Staat bokt boven de wet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-10 23:54

ikdoemaarwat schreef:
poltieke correctheid begint iig met het verwijderen van 1 groen, maar toch verdord blaadje.....

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- ~~}> maar o zo waar

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:54

ikdoemaarwat schreef:
poltieke correctheid begint iig met het verwijderen van 1 groen, maar toch verdord blaadje.....

Laten we als users dan ook eerlijk zijn en zeggen wie we bedoelen. Eerlijkheid moet van 2 kanten komen.

Anoniem

Re: Staat bokt boven de wet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:55

Dat wordt weer weggegumd....

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-10 23:55

ja maar de vorige keer dat jij DIE naam benoemde is de gom al uit de kast gekomen. En om dat nou 66x te laten doen is ook zo wat he

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:56

Smurfie schreef:
ikdoemaarwat schreef:

Laten we als users dan ook eerlijk zijn en zeggen wie we bedoelen. Eerlijkheid moet van 2 kanten komen.

en dan 66 ow's krijgen zeker :+

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:57

Smurfie schreef:
ikdoemaarwat schreef:

Karl66

:)*

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:57

Bart, suggereer je nu dat er mensen zijn die niet helder nadenken hier? Die mensen ken ik wel, maar niet in dit topic hoor. :)
Ik ben volgens mij een behoorlijk brave bokker, dus dat 'de andere partij er makkelijker vanaf komt' is voor mij (en ik gok nog een groot aantal bokkers) niet van toepassing. Juist omdat er bokkers zijn die er slecht vanaf komen, en bokkers zijn die zich slecht gedragen maar er goed vanaf komen, brengt twijfels. Welke mod kan ik daar over pben? Want ik wil wel graag meer uitleg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 00:05

BartVB schreef:
We kunnen niets vertellen omdat er geen 'onze kant van het verhaal' is. Bokt is hier alleen het medium en hoe sneller iedereen weer helder na kan denken hoe beter wat mij betreft :)

Ik kan niet veel smeuigers vertellen dan alleen politiek correcte dingen. We proberen zo eerlijk mogelijk te modereren, er is voor zover ik weet niet gedoneerd en als dat wel zo is dan heeft dat geen invloed op het wel/niet toestaan van zaken. Als jij of een vriendin van je een sanctie krijgt op Bokt dan lijkt het altijd alsof de andere partij er veel makkelijker vanaf komt. Dat was vroeger op het schoolplein zo, dat is op kantoor en zo werkt het ook op Bokt. Perception is reality.

Mensen hebben regels overtreden, mensen hebben sancties gekregen en op die sancties volgen bans. Is allemaal na te lezen in de help en in het OW topic op FZ. Als men het idee heeft dat die sancties niet terecht zijn dan zijn de mods bereid om uitleg te geven en is de BZC ook zeker bereid om e.e.a. opnieuw te overwegen.

Voor mij is het overigens bedtijd, als ik de komende uren niet reageer komt dat niet doordat ik jullie bewust negeer :)

Edit: De enige berichten die hier verwijderd zijn, zijn verwijderd door mij, zie:
BartVB @ [FZ] Staat bokt boven de wet?

:n
Je graaft je eigen kuil...
Politiek correcte antwoorden schrijven is een hele handige kunst, eentje waar je zeker ver mee komt in het leven, maar er zijn momenten waarbij politiek correct niet voldoende is. Dan moet er gewoon gezegd worden waar het op staat, niet om dit in een politiek topic te laten verzanden, maar kijk eens naar de 2de kamer, daar zijn ook flinke veranderingen gebeurd door het dom houden.

Ik ben zelf behoorlijk lang mod geweest, niet hier, op andere plekken. Soms maak je fouten, happens. Ik heb ook vaak genoeg voor kweet niet hoeveel man gezegd, 'oeps, iemand heeft een ban gehad die die niet had verdient' probleem is rechtgezet, excuses naar de gebruiker en andere betrokkenen, en doorgegaan met het dagelijkse leven en proberen het niet meer te laten gebeuren.

Mensen willen weten waarom er over RK wel gesproken kon worden (toen was er ook behoorlijke onrust) en nu, nu heel wat bokkers op hun achterste benen staan omdat er een zeer bekende en (door de meeste) geliefde bokker weg is, niet.

Hier word echter tegen volledig routine in een 55 pagina tellend topic naar de mesthoop verwezen, terwijl in alle andere gevallen zulke topics altijd slotjes kregen. Toen op FZ topics verschenen wat er allemaal aan de hand was werden deze ook meteen verwijderd, wat A best raar is zonder officiele reactie, en B ook nog is verwijderd ipv slotje, weer volledig tegen routine in.

Nu mensen argwaan krijgen word de google machine opgestart, dan opeens verschijnen verhalen waar de haren in de nek overeind van gaan staan. Hier word gevraagd hoe het zit maar alles word of afgedaan of gepareerd, of zelfs gewoon genegeerd. Zo raken mensen (ook ik) geneigd die andere partijen te geloven. Die geven teminste openheid van zaken, hier komt er niks.

