ikdoemaarwat schreef:poltieke correctheid begint iig met het verwijderen van 1 groen, maar toch verdord blaadje.....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BartVB schreef:We kunnen niets vertellen omdat er geen 'onze kant van het verhaal' is. Bokt is hier alleen het medium en hoe sneller iedereen weer helder na kan denken hoe beter wat mij betreft
Ik kan niet veel smeuigers vertellen dan alleen politiek correcte dingen. We proberen zo eerlijk mogelijk te modereren, er is voor zover ik weet niet gedoneerd en als dat wel zo is dan heeft dat geen invloed op het wel/niet toestaan van zaken. Als jij of een vriendin van je een sanctie krijgt op Bokt dan lijkt het altijd alsof de andere partij er veel makkelijker vanaf komt. Dat was vroeger op het schoolplein zo, dat is op kantoor en zo werkt het ook op Bokt. Perception is reality.
Mensen hebben regels overtreden, mensen hebben sancties gekregen en op die sancties volgen bans. Is allemaal na te lezen in de help en in het OW topic op FZ. Als men het idee heeft dat die sancties niet terecht zijn dan zijn de mods bereid om uitleg te geven en is de BZC ook zeker bereid om e.e.a. opnieuw te overwegen.
Voor mij is het overigens bedtijd, als ik de komende uren niet reageer komt dat niet doordat ik jullie bewust negeer
Edit: De enige berichten die hier verwijderd zijn, zijn verwijderd door mij, zie:
BartVB @ [FZ] Staat bokt boven de wet?
annastasia schreef:Er wordt mij nu ineens heel veel duidelijk.............