Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esther schreef:[
Erg jammer dat er een groep bokkers is die altijd weer commentaar heeft op het beheer van bokt. Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, zo ook op bokt. Als er een fout gemaakt wordt is het netjes als die fouten hersteld worden en waar nodig een excuus gemaakt wordt. Dan moet het ook goed zijn.
Aan de andere kant, als je je gedraagt op bokt heb je ook nergens problemen mee. Ik heb in al de tijd dat ik op bokt zit geen problemen gehad met beheerders/moderators terwijl ik ook kritisch en hard ben geweest.
Door steeds dat gestook wordt voor mij de sfeer aardig verziekt en in mijn ogen verdient het bokt-team dit niet. De wereld bestaat uit geven en nemen, dit geldt voor iedereen, gebruikers en moderators!!
En wie nooit fouten maakt mag het komen melden, zo'n bijzonder iemand wil ik best kennis mee maken.
[/quote]
daarbij wie geen fouten maakt maakt doorgaands niksBartVB schreef:Het aanpassen van die mails is helemaal niet nodig aangezien het huidige systeem compleet vervangen gaat worden. Daarnaast is het enige dat ik via PB gezegd heb dat jij zo overtuigd bent van je gelijk dat ik het niet nodig vind op die manier met jou in discussie te gaan. Het leek me niet nodig dat in het topic te melden.
Misschien heb ik de situatie (wat een aantal mensen betreft iig) onderschat. Mij leek het erg duidelijk dat als er op Bokt en in de mail wordt gezegd dat het een ban van twee maanden is dat die ban dan twee maanden duurt. En dus geen 42 dagen. Leek mij niet echt rocketscience om te kunnen concluderen dat die datum onderaan de mails dan niet klopt, maar dat is schijnbaar een inschattingsfout geweest. Excuses voor het feit dat ik dat onderschat heb en excuses voor het feit dat we op Bokt geen enorme quality control hebben en er dus van dit soort fouten in de software kunnen zitten. We zullen er alles aan doen dit soort fouten in de toekomst te voorkomen.
Romkabouter schreef:42 dagen kan ook hoor: 42/5 = 8,4 weken
Die dagen zijn blijkbaar werkdagen
Apple schreef:Dat staat al gewoon in dit topic.
Als je tijdens een ban een schaduwaccount aanmaakt dan krijg je een permanente ban.
BartVB schreef:Anders kunnen we wel overstappen op het systeem van Fokt.nl 'Wie je ook bent, wat je ook doet, je zal nooit een ban krijgen'. Lijkt mij geen goed plan...
(de regels zijn nog even kwijt)
BartVB schreef:Er staat heel duidelijk in de mail die je krijgt bij een ban dat het omzeilen van die ban niet toegestaan is. Dat lijkt mij ook nogal logisch, wat heeft een ban anders voor een nut?
Het enige dat SP had moeten doen is 2 maanden wat anders doen en dan was er helemaal niets aan de hand geweest. Als hij het dan nodig vindt om een aantal schaduw accounts aan te maken dan zijn IMO de gevolgen gewoon voor hem. Anders kunnen we wel overstappen op het systeem van Fokt.nl 'Wie je ook bent, wat je ook doet, je zal nooit een ban krijgen'. Lijkt mij geen goed plan...
En idd, er zijn mensen terug gekomen een hele tijd nadat ze permanent gebanned zijn. Als die mensen zich dan wel kunnen gedragen dan willen wij ze over het algemeen best een tweede kans geven. Maar tijdens je ban gewoon door blijven Bokken en dan verwachten dat daar geen consequenties aan vast zitten vind ik nogal naief.
(de regels zijn nog even kwijt)
BartVB schreef:
Het enige dat SP had moeten doen is 2 maanden wat anders doen en dan was er helemaal niets aan de hand geweest. Als hij het dan nodig vindt om een aantal schaduw accounts aan te maken dan zijn IMO de gevolgen gewoon voor hem. Anders kunnen we wel overstappen op het systeem van Fokt.nl 'Wie je ook bent, wat je ook doet, je zal nooit een ban krijgen'. Lijkt mij geen goed plan...
Citaat:En idd, er zijn mensen terug gekomen een hele tijd nadat ze permanent gebanned zijn. Als die mensen zich dan wel kunnen gedragen dan willen wij ze over het algemeen best een tweede kans geven. Maar tijdens je ban gewoon door blijven Bokken en dan verwachten dat daar geen consequenties aan vast zitten vind ik nogal naief.
Laura schreef:Citaat:En idd, er zijn mensen terug gekomen een hele tijd nadat ze permanent gebanned zijn. Als die mensen zich dan wel kunnen gedragen dan willen wij ze over het algemeen best een tweede kans geven. Maar tijdens je ban gewoon door blijven Bokken en dan verwachten dat daar geen consequenties aan vast zitten vind ik nogal naief.
Eh, wat is het verschil tussen 1 en 2?
Zoals gewoonlijk is het weer vaagheid ten top.
Esther schreef:Kennelijk willen sommige mensen toch erg graag op bokt blijven komen, sommige ondanks dat ze een ban hebben en op fokt.nl heel wat anders beweren... Alleen hebben ze moeite met de regels die hier op bokt gelden.
En het zijn alweer dezelfde gebruikers die tegen het mod team blijven schoppen, wanneer kunnen we hun verwachten als mod, zodat ze zelf kunnen laten zien dat ze het allemaal zo goed kunnen op zo'n groot forum??
Laura schreef:Nee hoor, ik heb het duidelijk. Bart voelt zich gewoon op zijn pik getrapt omdat SP het waagt onder zijn schaduwaccount te laten doorschemeren dat hij SP is en daarmee bewijst dat het hele systeem lek is. Had hij dit niet gedaan had hij ongetwijfeld door kunnen bokken ookal hadden mensen hem verdacht. En daar kwam die persoonlijke willekeur weer terug...
Jippie schreef:Eigenlijk was er op deze manier geen keuze voor Bart. Doordat SP zo duidelijk door laat schemeren gewoon door te Bokken moest Bart wel ingrijpen. Had hij dat niet gedaan dan zou bannen geen zin hebben.
supersambo schreef:dat zou dus betekenen dat bart geen commentaar kan geven als sp weer nu terug komt onder een schaduwaccount en zich gedraagd
dus nog een keer :
Welkom terug SP !!!
Esther schreef:Kennelijk willen sommige mensen toch erg graag op bokt blijven komen, sommige ondanks dat ze een ban hebben en op fokt.nl heel wat anders beweren... Alleen hebben ze moeite met de regels die hier op bokt gelden.
En het zijn alweer dezelfde gebruikers die tegen het mod team blijven schoppen, wanneer kunnen we hun verwachten als mod, zodat ze zelf kunnen laten zien dat ze het allemaal zo goed kunnen op zo'n groot forum??