Schaduwaccounts

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ann

Schaduwaccounts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 08:43

N.a.v. de schijnbaar permanente ban van SP wil ik even melden dat ik vind dat er meer gecontroleerd mag worden op users die tig schaduwaccounts hebben.

Als je geen ban hebt mag je schijnbaar wel -weet ik hoeveel- ONGESTRAFT accounts aanmaken.

Ik vind de permanente ban van SP onterecht, hij geen geen stennis geschopt met dat schaduwaccount, verder zijn er volgens mij in het verleden regelmatig schaduwaccounts aangemaakt tijdens een ban, en sommige daarvan kunnen nu nog steeds bokken.

nickyu

Re: Schaduwaccounts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 09:00

SP een ban? vond het al zo rustig in bepaalde topics , heb ik toch flink wat gemist in mijn korte afwezigheid

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 09:52

Een permanente ban???? HUH?
Ik wist wel van dat hele ban gedoe af, maar dit.......

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:05

ik niet snap, leg uit Verward
Sp heeft een schduwaccount gemaakt, of SP was zelf een schaduw account? En van wie, en waarom dan wel niet? en waarom een echte ban, was het zo erg dan? Ik heb er niks van gemerkt, terwijl ik SP vaak ben tegengekomen eigenlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:06

Volgens mij heeft Bart PERSOONLIJK gewoon een beetje moeite met SP.

Sigaar

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:10

Bart we willen antwoorden................het kan toch niet zo zijn dat je dit besluit hebt genomen enkel en alleen maar omdat je initialen van SP hebt gezien in het topic welkom terug SP en Lovely????????

Heb je andere mods hier over gesproken?

Ik ga ervan uit dat het miscommunicatie is geweest en dat SP gewoon terug kan komen

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:21

faye schreef:

Volgens mij heeft Bart PERSOONLIJK gewoon een beetje moeite met SP.

Sigaar

Hormonen die clashen...
Bart bepaald wie er wel en niet bij de Bokt community thuishoren. (konden we dat ook maar irl met mensen...)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:27

Ik vind het wel een beetje vreemd... in de tijd dat ik op bokt zit heb ik al vele schaduw accounts langs zien komen.
Waarvan er van sommige ook duidelijk was wie de bokker was die erachter zat.
Ik vind het wel jammer... Scheve mond

Is dit dan in dit geval dan wel een goede keuze geweest?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:33

Met meer dan 15.000 berichten per dag en duizenden gebruikers kan je IMO niet van het modteam verwachten dat ze alle schaduw accounts er meteen uitpikken. Als je zo'n schaduw account ziet dan meld je dat aan het modteam en dan zorgen wij dat die gebruiker een waarschuwing krijgt en dat het schaduw account dichtgezet wordt.

Voor het SP verhaal:
viewtopic.php?p=7219448#7219448

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:44

BartVB schreef:
Met meer dan 15.000 berichten per dag en duizenden gebruikers kan je IMO niet van het modteam verwachten dat ze alle schaduw accounts er meteen uitpikken. Als je zo'n schaduw account ziet dan meld je dat aan het modteam en dan zorgen wij dat die gebruiker een waarschuwing krijgt en dat het schaduw account dichtgezet wordt.

Voor het SP verhaal:
viewtopic.php?p=7219448#7219448

En SP krijgt een permanente ban aan zijn broek. Verdrietig

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:49

XchantjuhX schreef:
Ik vind het wel een beetje vreemd... in de tijd dat ik op bokt zit heb ik al vele schaduw accounts langs zien komen.
Waarvan er van sommige ook duidelijk was wie de bokker was die erachter zat.
Ik vind het wel jammer... Scheve mond

Is dit dan in dit geval dan wel een goede keuze geweest?

nee helaas ik mag nog niet inloggen laura,

groetjes sp.

Bart wees eens eerlijk, was dit nou zo erg
Dit was naar aanleiding van het foute boktmailtje dat ze wel terug mochten komen Haha!
Hier is gewoon lollig op gereageerd zeg maar en SP heeft bij mijn weten niet lopen zieken onder een schaduwaccount.

Dus is de permanente ban imo zeer onterecht, ik hoop dat je er over na wilt denken en dit gewoon terugdraaien.
Haha!

Draakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:51

Ik vind het niet meer dan logisch dat hij een permanente ban heeft gekregen. Regels zijn Regels, hij heeft in die tussentijd dat hij geband is gewoon doorgebokt met een schaduw account, tja eigenschuld dikke bult.
En het aanmaken van schaduwaccount's zonder dat je een waarschuwing hebt of een ban vind ik totaal iets anders en zeker niet
iets om gelijk aftestraffen.
Sommige hebben dat gewoon nodig om hun problemen kwijt te kunnen en dat kan dan op deze mannier, misschien niet helemaal netjes, maar als het hun helpt......
maar een schaduwaccount nemen om bokt te gaan verzieken is echt not done zeker niet als je daarvoor al een ban hebt.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:55

Draakje schreef:

maar een schaduwaccount nemen om bokt te gaan verzieken
is echt not done zeker niet als je daarvoor al een ban hebt.

Dat heeft Sp niet gedaan.

Daarnaast geeft bart zelf aan, dat wanneer je een permanente ban hebt en via een schaduwaccount weer komt en je gedraagd, je welkom bent. Dus waarom nu een permanente ban geven, als SP direct weer welkom is op nog een andere schaduwaccount?

