[Dienstmededeling] Anna42 ban voor 3 maanden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

johanna13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 16:32

BartVB schreef:
Natuurlijk snappen wij ook wel dat Anna niet van plan was daadwerkelijk mensen te stenigen, dat is ook helemaal het punt niet. Als Anna die opmerking een paar weken geleden had gemaakt dan was de kans heel erg groot geweest dat hij nu nog gewoon op Bokt zat. Probleem is echter dat hij die opmerking een paar dagen geleden maakte terwijl hij net daarvoor aangesproken is op wat andere opmerkingen waar we ook een OW voor hadden kunnen geven maar waarbij we gemeld hebben dat die opmerkingen gewoon niet kunnen, niet getuigen van enig respect en we hebben hem toen nog aan het feit herinnerd dat hij nog 1 OW verwijderd is van een ban. Als hij dan in een volgende discussie weer even bot en respectloos uit de hoek komt dan houdt het voor ons op. We blijven niet aan de gang met dingen door de vingers zien, ergens zal een grens getrokken moeten worden of we dat nou leuk vinden of niet. Als mensen een ander forum op willen richten zonder mods en met een totale anarchie; be my guest. Zo'n forum is er al lang geweest en dat was ook de belangrijkste reden om Bokt op te richten.

En idd, er zitten mensen op Bokt die ook ons het bloed onder de nagels vandaan halen en tegen een 3e OW aan zitten maar net niet over de grens gaan. oliebol happens maar ook daar zit je weer met die grens. Zolang mensen daar net niet overheen gaan kunnen ze blijven. Die mensen dan maar bannen omdat we ze irritant vinden geeft ook weer een hoop commentaar.

Iig, Anna is gebanned en daar zal niet veel aan veranderen. Wij hadden het ook liever anders gezien (anders had hij een paar weken geleden zijn laatste OW wel gehad) maar hij vond het niet nodig zijn gedrag aan te passen. Jammer.

Zo kun je iedereen er wel afschoppen, als je niet leest wat er staat.

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 16:37

Excuseme schreef:
Overigens lijkt het me wel handig de kant van Anna eens te belichten.

Ik sprak hem en hij meldde mij dat hij zelden een dergelijk kinderachtig gedrag gezien had. Overigens had hij van Joost slechts een keer een waarschuwing gehad en dat was over het duimzuigen van Sarabande. Kon hij ook niet waarderen. Vervolgens had hij hem erop gewezen dat deze mevrouw kennelijk wel uitspraken mag doen als: allemaal leugens, fantasie verhalen, derderangs stamboekjes etc. Zijn reactie was: daar krijgt zij ook waarschuwingen voor. Hij had hem toen verteld dat hij er helemaal geen behoefte aan had dat hij haar corrigeert. Maar dat ze dan af en toe wel een reactie kan terug verwachten en dan is ze weer een poosje rustig.

Merkwaardig vond Anna ook dat men zonder blikken of blozen een veulen mag schoppen en voor zijn kop stompen en dat op Bokt zetten. Want deze veulens hebben kennelijk een gedrag dat niets met het gedrag van een paard te doen heeft. Bijten, slaan, schoppen en je zelfs aanvallen. Wat voor paarden fokken wij nog, riep Anna vertwijfeld.

Dat van die stenen was zuiver symbolisch en humoritisch bedoeld. Maar een veulen aftuigen, daar had niemand meer moeite mee.

Tot zover Anna.

O, nu is het Sarabandes schuld dat Anna geband is !!!!
Verward

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 16:55

hoera schreef:
O, nu is het Sarabandes schuld dat Anna geband is !!!!
Verward

Dat is onzin. Ach gut

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 17:04

ceasario schreef:
Dat is onzin. Ach gut

Hoe lees jij het dan?

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 17:08

hoera schreef:
Hoe lees jij het dan?

Blijkbaar niet door de woorden te lezen die er staan.

Mensen, lees eerst is voor je van je tak gaat maken, of moet ik een klinker gooien? Tong uitsteken

[edit] een klinker is in dit geval geen letter [/edit]

johanna13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 17:57

jaantsje schreef:
Wat ik ten eerste niet begrijp is dat dit aangekondigt wordt, als iemand een ban krijgt wat heeft een ander daar mee te maken?
Als ik het topic lees dan zie ik dat degene waar het tegen gezegt werd er geen probleem mee had, wie dan wel?
Zoals hier al meerdere malen naar voren is gekomen zie ik meer reactie's waar ik me persoonlijk behoorlijk aan kan storen.
Als een topic je niet aanstaat sla het dan over en reageer niet.
Volgens mij is het dan alleen bedoelt om een reactie uit te lokken.
Citaat:
In mijn ogen gaat dit de laatste tijd ver over de schreef en dan heb ik het niet over Anna42.

