Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:#Ymke# schreef:Dus het word al bekend gemaakt voor zij terug gereageerd heeft of begrijp ik het verkeerd?
Nee, het is bekend geworden voordat Yvonne haar PBs heeft kunnen lezen. Dit is zeker niet handig en ik zou willen dat het anders gelopen was maar dit kunnen we helaas niet terugdraaien oid.
Yvonniej schreef:alja schreef:sorry hoor maar dit zat er toch aan te komen, denk zelfs dat jij dit hebt moeten zien aankomen yvonniej!
maar ondanks nog veel plezier op bokt....
Het is jammer dat gewone bokkers niks mee krijgen op de modfora.
Want NEE, dit zat er in mijn ogen niet aan te komen. En in ogen van een aantal andere mods ook niet!
Apple schreef:Alja dat zijn geruchten op niets af en voegt ook niets toe aan de discussie.
Lijkt me bijzonder trouwens, als je in de toekomst kunt kijken.
youngster schreef:Misschien is het handig gewoon te vertellen waarom Yvonniej geen mod meer is.
Scheelt een hoop giswerk
BartVB schreef:Nee, het is bekend geworden voordat Yvonne haar PBs heeft kunnen lezen. Dit is zeker niet handig en ik zou willen dat het anders gelopen was maar dit kunnen we helaas niet terugdraaien oid.
BartVB schreef:Zoals ik al zei; dat was ook de bedoeling alleen had Slimmerik een topic geopend voor we een fout konden corrigeren Scheve mond Niet handig (kan Slimmerik ook niets aan doen) en had zeker anders gemoeten. Iig mijn oprechte excuses aan Yvonne voor deze verre van handige gang van zaken.
alja schreef:het is dat je pms niet openbaar mag maken maar ik wist het het weekend al...
maa jah gaan we nu niet erg offtopic
alja schreef:het is dat je pms niet openbaar mag maken maar ik wist het het weekend al...
maa jah gaan we nu niet erg offtopic