Sjuimpje schreef:Albert Voorn,
over minder makkelijke heerschappen gesproken. Die man heeft gruwelijk veel paardengevoel, maar je moet ook nog wel een beetje met mensen kunnen communiceren in deze wereld.
Verder geloof ik inderdaad niet dat er over een hengst gelogen wordt, maar dingen verzwijgen is ook geen liegen.
Het is toch behoorlijk naïef om een hengstenhouder een objectief oordeel te vragen over zijn eigen hengst? Dat is toch onmogelijk?
Die man heeft die hengst niet omdat hij het brandhout vind, maar omdat hij het een goed paard vindt welke past in zijn visie.
Ik wil niet suggereren dat dhr. Biemans liegt of verzwijgt want ik bedoel dit in het algemeen, want is het niet zo dat we de teksten in de hengstenadvertenties en de lovende woorden op de hengstenshows ook met een kilootje zout nemen? Waarom nu dan niet?
Als ik naar een Fiat dealer stap en vraag of Fiat wel een goed merk is verwacht ik toch ook niet dat die man zegt: "Och, het kan er mee door, maar ik zou persoonlijk eerder naar de Renault dealer verderop stappen."
Dit is ook wel zo, kijk jokken is ook nog geen liegen toch.
Maar goed er is voor mij nu toch wel wat meer duidelijk geworden bv dat hij dus gewoon uitgebracht gaat worden en dat hij niet te koop is en ja dat ik niet weet of hij opgebrand is of weet ik veel wat zal ik waarschijnlijk nooit uit eerste hand weten helaas.
Ben toch blij dat er stomweg naar ben gaan vragen bij de eigenaar.