Het op de man spelen gebeurt steeds vaker en DAT vind ik niet kunnen.
DAT er dan een reactie komt.

Vind ik ook, sommigen vragen wel extreem erg om een weer woord.
Maar zolang je het bij abn houd kan ik er niks verkeerds in vinden.
Daarvoor is toch een discussie site, dan lok je toch hoor en weder hoor uit?
Wat is er nu aan als je geen reactie krijgt op je vraag, omdat niemand hard op durft te zeggen wat die gene ervan vind?
ik kan mij dan ook volkomen het boven geschreven stuk aansluiten.
Citaat:

johanna13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 18:00

BartVB schreef:
Maar wat is dan het alternatief? Dat iedereen moet kunnen zeggen wat hij/zij vindt zonder er bij na te denken hoe een ander het op kan pakken? Alles moet maar kunnen en iedereen moet maar in hun achterhoofd houden dat jij het niet zo kwaad bedoeld?

Dat zou heel mooi zijn maar helaas werkt het niet zo blijkt in de praktijk. Zie hier b.v. de opmerking over Pipo die ik maakte, die bedoelde ik helemaal niet vervelend naar Pipo toe maar toch wordt die zo opgepakt. Ligt dat dan aan Pipo? Nee, IMO niet, iig niet voor het grootste deel. Ik had er wat meer bij na moeten denken Scheve mond Ik had me iig flink persoonlijk aangevallen gevoeld als Pipo iets dergelijks over mij zou schrijven.

We hebben het hier over een forum. Een forum met een paar duizend mensen die elkaar niet of amper kennen, allemaal hun eigen mening hebben en allemaal alles vanuit hun eigen visie lezen. Dus ja, dan zal je behoorlijk op moeten letten met wat je schrijft want voor je het weet pakken een aantal mensen je (niet kwaad bedoelde) opmerking verkeerd op.

ja, je kunt ook achter elke opmerking wat gaan zoeken ja, maar waar ben je dan mee bezig, kom op zeg!

johanna13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 18:07

ceasario schreef:
Ja wat een dolle arabier te weeg kan brengen.
Daar ging het over.

kijk maar uit straks word jij er ook nog uitgezet wegens dubbelzinnige uitspraken!

johanna13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 18:11

Gaarne toevoegingen aan je bericht er bij zetten met de:

Afbeelding

knop ipv op jezelf blijven reageren (met oneliners in dit geval Scheve mond). Thanks!

Bart

johanna13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 18:12

joshua schreef:
Ja komt omdat die oude koeien nog steeds wachten om eruit gehaald te worden. Men dreigt al snel met een slotje als men onder vuur ligt.

of wil de harde waarheid niet onder ogen zien, struisvogelp......

johanna13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 18:16

Excuseme schreef:
Daar hebben we nou net Anna voor nodig

ja ik vrees dat er geen wijze lessen meer te volgen zullen zijn vanaf nu...
en dat jij de laaste wijze woorden hebt uitgesproken.

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 18:19

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 18:26

johanna13 schreef:
ja ik vrees dat er geen wijze lessen meer te volgen zullen zijn vanaf nu...
en dat jij de laaste wijze woorden hebt uitgesproken.

Nee hoor:

De moeilijkheid van het hele verhaal hier is dat het lastig is om voor een moderator in te schatten wanneer iemand te ver gaat of niet. Anna en CJG bijvoorbeeld kunnen knalhard naar elkaar zijn, maar hebben daar beiden geen moeite mee. Een ander echter kan van een opmerking met veel minder impact al behoorlijk ontdaan zijn. Zie daar maar eens de gulden middenweg in te vinden in het uitdelen van waarschuwingen enz.
Misschien zou het al helpen de ander eerst eens uit te nodigen om uit te leggen hoe deze tot een standpunt is gekomen, ipv eigen standpunten meteen te verdedigen. Dialoog ipv discussie.

irmaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 18:32

Excuseme schreef:
Nee hoor:

De moeilijkheid van het hele verhaal hier is dat het lastig is om voor een moderator in te schatten wanneer iemand te ver gaat of niet. Anna en CJG bijvoorbeeld kunnen knalhard naar elkaar zijn, maar hebben daar beiden geen moeite mee. Een ander echter kan van een opmerking met veel minder impact al behoorlijk ontdaan zijn. Zie daar maar eens de gulden middenweg in te vinden in het uitdelen van waarschuwingen enz.
Misschien zou het al helpen de ander eerst eens uit te nodigen om uit te leggen hoe deze tot een standpunt is gekomen, ipv eigen standpunten meteen te verdedigen. Dialoog ipv discussie.

