Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ShaNel16 schreef:Mijn man zou ook heel graag willen leren rijden en is gelukkig niet de langste maar door z'n beroep wel redelijk zwaar aan spieren dus vind het fijn om te horen dat mannen van ong. 90k eventueel wel erop kunnen rijden
Je geeft al aan dat een goed doorgereden exemplaar al gauw op 20.000 zit, wat ik ook absoluut begrijp maar hoe zit het met veulentjes of jonge onbeleerde paarden zijn die een beetje betaalbaar of moet je daar ook flink in de buidel voor tasten?
Dyphusion schreef:ShaNel16 schreef:Mijn man zou ook heel graag willen leren rijden en is gelukkig niet de langste maar door z'n beroep wel redelijk zwaar aan spieren dus vind het fijn om te horen dat mannen van ong. 90k eventueel wel erop kunnen rijden
Je geeft al aan dat een goed doorgereden exemplaar al gauw op 20.000 zit, wat ik ook absoluut begrijp maar hoe zit het met veulentjes of jonge onbeleerde paarden zijn die een beetje betaalbaar of moet je daar ook flink in de buidel voor tasten?
Even kijken of dit werkt![]()
Onderwerp: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur
Edit: het werkt
Dit is een zeer uitgebreide post van JoSav uit het verleden over de prijs en welke factoren een invloed hebben op de prijs etc.
jokari schreef:Haha JoSav, het werk wordt je al uit handen genomen sie.
Dyphusion
ShaNel16 schreef:Top daar hebben we wat aan Dyphusion, dankjewel![]()
En JoSav, bedankt dat je het al een keer ooit had opgeschreven, volgens mij ben je de grootste akhal teke kenner van Bokt
Sansa schreef:Bedankt voor de link, super handig om deze informatie terug te kunnen lezen! Nu ik een prijs indicatie heb vindt ik het ook een stuk makkelijker om gericht een potje te maken. Ik zit mijn vriend helemaal op te jutten dat ik nu eindelijk misschien de kans kan krijgen om een AT te kopen haha!
Sansa schreef:Ja spannend! Ik ben zelf ook erg geïnteresseerd, maar zoals al geopperd is goed aan het denken hoe en wat. Inderdaad wil ik ook graag op bezoek komen, praatje maken en vooral aanvoelen of een Teke überhaupt wel mijn type paard is. Natuurlijk hoop ik van wel, haha!
fleurtjeuh schreef:Oh ik ga duimen!
Ik ben super benieuwd!
Citaat:Door hun intelligentie zijn ze inderdaad niet voor iedereen. Ze willen wel een band kunnen opbouwen en heel veel afwisseling.