Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nikka schreef:BartVB schreef:In gevallen die spelen tussen gebruikers onderling is het zo dat we het uitvechten van een vete niet toestaan op de site, de redenen daarvoor lijken me logisch. Het bespreken van sancties is ook niet toegestaan omdat wij daar verder geen uitspraken over kunnen doen en dat soort discussies daardoor alleen bestaan uit verdachtmakingen en speculaties.
Naar ik heb begrepen speelde dit zich helemaal niet op Bokt af, dus is er geen sprake van een vete die uitgevochten wordt op Bokt. Worden er al bans/BOT's uitgedeeld voor gedrag buiten Bokt?Lijkt me erg vreemd.
Smurfie schreef:MarJon schreef:Bart/modjes, het verstandigste zou zijn gewoon goede uitleg geven en vragen beantwoorden. Oh en dat gedoe met Kim en slimmerik nu eens goed uit te leggen.
Laten we Sul ook niet vergeten en ook niet dat Slimmerik een aantal bokkers heeft gehackt.
BartVB schreef:Zoals al eerder gezegd wordt er geen uitleg gegeven over sancties die uitgedeeld zijn. Er staat een overzicht met OWs op FZ, spannender dan dat kunnen en willen we het niet maken.
Het grote probleem is dat het altijd eindigt in een eindeloos welles/nietes verhaal. Wat wij zeggen komt nooit overeen met het verhaal van de andere partij, de gebruikers hebben de feiten niet en dus kan het verhaal alle kanten op. Veel speculaties, veel insinuaties, hoop modder, hoop ellende. Niemand wordt daar wijzer van. Ander punt is dat dit zaken zijn die tussen de gebruiker en het team spelen, het is niet aan ons om de details van de zaak van die gebruiker buiten te hangen.
Als mensen overigens na een ban willen dat hun profiel leeggehaald wordt dan kunnen ze natuurlijk altijd even mailen naar het webmaster adres.
BartVB schreef:Zoals al eerder gezegd wordt er geen uitleg gegeven over sancties die uitgedeeld zijn. Er staat een overzicht met OWs op FZ, spannender dan dat kunnen en willen we het niet maken.
Het grote probleem is dat het altijd eindigt in een eindeloos welles/nietes verhaal. Wat wij zeggen komt nooit overeen met het verhaal van de andere partij, de gebruikers hebben de feiten niet en dus kan het verhaal alle kanten op. Veel speculaties, veel insinuaties, hoop modder, hoop ellende. Niemand wordt daar wijzer van. Ander punt is dat dit zaken zijn die tussen de gebruiker en het team spelen, het is niet aan ons om de details van de zaak van die gebruiker buiten te hangen.
Als mensen overigens na een ban willen dat hun profiel leeggehaald wordt dan kunnen ze natuurlijk altijd even mailen naar het webmaster adres.
BartVB schreef:Het iedereen naar de zin maken gaat niet lukken maar ik heb het idee dat we wat beleid het toch behoorlijk goed doen als ik Bokt vergelijk met een hele hoop andere sites. Als je het ergens niet mee eens bent dan horen we dat graag, echt waarGaat het om een specifiek geval spreek dan een mod aan. Is het een algemeen beleidsding probeer het dan een beetje constructief te brengen en dan gaan wij echt kijken of er iets bijgesteld of aangepast moet worden.
Ten slotte kunnen wij beleid maken en implementeren tot we een ons wegen, jullie bepalen uiteindelijk hoe de site is. Als 'de gebruikers' niet bereid zijn om naar de ander te luisteren zal het nooit iets worden met discussies. Een heel groot deel van de verantwoordelijkheid ligt dus echt bij de honderdduizenden gebruikers op Bokt. Wij doen ons best, we zitten hier om te zorgen dat jullie het zoveel mogelijk naar de zin hebben, maar daar hebben we wel flink wat hulp bij nodig.