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:57

Draakje, ik denk niet dat SP bokt heeft lopen verzieken en ook niet onder het schaduwaccount Slapen
SP is een irri persoontje, jazeker en kritisch, dat kan al irri zijn voor mensen die niet slim zijn Slapen
De eerste ban was al niet helemaal terecht, maar daar kan je kanttekeningen bijzetten.
De permanente ban is volkomen onterecht en geloof me maar ik ben geen SP fan Cool

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 11:57

@Draakje, waar haal jij vandaan dat SP de boel heeft lopen zieken met dat zgn. schaduwaccount?

De laatste tijd schijnt het mode te zijn om een "probleemaccount" te openen, en af en toe heb ik echt het gevoel dat het onderwerp alleen bedoelt is om de boel op stang te jagen...

En dat zou wel ongestraft mogen?

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 12:03

Een permanente ban vind ik zelf ook een harde maatregel.

Bart heeft gelijk dat de regels bij een ban niet overtreden dienen te worden en het is (mij) duidelijk dat bokken tijdens een ban kan lijden tot een permanente ban.

Maar we hebben het hier over SuperPepeijn en als ik de berichten van zijn schaduw lees, valt het allemaal best mee.

Een eenmalige uitzondering moet kunnen. Bij Bokt zijn nu eenmaal ook wat fouten gemaakt (denk aan de mail die verstuurd is naar de gebanden)

Nieuwe Bokt-layout, nieuwe start...

Zie dit anders als een goede reden om het friends en foes lijstje eens goed te testen Clown

Wordt het niets dan heb je toch je best gedaan en zal er ook meer begrip zijn van de bokkers hier... Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 12:06

Waarom zou het niets worden? SP heeft hier jaren zonder problemen gepost!

Draakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 12:08

Ann schreef:
@Draakje, waar haal jij vandaan dat SP de boel heeft lopen zieken met dat zgn. schaduwaccount?

De laatste tijd schijnt het mode te zijn om een "probleemaccount" te openen, en af en toe heb ik echt het gevoel dat het onderwerp alleen bedoelt is om de boel op stang te jagen...

Nee dat bedoelde ik niet, er moest nog bij dat het bokken tijdens een ban ook niet goed is, maar het probleem nu met bokt is dat je je berichten niet meer kunt aanpassen, dat wekt nu verkeerde gedachtes op...

die zin moest namelijk worden:

maar een schaduwaccount nemen om bokt te gaan verzieken is echt not done zeker niet als je daarvoor al een ban hebt gekregen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 12:09

Draakje schreef:
Ann schreef:

die zin moest namelijk worden:

maar een schaduwaccount nemen om bokt te gaan verzieken is echt not done zeker niet als je daarvoor al een ban hebt gekregen.

En hoe kom je erbij dat Sp dit heeft gedaan? Verward

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 12:11

Draakje schreef:
Ik vind het niet meer dan logisch dat hij een permanente ban heeft gekregen. Regels zijn Regels

*oeps* dat laatste zou ik maar niet te hard zeggen want dat zou een hoop acties van de mods hier veroordelen (ja he, je zou denken dat regels regels zijn, maar op bokt werkt dat niet zo, regels zijn pas regels als ze op een voor-het-modteam-voordelige manier uit zijn te leggen)

Verder, Sp heeft bokt niet verziekt onder een scahduwaccount, dus misschien wijs als je eerst eens even wat research pleegt voordat je gaat blaten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 12:47

Ik kan me voorstellen als je via een schaduwaccount de boel verziekt dat je dan verbannen wordt, maar dat is toch niet gebeurt?

Heel erg stellig de indruk dat er onlangs al weer iemand anders met een schaduwaccount bezig is. Eerst is die volledig afgebrand in een topic, (de heerlijke welbekende boktrellen) en is toen vrolijk verder gegaan met een volgens mij toch echt wel een schaduwaccount. Ook deze zal in een rel gaan verlopen Tong uitsteken

Mag bokt aub een beetje sappig blijven voor de wat oudere bokkers en die bokkers die een scheve schaats op zijn tijd juist wel waarderen?

Heb al eerder aangegeven dat ik die hamsterkooien niet zoek.

Het penny-gehalte is aan het oplopen Huilen

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 12:55

deze weke melde ik via het TEM ook dat ik een schaduwaccount had gevonden }> en wat later ook werd bevestegd door een moderator dus ben benieuwd als zij ook een ban krijgt ofzo want het was voor haar ook al de tweede in een hele korte tijd..

graag uitleg dus............

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 13:09

SP een permanente ban?
Belachelijk!
Sorry hoor, maar dat slaat echt nergens op.

Ik heb trouwens volgens mij ook een schaduwaccount gevonden, maar wat nou als dat niet zo blijkt te zijn?

Draakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:20

ik zeg ook niet dat hij dat met zijn schaduwaccount heeft gedaan, maar blijkbaar wel met zijn eigen account en heeft daarvoor een ban gekregen.
1 duidelijke regel is toch dat als je een ban hebt en je dan onder een schaduwaccount verder bokt je een permanente ban kan verwachten..
het was niet zo slim van sp om te reageren in dat topic, dat heeft hem nu de kop gekost. had hij dat niet gedaan was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest.....

wat maken sommigen er een probleem van, als het iemand was geweest die je niet zo goed kent dan was het ook van tja eigenschuld...

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:56

Draakje, nog maar een keer dan Bloos

Ik ken SP niet, ben geen fan van hem, maar vind wel dat de ban niet terecht is, lees nou alle bovenstaande incl. mijn tekst en de tekst waar ik de schaduw van SP nog een keer neerzet en de reden waarom enz.
Koe