[ITP] NRPS hengstenkeuring!!!
Als jullie nog vragen over bepaalde hengsten hebben, kun je die altijd stellen, ik kan altijd nog even in mijn geheugen graven, of ik nog wat van die hengst weet

Gr. Melina
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zal even wat schrijven over de hengsten die mij opvielen of waar ik op moest letten van medebokkers.
Een vriendin van mij die mee was had hier nog foto's van, voor de mensen die deze nog willen zien, moeten maar even een PB sturen! Dit paard had ook erg ruime/veerkrachtige gangen, met veel zweefmoment, erg leuk paard om naar te kijken, met (wat ik kon zien) een fijn karakter.
Dat lijkt me nog wel een fijn dier voor mijn merrie. De cantos ook wel trouwens, maar die heeft iets meer lengte en dat heeft die van mij niet direct nodig. Ze hebben alletwee Ramiro in de derde generatie zitten, vind ik wel fijn 
Rijpaard mocht pas in de derde generatie zitten toch
(over de Casco en Cantos)
gomir schreef:Heel erg bedankt voor je verslagje![]()
Ben je er de 22ste ook of niet

petraaken schreef:Ik vermoed dat het NRPS even wat ander bloed wilt om teveel inteelt te voorkomen bij de pony's. Als ik de hengsten bekijk maar ook de programmaboekjes van de merriekeuringen. Zie je toch heel erg veel hetzelfde bloed of combinaties van hetzelfde bloed. Vorig jaar vond ik al dat ze dringend ander bloed nodig hadden. VAndaar waarschijnlijk dat Welschbloed (omdat daar nog een x-aantal percentage arabisch bloed inzit).