opleiding Warendorf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

knightloekie

opleiding Warendorf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-06 15:38

Ik heb interesse om een opleiding in Warendorf te gaan doen. Nu spreekt mij deze het meest aan:
Lehrgänge für BERUFSREITER mit Prüfung

Wie heeft deze opleiding gedaan of is ook deze van plan te gaan doen ??

I k hoor graag jullie ervaringen en mening over dit opleidings instituut (zal het zo maar even noemen)

Suzanne F.

Re: opleiding Warendorf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 18:53

Das wel intern dacht ik hoor Loekie! Neem je Sophie mee dan? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 00:56

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 17:26

Bedankt maya.. zover was ik al eigenlijk. Haha!

Ja Suzanne Sophie gaat mee op haar poownie Haha!
(het is idd intern maar telkens een paar dagen dus geen maanden)

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 17:27

heeft iemand een site aub?

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 17:31

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 19:57

Als je tegen duitse grundlichkeit kunt moet je het doen. Ik denk dat je een hele goede degelijke opleiding krijgt. Maar welk beroep zie je je later dan uitoefenen?
Weet je wat? Je moet gewoon eerst eens naar warendorf heen rijden. Daar het stallencomplex eens aanschouwen en vooral letten op de mensen die er rondlopen. Misschien kun je daar iemand spreken die je kan voorlichten over de opleiding. Ik ben er geweest bij de hengsten show, van het landes gestut, de omgeving en gestut is prachtig, alleen het was niks voor mij Knipoog

Tijdens de hengsten show mag je atlijd in de stallen kijken. De stal is dan in gebruik, dus de paarden worden gezadeld in en uit de stal gehaald etc. En het gene ik echt heel wonderlijk vond, je vind daar geen stro'tje op de grond. Terwijl daar toch echt zo'n honderd hengsten in en uit zijn gegaan.
3 keer raden hoe dat komt. Juist heel hard vegen en schoon werken. Voor het oog van het volk moet het perfect zijn.
Je kunt je voorstellen dat er op zo'n dag veel witte bandage's door gaan. Er lagen er nog een paar op een hoopje die vies waren. Een van de hogergeplaatste kerels zag het, kreeg een hoofd zo rood als een kreeft, zijn gezicht stond op onweer, en brulde tegen een meisje die daar "bereiter" was, een aantal duitse woorden die er niet om logen Sigaar . Toen zag hij dat wij net ons hoofd om de hoek staken, en vroeg haar vervolgens op een enigzins normale manier of ze die berg was even weg kon werken Nors opkijken . En weg was hij.

Dus als je hier tegen kunt, je houd van 3 R's (rust, reinheid en regelmaat) en je houd van rangen en standen dan is dit de perfecte opleiding.