Weet iemand misschien iets over de hippische opleiding in Warendorf? Of misschien een website, adres of open dag? Ik wil er graag meer over weten maar kan nergens iets vinden
Ik denk dat je wel info kunt opvragen op deze site www.landgestuet.nrw.de het landgestuet stelt namelijk zijn hengsten ter beschiiking als leerpaarden voor de school die naast het landgestüt ligt. Ben er een paar maal geweest en het is denk ik een hele strenge maar zeker een hele leerzame school
Als je op Google gaat zoeken onder " Pferdewirt" zie je de verschillende mogelijkheden die een studie in Duitsland je kan bieden. Daar heb je dan verschillende richtingen in, Pferdewirt Zucht und Haltung, Reiten, Rennreiten, Trabrennfahren. Niet alleen Warendorf kan je helpen bij een opleiding als Pferdewirt, je kunt bij verschillende scholen terecht.
kun je zien wat de opleiding eigenlijk inhoudt. Onder aan de pagina vind je het adres en een telefoonnummer van het Dachverband in Warendorf wat je kunt bellen om meer informatie te krijgen.