Psycho_Horse schreef:Ik wil proberen mijn 11 jarige cremello hengt voor de dekking erdoor te krijgen en zowiezo in dat stamboek te plaatsen wat denken jullie zal dat lukken?
Uit je profiel.
Citaat:Is een 11 jarige hengst uit tsjechie geimpoteerd heb hem 2 jaar geleden al gereden toen is die doorverkocht en nu werd die weer verkocht en heb ik hem gekocht Is een schat van een dier je ken der alles mee! Kan der een kind van 6 op laten rijden als ik er wel bij loop dan vanaf eind juli begin augustus komt die hier op stal te staan, En echt die oude eigenaresse is echt een schat van een mens wil me overal bij helpen enzo maar helaas klikt het niet bij hun want met een half uur dressuur trainen heeft hij er al geen zin meer in Maar bij loopt die super, Ben zelfs met hem het bos in geweest en alles, We hadden fotos gemaakt maar helaas weet ik nog niet hoe me digicam werk en heb ik op de verkeerde knop gedrukt en alles perongelijk gewist! Maar er komen heel snel meer fotos van hem op!
Dit is helemaal nog niet zo'n slecht idee om een dekboek er proberen bij te krijgen.
Er is nl. een zeer grote markt voor.(Vooral bij de Amerikanen en dan in combi met een KWPN logo-B-reg. en de juiste kleur..... KASSA.)
http://www.gestuet-falkenhorst.de/
Is echt geen geintje. De Denen hebben dat ook ontdek.
In Duitsland zijn er wel enkele stamboeken waar je hem eventueel
kan aanbieden.
Wat is de volledige afstamming??
? Wie weet is het wel een hele geschikte hengst?

:D:D