Voorstel: rondetafelsessie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 10:55

Citaat:
Ik vind het een zwaktebot als mensen de verhalen van een ander nodig hebben om een bokker naar beneden te halen,(Met ja hun waarheid? :D ) als je het mij vraagt gaat dat ook richting stemmingmakerij, veel interessanter en volwassener als je het bij jezelf zou kunnen houden als je het mij vraagt
.

Hier moet ik echt heel erg hard om lachen, is dit niet precies wat jij bij mij hebt gedaan???Door onterecht mij via pb zwart te maken bij je dinnetje die vervolgens mij snel even slecht neerzet bij het modteam via pb??????

S'nachts een vent, s'morgens een vent. Dus als je zo in elkaar zit, dan moet je er ook openlijk voor uit komen en dit is voor mij de noemer zuigen! Is het nu duidelijk? Of moeten we nog pagina's lang gaan zitten discussieren en om de hete brei heen draaien.

Voorts gaan temmen en mij nu een OW gaan aansmeren omdat je bescherming zoekt? Nog een manier van zuigen.

Doe je niet liever, correcter, netter, respectvoller voor dan je feitelijk bent en dat is voor iedereen hier op dat forum. Deel je uit, dan incasseer je!!!!! En ga je niet gummen om een scheef beeld te creëren...

Anoniem

Re: Voorstel: rondetafelsessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:29

touché.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:48

Anoniem schreef:
touché.

Helaas wel hoogst waarschijnlijk op straffe van een OW! :D

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:57

En dat omdat er juist nu iemand gewoon eerlijk is en het beestje bij de naam noemt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:58

Pucknew schreef:
Anoniem schreef:
touché.

Helaas wel hoogst waarschijnlijk op straffe van een OW! :D

dan zou het beheer zich diep mogen gaan schamen over hun onkunde als ze voor dat bericht een OW geven!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:01

Is toch precies wat Russel wil uiten en lijkt mij niet OW-waardig...

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:12

Het is wel hetgeen waar in dit topic al een flink aantal keer voor gewaarschuwd is: niet op de persoon, maar houdt het algemeen en constructief.

Ik ga dit topic dus toch sluiten voor overleg.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 13:09

Ik werd erop gewezen dat op dit topic nog een 'slotje voor overleg' stond. Excuus daarvoor, voor meer uitleg wil ik graag verwijzen naar de slotpost van Chica op dit topic: Chica @ [FZ] Kritiek op team nieuwe reden voor een ban?

Chica schreef:
Moderatoropmerking:
Hier dan toch het onvermijdelijke. We sluiten dit topic aangezien er behoorlijk op de persoon gespeeld word en niet meer gaat over het eigenlijke, algemene, onderwerp.
Het sluiten van dit topic is een teleurstelling, niet alleen voor jullie, ook zéér zeker voor ons.

Aangezien we nog steeds geloven in het bieden van een podium om zaken bespreekbaar te maken en daarover op een redelijke manier in discussie met jullie te gaan, zal er binnenkort van óns uit een topic gestart worden om aan die behoefte te voldoen.

Het moge duidelijk zijn, dat topics, soortelijk gelijk gestemd als deze, níet geopend dienen te worden.