Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
....hij laat zich onder het zadel goed bewerken en toont dan (en alleen dan) het juiste temperament en werklust
veel mensen zijn alweer vergeten dat de hengst in Jerez schitterde met een 8e plaats in de kur Zannekin schreef:Maar toen was hij té jong hoorde ik Anky zeggen. En nu mag hij niet meer mee?
De laatste keer dat ik hem zag mocht er niet geapplaudiseerd worden en is hij nooit met 4 benen tegelijk aan grond geweest in de prijsuitrijking. Ze moeten de stress ook aankunnen. Dan mag het nog zo'n lieverdje zijn.
en is meen ik ook de enige keer dat je hem ooit zag, anders zou je dat allang aangepast hebben. Krack heeft een super karakter, maar van hem is in zijn jonge leven al heel veel gevraagd. Zijn eigenaar vond het nu niet nodig dat hij mee ging naar Athene als reserve, hij had nog merries te dekken.ART_UMA schreef:Hij bedoelde z'n commentaar op het paard denk ik heel positief, Hij zei ook een droom van een paard, maar aan de andere kant is Rien volgens mij heel erg resoluut in wat hij goed en slecht rijden / africhten vind. Ik denk dat hij daar echt niet positief over was en terecht.
Wat mij ook positief opviel was het commentaar van Peters bij de 4 jarigen op de ruiters en dan met name het uitleggen van de hals (voorwaarts naar het bit) en niet strak inelkaar getrokken bovenin.
sarabande schreef:Dat herhaal je al jaren dat verhaal van Mechelenen is meen ik ook de enige keer dat je hem ooit zag, anders zou je dat allang aangepast hebben. Krack heeft een super karakter, maar van hem is in zijn jonge leven al heel veel gevraagd. Zijn eigenaar vond het nu niet nodig dat hij mee ging naar Athene als reserve, hij had nog merries te dekken.
Zowel bij de pavo als bij de rubrieken aan de hand liepen opvallend veel Krack kinderen in de hoogste regionen.
Daarbij waren er die sensibel leken en koele kikkers. Opvoeding, afstamming van moeders kant hebben ook veel invloed.
Zannekin schreef:Ik stel gewoon vast dat hij toch niet mee was in Athene, niet goed genoeg dus en ik hoorde nu opnieuw de echo van dat jong zijn... gangwerk had Krack over dus wat maakt hem slechter dan Salinero?
Was Krack er in Aken bij?
Zannekin schreef:Ik stel gewoon vast dat hij toch niet mee was in Athene, niet goed genoeg dus en ik hoorde nu opnieuw de echo van dat jong zijn... gangwerk had Krack over dus wat maakt hem slechter dan Salinero?
Was Krack er in Aken bij?
Suzanne F."]
Rien is africhter pur sang! Hi kan super scholen
[/quote]
Uit: [HAW] winnaars PAVO Cup: Sandreo & Florencio
Rien op Sandreo:
Happie op Sandreo:
[quote="saluut"]
Zo uitelkaar gevallen liepen alle paarden onder Rien v.d Schaft!
[/quote]
[quote="Sannah schreef:Ik vond Rien v.d Schaft bij de eerste paarden trouwens nog met teveel druk rijden. Suzanne Miesner was vanaf het begin al bezig met proberen ontspanning op te zoeken.

gaat veel vaker zo bij het wpn
Wouter24 schreef:Ik ben er niet geweest, dus kan er niet over oordelen dat laat ik wel over aan mensen die er wel geweest zijn
Waarom dit jaar geen Ellen Bontje, of een "dr" uit Duitsland?
Over Florencio, tja dit is toch geen nieuws?gaat veel vaker zo bij het wpn
Sjuimpje schreef:banketstaaf dan niet zo dom Wouter