Ondertussen krijgt er trouwens een of meerdere mensen een muisgumarm.

Dat iedereen denkt dat de andere partij er makkelijker vanaf komt is altijd, dat ken ik, heb ik ervaring mee. Dit is echter (en dat zijn vast meerdere met me eens) een tikkeltje groter dan gevalletje referentiekaderverschil. Er zijn gewoon dingen compleet anders gegaan als 'normaal', dan opeens komen er alleen politiek correcte antwoorden uit het team (noem jou antwoorden even als het hele team, want groen zelf is helemaal stil).

Daarbij krijg ik de indruk dat je met op de man spelen bepaalde namen schrijven bedoelt, als dit niet zo is correct me. Als het correct is: waarom mogen die namen niet genoemd worden? Ik heb zelf ook verschillende van die namen genoemd, terwijl ik zelden met hun direct in contact kwam, vaak was het zijdelings in een discussie, of helemaal niet. Ik wil (en met mij anderen) gewoon duidelijkheid over waarom in deze kwestie geen duidelijkheid komt.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 00:06

ik ben het dus zoo met iedereen hier eens! van veel verhalen weet ik maar hele kleine delen die "verdekt" worden verteld, maar weet over bepaalde mensen ook niet het fijne, wel is het zo dat deze mensen gemist worden.

bokkers willen antwoorden!

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-10 00:10

asyaa wat een zeer politiek correcte vraag, die zal ook wel weer zeer politiek geantwoord worden.

Waar blijft de gumhulk nou, iedereen weet nu toch al dat er gegumd word, graag dan uitleg waarom. Normaal zijn die hulkjes er al voor er gewist, gesloten of verplaatst wordt. Maar nu het over hulkjes gaat opeens niet meer.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 00:10

Het word tijd dat Bart zijn eigen eerlijkheid nastreeft en hier alles eerlijk verteld, dát zou ik nou helemaal toppie vinden van het bokt-beheer. :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 00:12

zelfs geen eerlijkheid via pb....ook daar zijn hooghoudenden handen

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 00:14

dus, zo gaat alles blijven ? Dit topic straks naar de mesthoop, wij OW en we praten er verder niet over? Het gaat het uiteindelijk niet oplossen hoor..

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 00:15

Weet je wat het is ,Wij hebben de kant van de BOT bokkers gehoord, We hebben zelf al namen genoemt, Een naam van een mod die niet helemaal eerlijk is en ga zo maar door, En het enigste wat bokt doet is politiek correcte antwoorden geven waar je honden geen brood van lusten ,Wat hebben we hier aan dan ?

Geen ene moer...
Dit is geen kleuterklasje die je voor kan houden door te zwijgen en te denken dat het wel overwaait , Iedereen is hier boven de 7 en kan best de kant van bokt aan hoor....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 00:16

Ik denk dat het hier inderdaad bij blijft.. Heb gezegd wat ik wilde zeggen, dus ik peer hem hier.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 00:17

Er wordt mij nu ineens heel veel duidelijk.............

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 00:17

annastasia schreef:

Gooi het eruit zou ik zeggen....

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 00:18

Een begin van eerlijkheid zou zijn als dit topic mag blijven bestaan. Door alles maar weg te gummen, los je het probleem niet op.

Smurfie

Dit waait ook niet over. Dit blijft altijd ter discussie staan als er NU niets aan gedaan wordt. Kijk naar RK hoelang is dat wel niet geleden? zelfs de nieuwste bokkers weten allang hoe het zit en het wordt nog steeds besproken.

Anoniem

NathaxZoef schreef:
Een begin van eerlijkheid zou zijn als dit topic mag blijven bestaan. Door alles maar weg te gummen, los je het probleem niet op.

In tegendeel, dat zou voor mij het ultieme bewijs zijn.

Bellona_K

annastasia schreef:

Idem.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 00:19

maar alles weg gummen maakt het voor sommige mensen zooo veel makkelijker! ;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 00:19

annastasia schreef:

ik hoop dat door dit tpic, meer mensen die duidelijkheid gaan krijgen en het beleid niet zo in bescherming nemen
ik zeg niet dat alles fout eraan is,maar overduidelijk is wel,dat ze ook niet correct zijn op bepaalde punten
en die zijn toch wel belangrijker dan die simpele kleine temverhaaltjes en uitleg over kleine regeltjes

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 00:21

Specials schreef:
annastasia schreef:

Gooi het eruit zou ik zeggen....

Ik kijk wel uit.
Heb al een OW achter m'n naam staan.
Omdat ik hier een aantal mensen bij naam noemde die het niet zo nauw namen met spullen opsturen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 00:22

en angst speelt idd een grote rol bij mensen.....nou ,daar ben ik inmiddels wel overheen :Z