BartVB schreef:Natuurlijk snappen wij ook wel dat Anna niet van plan was daadwerkelijk mensen te stenigen, dat is ook helemaal het punt niet. Als Anna die opmerking een paar weken geleden had gemaakt dan was de kans heel erg groot geweest dat hij nu nog gewoon op Bokt zat. Probleem is echter dat hij die opmerking een paar dagen geleden maakte terwijl hij net daarvoor aangesproken is op wat andere opmerkingen waar we ook een OW voor hadden kunnen geven maar waarbij we gemeld hebben dat die opmerkingen gewoon niet kunnen, niet getuigen van enig respect en we hebben hem toen nog aan het feit herinnerd dat hij nog 1 OW verwijderd is van een ban. Als hij dan in een volgende discussie weer even bot en respectloos uit de hoek komt dan houdt het voor ons op. We blijven niet aan de gang met dingen door de vingers zien, ergens zal een grens getrokken moeten worden of we dat nou leuk vinden of niet. Als mensen een ander forum op willen richten zonder mods en met een totale anarchie; be my guest. Zo'n forum is er al lang geweest en dat was ook de belangrijkste reden om Bokt op te richten.
En idd, er zitten mensen op Bokt die ook ons het bloed onder de nagels vandaan halen en tegen een 3e OW aan zitten maar net niet over de grens gaan. oliebol happens maar ook daar zit je weer met die grens. Zolang mensen daar net niet overheen gaan kunnen ze blijven. Die mensen dan maar bannen omdat we ze irritant vinden geeft ook weer een hoop commentaar.
Iig, Anna is gebanned en daar zal niet veel aan veranderen. Wij hadden het ook liever anders gezien (anders had hij een paar weken geleden zijn laatste OW wel gehad) maar hij vond het niet nodig zijn gedrag aan te passen. Jammer.
Zo kun je iedereen er wel afschoppen, als je niet leest wat er staat.

Ik had me iig flink persoonlijk aangevallen gevoeld als Pipo iets dergelijks over mij zou schrijven.
.
Dat begint al goed