En ik kan jullie zeggen dat ik (ondanks het feit dat ik ziek ben) hier toch een partijtje zit te glunderen en te stralen achter mijn computer!

Ik heb vandaag namelijk mijn barriere doorbroken en ben wederom afgevallen. Ik zit nu 200 gram onder het eerste limiet wat ik voor mezelf gesteld had. Alhoewel.. gesteld is niet het juiste woord, aangezien ik niet bezig ben met lijnen.
De laatste dagen, als ik de trap op loop en dan een spiegel passeer zie ik mezelf en heb ik eindelijk echt eens een beter gevoel over mijn figuur en ben ik trots op het feit dat mijn lichaam na vier jaar eindelijk eens positieve veranderingen laat zien.
En tja, doordat ik vandaag die eerste barriere doorbroken heb, ben ik nu echt in een soort feeststemming. En om dit te vieren... zit ik hier nu dus in mijn nieuwe wedstrijdtenue achter de computer!

Mijn nieuwe leren laarzen aan ( [VvdD] Wat ben ik toch weer happy! + 2 Update's! + Foto's ) , waar ik inmiddels zonder plastic zakjes en laarzentrekkers zo in glijd (ze worden dus te groot), mijn mooie witte pikeur rijbroek aan, die ik aan kan trekken zonder dat ik mijn buik in hoef te houden en de broek aan alle kanten op hoef te hijsen in een poging tot een iets beter comfort

Voel me helemaal in de zevende hemel, al weet ik dat de normale wereld over een aantal minuten weer verder gaat

En nu.... op naar de volgende barriere! *glundert van oor tot oor*