken op het forum gestaan, en staan er misschien nog wel op. Verder sluit ik me aan bij de opmerkingen van Wouter, je kunt heel eenvoudig (met bijvoorbeeld het programma Steganoss) je IP-adres wijzigen. En als ik een leuk spelletje bedenk voor de leden van dit forum, maar om moverende redenen (die natuurlijk iedereen kan begrijpen) een schaduwaccount moet aanmaken, dan wordt dit onderwerp gesloten, en dus de pret voor vele bedorven.

Horsedances

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 02:44

[VN] Juridisch gevecht na dood paard
Sjuimpje"]
[quote="roxie schreef:
maar als t bij de paarden niet wil lukken, kan je altijd nog de modellenwereld in toch? Haha! Cheese!

Dan zal ze weer eerst moeten investeren,
in haar oren bijvoorbeeld.
[/quote]

Dit is de (enige) post die ik in het Aalderen vs Anky&Sjef topic heb gezet,
daar sta ik nog steeds achter.
Volgens mij was het in NOVA dat ze vertelde dat ze dan maar model wilde worden, tegen iemand die slecht zingt vertel je toch ook dat hij/zij zangles moet nemen?

Inmiddels is dus gewoon al bevestigt dat de posts wèl uit huize Van Aalderen kwamen, alleen niet bij Danielle zelf vandaan. Daar is Wouter ook al van op de hoogte.

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 03:39

Citaat:
Inmiddels is dus gewoon al bevestigt dat de posts wèl uit huize Van Aalderen kwamen, alleen niet bij Danielle zelf vandaan. Daar is Wouter ook al van op de hoogte.

Als dit zo zou zijn dan overtreden de moderators van dit forum de regels van behoorlijk en betamelijk gedrag. Ze zouden dan ook het IP adres door moeten geven van degene die op dit forum vertelde dat van Aalderen een drugsdealer is.

Horsedances

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 04:15

Laten we weer even ontopic gaan.

Als er iemand geband is, dan is dat niet echt een geheim, toch?
Schaduwaccounts worden geband. Wie erachter zit mag je dan zelf raden.

En ja je moet je computer dus in de gaten houden. Als je zus of broer op jou account gaat dan is dat je eigen verantwoordelijkheid. Als hij of zij een ander account aanmaakt en daar gewoon netjes antwoord dan zal diegene geen naamban krijgen. Er zijn namelijk gebruikers die een computer delen. Dat is geen probleem.

accounts die misbruikt worden. Of het nu een schaduwaccount is of niet krijgt een ban.

De namen Satan en God etc waarderen we niet echt. Zeker niet als blijkt dat satan in de hell woont. Moeten we dat echt serieus nemen? Zit bokt daarop te wachten? Ik denk het niet.

Al die verzonnen namen en verzonnen woonplaatsen. Als je je loopt te zieken op een forum doe dat dan gewoon onder je eigen naam. Ook al woon je in een gehucht als Mierlo. Schijnheilig

Met de woonplaats hell kom je niet echt over als een gebruiker waar wij op zitten te wachten.

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 05:41

Heike,

Jij bent nog laat op, of misschien wel vroeg wakker. Het gaat mij hier om het feit of je al dan niet andere forumleden op de hoogte moet stellen, van het hoe, wat en waarom. Plotseling schijnt iedereen te weten dat Engel, Danielle van Aalderen is of een huisgenoot. Of raden ze er maar naar ?!. Verder laat ik het hierbij, want ik had deze nacht gepland om muziek te maken voor de ruiters en amazones die deel gaan nemen aan de Sunshine Toer in Spanje. Lekker vijf weken zonnen en paard rijden, lijkt mij trouwens ook wel wat.

Theo

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 09:50

Fasel"]
[quote="runningkawa schreef:
Wat ik wel eens zou willen weten wie wie nu allemaal zijn in alle A&S topics Lachen

Word wel nieuwsschierig Schijnheilig

De wat voor topics?
[/quote]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar!!! Haha!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 10:11

runningkawa schreef:
Oei op stal staat een paard met de naam Lucifer, wat nu als de eigenaresse ook wil gaan bokken? Tong uitsteken
het is een misverstand dat lucifer, de satan is Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 10:23

imker"]
[quote="Fasel"][quote="runningkawa schreef:
Wat ik wel eens zou willen weten wie wie nu allemaal zijn in alle A&S topics Lachen

Word wel nieuwsschierig Schijnheilig

De wat voor topics?
[/quote]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar!!! Haha!
[/quote]
A&S = Anky en Sjef
Maar op al die andere 100 namen weten we nog steeds niks van.

Trouwens als iemand persoonlijk word, snap ik dat er een ban komt, maar dan hoeft diegene waar persoonlijk tegen gedaan word niet meer te weten dan dat er een ban is, dus niet wie er achter de schaduw zit.
Vind ik dan.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:17

Dat is een rare gedachte voor iemand die alle bans als mededeling op dit forum wil zien Kawa.

