Kritiek op team nieuwe reden voor een ban?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 17:54

Vergis je niet in t zelfreinigend vermogen van een forum.....als je alle kritiesche noten altijd maar weggumd en iemand anders dus niet de gelegenheid geeft hier van kennis te nemen,zijn er heel veel mensen die niet echt in de gaten hebben wat er speelt.
Als iedereen wel de kans krijgt dit te lezen worden bepaalde personen van zelf uitgekotst.
Het gaat dus niet alleen om t recht te zeggen wat je wilt...maar nog meer om t recht te lezen wat je wilt.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 18:01

chevax schreef:
Oké. trek dit eens verder: iemand vindt jou erg vervelend en schrijft over jou een bijzonder onaardige post. Maar die persoon vindt dat hij/zij alle gelijk van de wereld heeft. Vind je dan nog steeds dat de waarheid (of wat de waarheid is in iemands optiek) moet worden neergezet? Gewoon lekker op elkaar hakken onder het motto "de waarheid moet worden gezegd".

Als iemand mij vervelend vindt, zal dat zeer zeker een reden hebben. :j Dat gebeurt niet zomaar.
1tje neem ik misschien niet echt serieus, tenzij ik haar/hem een reden heb gegeven. Maar als meerdere mensen mij vervelend vinden, moet je echt toch gaan bedenken wat er mis is (gegaan).

Hier wordt dus ook gesproken over iemand, Chiqa dus, die ontzettend zuigt en ik hier al zeker minstens 5 mensen zie die haar vervelend vinden (en vast nog minstens 20 mensen met ons), moet er toch echt iets mis zijn gegaan ergens.

Citaat:
En de oplossingen waar je het over hebt, zullen dan toch ook voor de ene partij beter passen dan voor de ander, aangezien je in een conflict altijd met meerdere partijen bent.

Zeker zijn er meerdere partijen aanwezig... Als ik eens vervelend heb gedaan, zal ik de 'oplossing' ook moeten aanvaarden (OW of ban bijvoorbeeld). Als je dat niet kan aanvaarden, heb je zeer waarschijnlijk een gigantische bord voor je kop. Tuurlijk is een OW/ban voor de 'vervelende persoon' minder leuk. Maar wel terecht.

Caira

Re: Kritiek op team nieuwe reden voor een ban?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 18:10

als iemand continue zuigende reacties plaatst om vooral maar negatieve reacties op te roepen en daarna zielig op de TEM knop gaat drukken, want kijk eens hoe gemeen ze allemaal zijn. Ja dan vind ik dat er best even op door gegaan mag worden. Om dan steeds alles weg te halen en te blokkeren dan houd je een zwerende wond dicht. En als die dan eens openbarst krijg je hele foute dingen. Zoals we laatst al gezien hebben. Mensen gaan dan op andere manieren proberen hun gram te halen met desastreuze gevolgen. Hebben we dan niets geleerd van de hele geit discussie?

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 18:20

chevax schreef:
Hoe dit nu wordt aangegrepen om eens flink los te gaan tegen een ander, vind ik nu niet bepaald de schoonheidsprijs verdienen. Ongeacht of je vindt of je nu het grootste gelijk hebt; is dit het Bokt wat jullie zouden willen?

En hoe had het dan anders duidelijk gemaakt moeten worden? Volgens mij is het echt op alle mogelijke manieren geprobeerd, maar jullie hebben altijd álles afgeketst. En ik ben er bijna voor 100% van overtuigd dat jullie dat nu weer gaan doen.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 18:27

chevax schreef:
Oké. trek dit eens verder: iemand vindt jou erg vervelend en schrijft over jou een bijzonder onaardige post. Maar die persoon vindt dat hij/zij alle gelijk van de wereld heeft. Vind je dan nog steeds dat de waarheid (of wat de waarheid is in iemands optiek) moet worden neergezet? Gewoon lekker op elkaar hakken onder het motto "de waarheid moet worden gezegd".

En de oplossingen waar je het over hebt, zullen dan toch ook voor de ene partij beter passen dan voor de ander, aangezien je in een conflict altijd met meerdere partijen bent.

Als jullie niet altijd iedereen het zwijgen hadden opgelegd, was het nu niet tot zo'n uitbarsting gekomen. Dan was Chiqa waarschijnlijk al veel eerder de waarheid gezegd en dan niet op de manier zoals het nu gebeurt.
En ja, als er meerdere mensen problemen met mij zouden hebben, zou ik me toch eens af gaan vragen of ik me misschien wat vervelend gdraag, dat ik zulke reacties oproep.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 18:34

Ook ik bemoei me meestal niet met dergelijke discussies maar ik zit hier met verbazing de reactie te lezen van een mod.

Het betreft hier volwassen mensen en die kunnen echt wel tegen een stootje. Zelf mijn vrienden zeggen wel eens dingen tegen mij die ik onaardig vind, maar wat blijkt, er zit vaak een kern van waarheid in en daar leer ik weer van, echter soms moet het met een mokerslag gebracht worden anders dringt het simpelweg niet door en bij sommige komt die moker nog steeds niet aan en moet je nog harder hakken, hoe vervelend het ook is.

En het is misschien nu hakken op een ander, maar laten we eerlijk zijn, iedereen die hier regelmatig leest valt een ding heel duidelijk op en dat is dat sommige mensen kunnen zuigen als de beste en die namen zie ik nooit in de ban lijst staan. Dat valt mij op en met mij vele anderen vermoed ik.

Zo langzamerhand begin ik het gevoel te krijgen dat er weinig tot niets geleerd is van twee maanden terug, dat alles weer in de doofpot gaat, de enquete uit gaat wijzen dat het allemaal best mee valt en alles blijft zoals het was.

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 18:38

Inderdaad, dat gevoel wordt ook bij mij steeds sterker. Mensen de mond snoeren en niets doen aan datgene wat naar voren komt. De broek zakt je er zo langzamerhand vanaf. Horen , zien en zwijgen?
Hoelang nog?

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 19:11

Moderatoropmerking:
Hier dan toch het onvermijdelijke. We sluiten dit topic aangezien er behoorlijk op de persoon gespeeld word en niet meer gaat over het eigenlijke, algemene, onderwerp.
Het sluiten van dit topic is een teleurstelling, niet alleen voor jullie, ook zéér zeker voor ons.

Aangezien we nog steeds geloven in het bieden van een podium om zaken bespreekbaar te maken en daarover op een redelijke manier in discussie met jullie te gaan, zal er binnenkort van óns uit een topic gestart worden om aan die behoefte te voldoen.

Het moge duidelijk zijn, dat topics, soortelijk gelijk gestemd als deze, níet geopend dienen te worden.