Een Poetin model bedoel je dan?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ceasario schreef:Als je als eigenaar je pieken hebt verdiend door inzicht en strategie
behoor je vlgs. mij niet tot het "domste" volk.
En als je ziet hoe de representatieve aanhang van een bepaald stamboek over je denkt en je paard. Zou ik toch nog maar even nadenken om op
hun VIP zetel straks plaats te nemen.
Citaat:de representatieve aanhang van een bepaald stamboek over je denkt en je paard
Citaat:over achterbeentjes eerst
Nostalgist__ schreef:Hulde Hulde Hulde
Zelfs op een onderwerp als Poetin en Troy zijn we na een 8 tal pagina's weer waar we zijn moeten!!
Onze twee musketiers hebben het weer voor mekaar![]()
De een loopt te bazelen over achterbeentjes eerst en de ander heeft bloedlijntjes uit de 3e eeuw voor in de mond liggen. Mis alleen nog het advies (en ga dat nu aub niet bijdehand geven) om bij Grosso Z te dekken, of bij een of ander vuilnisbakken"ras".
Is het nu echt zo moeilijk om eens bij het onderwerp te blijven?!
Hulde Hulde Hulde voor zoveel doortastendheid!
Anna42"]
[quote="Missouri"][quote="Anna42 schreef:Deze paarden voeren zowel aan de bovenlijn als aan de onderlijn exact dezelfde genen. Fokken is in generaties denken.
Anna42 schreef:Een springpaard uit de Lateranlijn. Brengt de voorbenen naar de hals toe.
Knieactie dus. Ook weer belangrijk bij een goed dressuurpaard!
Nostalgist__"]
Hulde Hulde Hulde
De een loopt te bazelen over achterbeentjes
Hulde Hulde Hulde voor zoveel doortastendheid!
[/quote]
[quote="ceasario"]
[quote="Zannekin schreef:Waarom heb ik die Caprigold foto geplaatst denk je?
Is makkelijk natuurlijk, te zeggen je ziet het niet. Maar de theorie is er nu eenmaal, ofwel is hij af of niet.
Als je steeds moet toevoegen "je ziet het niet", of "het ligt aan de ruiter", is het geen theorie maar persoonlijke beoordeling.
Er bestaat zoiets als verzameling en wat jullie volgens mij beoordelen is het vermogen om tot hogere verzameling te kunnen komen. Is er aanleg of niet? Je probeert daar regels aan te hangen maar die kloppen vaak niet. Dat vermogen tot verzameling is een klein deeltje van een compleet dressuurpaard. Het kan ook evolueren.
Ruchet"]
[quote="Anna42 schreef:Een springpaard uit de Lateranlijn. Brengt de voorbenen naar de hals toe.
Knieactie dus. Ook weer belangrijk bij een goed dressuurpaard!
Aimee schreef:En MissHIS, vind je Jazz een betere keuze dan Troy voor Poetin?
Voldoen Schockemöhle en Kasselmann aan de eisen om de juiste adviezen te kunnen geven? zijn ze goed genoeg om te dienen als adviesorganen/overleg-partners voor de hengstenkeuzes?
Aimee schreef:En MissHIS, vind je Jazz een betere keuze dan Troy voor Poetin?
Voldoen Schockemöhle en Kasselmann aan de eisen om de juiste adviezen te kunnen geven? zijn ze goed genoeg om te dienen als adviesorganen/overleg-partners voor de hengstenkeuzes?