Niet weten wie achter de schaduw zit ok, maar ik lees in dit topic ook nergens van mods of iemand anders behalve van DaniellevA (die zegt dat ze ergens van beschuldigt wordt, terwijl het topic over een naamban van een ander gaat) dat Danielle en Engel dezelfde persoon zijn. Alleen dat Engel een naamban heeft gekregen omdat het een schaduwaccount was.
Een NAAMBAN, geen IPBAN
Dus de echte user kan er nog gewoon op Lachen

Wat is het probleem?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:20

een mededeling dat er een ban is, is wat anders als zeggen wie er achter zit rom. Als het dan om een schaduw gaat, want meestal word er gewoon een user geband.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:25

Tuurlijk is dat anders, maar je zegt zelf dat diegene niet hoeft te weten dat er een ban is Verward
Of bedoel je dat niet wordt vertelt wie de echte user is? Dat ben ik met eens, maar ik lees ook nergens hier dat Sjuim of iemand anders dat weet. Of ze het wel of niet weet, weet ze zelf natuurlijk wel Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:27

Mag ik zeggen dat ik hier helemaal niks van snap........... wil iemand me het stap voor stap uitleggen please.

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 11:30

Romkabouter schreef:
Of bedoel je dat niet wordt vertelt wie de echte user is?

Daar gaat dit topic om, die info hoort bij moddies en/of de beheerder te blijven Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:30

Citaat:
Of bedoel je dat niet wordt vertelt wie de echte user is?

Ja, dat bedoel ik Lachen
Dat diegene die persoonlijk werd een ban heeft mag ze zeker weten.
Maar niet wie de echte user is.

Maar zoals ik het begreep, weet sjuim dus wel wie erachter zat, of ik begrijp het verkeerd, dat kan natuurlijk ook Blond

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:33

O okee, dat moderators vertellen wie er achter een boktnaam zit, dus wie de persoon irl is

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:36

Als sjuim dat inderdaad weet is dat wel iets wat niet ok is. Maar zoals ik het las weet Sjuim dat niet.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:36

gijsenkim schreef:
O okee, dat moderators vertellen wie er achter een boktnaam zit, dus wie de persoon irl is

Hm, ook Haha!

Maar ook welke boktnaam bij een shaduwaccount hoort.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:37

O. Okee.......... tja das niet netjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:38

Sjuimpje schreef:
Waarom heeft ze 3 accounts nodig om haar kant van het verhaal te vertellen?

daarom denk ik dat Rom.
Hoe kan Sjuimpje dat weten als er alleen maar gezegd is dat engel geband is, er is dus duidelijk gesproken over de schaduws van een gebruiker
en dat vind ik niet kunnen.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:43

Nee, vind ik ook. Maar die qoute staat vast ergens in een topic waar ik over heen gelezen heb.
Maar heel letterlijk gelezen: Wat je aanhaalt kan ook betekenen dat Sjuim weet dat er drie accounts op hetzelfde adres zitten, maar dat betekent nog niet dat ze weet welke boktnamen daarbij horen.

Vertellen welke boktnamen bij een schaduwaccount horen vind ik niet ok, vertellen dat er een x aantal account van hetzelfde ip afkomen als die user vind ik op zich niet zo erg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:44

jawel, de namen zijn ook bekend, niet alleen het aantal.
En dan spelen idd de modderators info door, waar het topic ook om begonnen is

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:47

ah ok Lachen

Ehm niet ok dus Scheve mond

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 12:42

Fasel schreef:
Vind het ook als paardennaam niet kunnen.

Wat ik nog erger vind is dat ik zeker weet dat degenen die zich hier met Satan inlaten totaal niet weten waar ze het over hebben. Nee, hoort hier niet thuis.

En als je je paard Satan noemt, tja...

Even... een vriendin van mij gebruikt het altijd als anagram van haar naam.
Ze heet Natasja en ze wordt altijd Natas genoemd.
Beetje raar als het om zo'n naam gaat.
Duiveltje mag dan ook zeker niet meer?
Ik vind Hitler erger.

En Fidel? Mag dat dan wel? Want ik vind Fidel Castro ook geen lief mannetje.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 12:51

runningkawa"]
[quote="Sjuimpje"]Waarom heeft ze 3 accounts nodig om haar kant van het verhaal te vertellen?
[/quote]

daarom denk ik dat Rom.
Hoe kan Sjuimpje dat weten als er alleen maar gezegd is dat engel geband is, er is dus duidelijk gesproken over de schaduws van een gebruiker
en dat vind ik niet kunnen.
[/quote]

Dat is haar waarschijnlijk in haar topic in TeM ofzo verteld? Zie het probleem er niet zo van Verward .

[quote="Horsedances schreef:
Of Danielle en Engel dezelfde mensen zijn wens ik ernstig te betwijfelen, maar daar gaat het mij niet om. De familie van Danielle werd destijds uitgemaakt als drugsdealers etc.., deze berichten hebben echter wel een paar weken op het forum gestaan, en staan er misschien nog wel op.

Ik neem aan dat diegene die dat gedaan heeft er ook wel op aangesproken is.

Ben trouwens ook wel benieuwd wie wie is die topics Haha! .