Youtube ads op de voorpagina en banners middenin een topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 01:32

Ik kan me aansluiten bij bovenstaand probleem...samen met groen onderstreepte willekeurige woorden, strondirritant! Heb virus scanner geprobeerd, extensies gecheckt (niks dat er niet hoorde) browser hersteld, hielp niks.... Iemand nog een geniaal idee voor google chrome?

Juut

Re: Youtube ads op de voorpagina en banners middenin een topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 11:18

Bij mij de oplossing gevonden. Probleem zat hem in een virus vermomd als Mediaplayre 1.1; deze kon ik via extensies in google chrome niet verwijderen, en dacht dat het daar hoorde.

Oplossing;klik op start, selecteer programma toegang en -instelling, selecteer programma verwijderen. Bij mij stond Mediaplayer daar tussen, maar ook Better surf en nog 1 met hetzelfde icoon. alle 3 verwijderd, en nu doet computer weer normaal :)

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 11:35

Naar aanleiding van jou berichtje heb ik even gekeken, die stonden er bij mij niet tussen.
Heb wel een andere gevonden die ik niet eerder ertussen heb zien staan, dus ik heb hem maar verwijderd..
Die heette Unity Web Player.
Vond het een verdachte naam aangezien die van jou Mediaplayer heette :P

Overigens heb ik verder geen problemen met andere sites.
Het was ook echt alleen dat ene youtube filmpje over Batman, heb hem daarna ook niet meer gezien Bart.
Het was een promotiefilmpje over de nieuwe Lego Batman film, heel veel meer weet ik niet meer _O-

LuckyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 17:15

ArGieVai schreef:
Als je google chrome hebt kan je adblock downloaden, dan heb je op geen enkele site reclame meer

dankje!!

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 15:31

LuckyLuna schreef:
ArGieVai schreef:
Als je google chrome hebt kan je adblock downloaden, dan heb je op geen enkele site reclame meer

dankje!!

Wat er direct voor zorgt dat bokt inkomsten misloopt. Banners zorgen ervoor dat de site kan blijven bestaan.

voor de onderstreepte woorden bestaat er een programma: Eline @ [FZ] Onderstreepte woorden reclame?
Dit programma kan je misschien helpen: https://www.malwarebytes.org/

Science90

Re: Youtube ads op de voorpagina en banners middenin een topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 20:56

Ik krijg op dit moment ook héél irritante reclames boven in het scherm, maar iets later dan de pagina.. Met als gevolg dat je niet op een topic klikt, maar op de reclame 8)7
Leuk bedacht, maar vreselijk frustrerend.

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 10:01

Juut schreef:
Bij mij de oplossing gevonden. Probleem zat hem in een virus vermomd als Mediaplayre 1.1; deze kon ik via extensies in google chrome niet verwijderen, en dacht dat het daar hoorde.

Oplossing;klik op start, selecteer programma toegang en -instelling, selecteer programma verwijderen. Bij mij stond Mediaplayer daar tussen, maar ook Better surf en nog 1 met hetzelfde icoon. alle 3 verwijderd, en nu doet computer weer normaal :)

Jij bent echt mijn held van vandaag _/-\o_ Ik had ook precies hetzelfde probleem bij chrome, en nu ik bovenstaande (in mijn geval die Mediaplayer én broertje Videoplayer) heb verwijderd, nergens meer last van!!!