Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
youngster schreef:Dat neem ik toch aan van wel.
Ze heeft toch geen spreekverbod?
Yvonniej schreef:Over de kwestie zelf mag ik niets zeggen in het openbaar op bokt. Ik en een andere gebruiker hebben een spreekverbod daarover. Doen we het toch is het een OW.
Ellende schreef:De voortdurende spanning, twijfel en ook langzame besluitvorming hebben ondertussen ook geleid voor toenemende spanning binnen het team. Ook Yvonniej zelf heeft een aantal keren aangegeven te twijfelen of zij zelf verder wilde gaan als moderator gezien de constante spanningen en het verminderde draagvlak, zowel bij de gebruikers als binnen het team.
Yvonniej schreef:alja schreef:sorry hoor maar dit zat er toch aan te komen, denk zelfs dat jij dit hebt moeten zien aankomen yvonniej!
maar ondanks nog veel plezier op bokt....
Het is jammer dat gewone bokkers niks mee krijgen op de modfora.
Want NEE, dit zat er in mijn ogen niet aan te komen. En in ogen van een aantal andere mods ook niet!
Citaat:De voortdurende spanning, twijfel en ook langzame besluitvorming hebben ondertussen ook geleid voor toenemende spanning binnen het team. Ook Yvonniej zelf heeft een aantal keren aangegeven te twijfelen of zij zelf verder wilde gaan als moderator gezien de constante spanningen en het verminderde draagvlak, zowel bij de gebruikers als binnen het team.
sorry hoor maar dit zat er toch aan te komen, denk zelfs dat jij dit hebt moeten zien aankomen yvonniej!
maar ondanks nog veel plezier op bokt....
Het is jammer dat gewone bokkers niks mee krijgen op de modfora.
Want NEE, dit zat er in mijn ogen niet aan te komen. En in ogen van een aantal andere mods ook niet!
En waarom heb ik toch het gevoel dat hier maar de helft van waar is....
youngster schreef:Sja ik kan me dus totaal niet voorstellen dat Yvonniej hier niks van wist.
Dat gaat er bij mij dus echt niet in
youngster schreef:Mods??? Enige uitleg hierover?
Zou het wel een beetje belachelijk vinden als Yvonniej haar kant niet kan vertellen
Mietje schreef:Het verhaal zal aan beide kanten wel een beetje wankelen denk ik..
Point is dat ik het gevoel heb dat het verhaal dat Ellende hier plaatst níet van Yvonne komt...
katiavl schreef:youngster schreef:Dat neem ik toch aan van wel.
Ze heeft toch geen spreekverbod?
Jep, volgens haar wel, volgens de mod niet.
Vind dat ook een beetje bizar
Shadow0 schreef:Ik vind het zeer kwalijk dat jullie als modteam niet duidelijk achter Yvonniej hebben gestaan. Vanaf het begin af aan hebben jullie de zaken erg op z'n beloop gelaten en daarmee ruimte gegeven aan de mensen die daar misbruik van hebben willen maken.
Het is niet mijn gewoonte om dat soort dingen openbaar op Bokt te zetten, maar in dit geval vind ik het zeer kwetsend voor Yvonniej. Bovendien geven jullie hiermee een sterk signaal af dat onsportiviteit beloond wordt, en daarmee verlies je nog veel meer draagvlak.
Wat er ook is voorgevallen, DIT had nooit de afhandeling mogen zijn.