Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(www.nrps.nl)
Ik moet zelf namelijk werken zaterdag en op de hengstenshow de 22ste zie je ze alleen nog maar een rondje aan de hand lopen. Ik ben ook altijd wel benieuwd naar het springen
(en van de vijf die ik interessant vind, wordt er vast wel wat gekeurd) 
.

petraaken schreef:Voor mij dikke pech geen van de dressuurgefokte hengsten is door. De enige die misschien allround gefokt is, is de Oscar x Rossini. Benieuwd hoe die eruit ziet en loopt.
Geen nieuwe lichting dressuurhengsten bij het NRPS dit jaar.
Maar dat ga ik zo even doen, ben benieuwd welke hengsten door zijn gegaan. Ik heb wel wat punten op geschreven, over de hengsten die jij mij vroeg. Ik zal je straks even een pb'tje sturen!gomir schreef:De Oscar x Rossini is gefokt bij Van Norel(KWPN-fokker van het jaar 2004). Is bij het KWPN ook een heel eind gekomen in de selectie, maar hoe ver precies weet ik niet meer
gomir schreef:Er stond iets over die hengst in het kerstnummer van de In de strengen(stond een artikel in over Van Norel) Ik dacht ook dat hij de verrichtingen niet gehaald had, maar ik weet het niet zeker en kan die IDS niet meer vinden.