OK dan! OK dan! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 18:36

BartVB schreef:
Zo lang je de andere gebruikers op Bokt blijt respecteren en niet onnodig persoonlijke zaken bij haalt dan hoef je helemaal niet op je tenen te lopen. Natuurlijk zal het nog enorm vaak voorkomen dat men elkaar niet begrijp of iig verkeerd begrijpt. Dat heb je nu eenmaal met die geschreven media. Zolang je in iedergeval een poging doet om je mening op een respectvolle manier over te brengen is er helemaal niets aan de hand, als je dan ook nog bereid bent om ontstane communicatie stoornissen op te helderen dan is het al helemaal prachtig.

.

Dit zeg je wel leuk Bart, maar pas jij even de berichten aan waarbij jij mij op enkele voorgaande pagina's van allerlei wilde leugens beticht?

Kunnen we namelijk weer verder gaan met vol respect te discusseren Knipoog

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 18:42

Voor een ieder die zich zo druk maakt in dit forum!!!

Er is leven na Bokt!!!! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 18:45

hoera schreef:
Voor een ieder die zich zo druk maakt in dit forum!!!

Er is leven na Bokt!!!! Knipoog

Buiten bokt bedoel je natuurlijk, de tent wordt nog niet opgedoekt hoor Lachen.
We hebben nu fokt.nl en dus kunnen de achterblijvers het hier op bokt.nl gewoon de hele tijd eens zijn met elkaar, krijg je ook geen ruzie Lachen.

Hurrycane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 18:49

Excuseme schreef:
Dat van die stenen was zuiver symbolisch en humoritisch bedoeld. Maar een veulen aftuigen, daar had niemand meer moeite mee.

Tot zover Anna.

Volgens mij snapt iedereen (ik in ieder geval wel) dat Anna dat stenigen niet letterlijk heeft bedoeld. Echter staat het er wel en aangezien Anna niet altijd even sympathiek overkomt zal het dus sneller verkeerd uitgelegd worden denk ik.
Smilies doen soms ook wonderen om de hardheid van een uitspraak af te zwakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 18:58

Lovely schreef:
Buiten bokt bedoel je natuurlijk, de tent wordt nog niet opgedoekt hoor Lachen.
We hebben nu fokt.nl en dus kunnen de achterblijvers het hier op bokt.nl gewoon de hele tijd eens zijn met elkaar, krijg je ook geen ruzie Lachen.

Karel heeft me nu al geband.................ik kan niet op fokt.nl komen Verdrietig

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 19:00

Rolleyes Dat begint al goed Haha!

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 19:00

Ligt aan de DNS....DNS werkt niet echt mee Scheve mond

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 19:06

Pipo schreef:
Karel heeft me nu al geband.................ik kan niet op fokt.nl komen Verdrietig

Yihaa, ikke wel! Haha! Haha!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 19:08

(even geen tijd om de rest te lezen of te reageren)

Wel even een rectificatie. Ik schreef hier:
[FA] [Dienstmededeling] Anna42 ban voor 3 maanden

Het volgende:

BartVB schreef:
En, nee, Pipo, ik verwacht niet dat dat is waar je naar op zoek bent, iig niet in die mate.

Wat ik vooral wil zeggen is dat je mening uiten prima is maar dan moet dat wel op een beetje een normale, respectvolle manier gebeuren. En daar ontbreekt het helaas nogal eens aan.

Deze twee paragraven zijn helemaal los van elkaar bedoeld. De eerste zin slaat op Pipo, tweede deel is algemeen bedoeld. Werd er net op gewezen en het is idd erg makkelijk (en logisch) om dat helemaal anders te lezen. Scheve mond Beetje erg slordig van me, zou eigenlijk m'n berichten door moeten lezen voor ik ze plaats

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 19:08

Missouri schreef:
Yihaa, ikke wel! Haha! Haha!

JIJ WEL Stoom uit je oren Blauw oog

Haha! Knipoog

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 19:12

johanna13 schreef:
Gaarne toevoegingen aan je bericht er bij zetten met de:

[image]

knop ipv op jezelf blijven reageren (met oneliners in dit geval Scheve mond). Thanks!

Bart

En volgens mij ging hier iets fout Verward

Na ja, voor genodigden is er strakjes alles te vinden op www.fokt.nl Haha!