Kijk maar naar tinker Dana van Emmelske hier op bokt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
calypso1989 schreef:VValar schreef:
Tja, ik heb het niet zo op kruisingen...
Ik wil niet wijsneuserig doen maar bijna elk ras is uit kruisingen ontstaan, mag ik anders vragen wat jou paardje voor ras is???`
) maar omdat jij jouw paardje vanaf veulen af aan al hebt, en dat er vroegah op de manege bij jouw veel veulentjes waren, betekend dat nog niet dat je gelijk automatisch verstand hebt van goed fokken. VValar schreef:Ohja, en ik heb een KWPN'er. Ook een kruising, ik weet hetMaar wel een goed doordachte kruising
pegassa schreef:Ik vrees dat je dan toch even vergeet hoeveel van deze "doordachte kruisingen" er werkelijk niet uitzien, van alles mankeren en met 4 jaar vanwege allerlei fokfouten regelrecht richting Italië gaan voor de vlees industrie. Er lopen natuurlijk goed gelukte "doordachte kruisingen" bij, maar ook heel veel "mislukkelingen".
Jackdow"]
sja das jou mening en k weet echt wel van fokken af want k heb cheyenne al als veulentje en de manege waar we stonden werden zo vaak veulens geboren..en k wete ook dat fokken niet zomaar dekken wachten veulen is
[/quote]
Het kopen van een veulen of het zien (geboren worden van) veulens is totáál iets anders als fokken!
[quote="irish_lady schreef:[HAW] Kruising Tinker/Arabier
De foto's zijn verdwenen, maar de opmerkingen zeggen al genoeg denk ik!

)) kruisingen, dus.