Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amazone77 schreef:Meeste "troep" is te vinden tussen de haflingers!
Veel nederlandse goedgekeurde hengsten zijn om te janken!!
Of ze lopen niet correct of het karakter is vreselijk.
Bij het KVTH zal het ze een worst wezen, die kijken alleen naar het plaatje en naar de eigenaar van de hengst!
KoudbloedKim schreef:Ik vind het juist doodzonde dat er geen echt barokke hengsten (haflingers in het algemeen) meer te vinden zijn.
Die vind ik echt een stuk mooier dan de sport Haffies van tegenwoordig.
Mijn eerste paardje was een barokke Haflinger, dat was net een mini Trekpaardje en ongelofelijk sterk gebouwd, maar zo'n geweldig lief karakter.
Je ziet ze nu echt zelden, zéker in Nederland is de Barokke Haf uitgestorven of minimaal 18 jaar.
KoudbloedKim schreef:Ik vind het juist doodzonde dat er geen echt barokke hengsten (haflingers in het algemeen) meer te vinden zijn.
Mijn eerste paardje was een barokke Haflinger, dat was net een mini Trekpaardje en ongelofelijk sterk gebouwd, maar zo'n geweldig lief karakter.
Je ziet ze nu echt zelden, zéker in Nederland is de Barokke Haf uitgestorven of minimaal 18 jaar.
CrazyCat schreef:Klopt.[naam] schreef:Ik vind het juist doodzonde dat er geen echt barokke hengsten (haflingers in het algemeen) meer te vinden zijn.
Zonde he. En echt niet alleen in Nederland in Oostenrijk zie je ook geen barokke Haflingers meer. Als ik tegen iemand hier zeg o die vind ik gaaf, dan is het er altijd eentje van 18 jaar of ouder idd.
Set_Elkol schreef:Die staat dan ook niet in Nederland en denk zelfs dicht bij de Franse grens.hebben jullie deze al gezien?9 jaar oud
[VVDD] [volgtopic] Van boerenpaard naar endurance-sportpaard!