een eigen mening

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 17:17

daar sluit ik mij bij aan

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 17:19

nou ik hou er niet van dat mensen elkaar lopen aftezeiken van moet je haar zien met die kleren en die schoenen. ik vind loopt dan naar iemand toe en zeg het haar recht in haar gezicht. ik zal nooit met een omweg over iemand lopen banketstaaf als die gene het niet weet ik zeg altijd alles eerlijk. als iemand vraagt wat vind je van mijn kleren en ik vind ze niet mooi dan zeg ik dat.

Iedereen moet het ook gewoon tegen mij zegen want als ik er via via achterkom word ik heel erg boos Boos! en Extreme duivel

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 17:19

met terugpakken los je niks op.
En daar heb ik ook zeer zeker geen bewondering voor.
Ik zou bewondering voor je hebben als je gewoon eens zou zeggen, ach, laat gaan, en zelf dus de wijste bent.
Als je iemand terug pakt omdat ie jou gepakt hebt ben je geen haar beter dan die andere

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 17:27

kimmieboy schreef:
maar............als je die gene nooit ziet omdat ze waar ze hoort te komen nooit komt?
dan gaat het haast vanzelf over bokt istnie?

Verklaar je nader, dit volg ik niet

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 17:32

Dat is natuurlijk niet de bedoeling maar diegene die het over bokt doet probeerd duidelijk de ander te ontlopen en dat doen ze vaak niet voor niet Huilen

evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 17:35

Lekker vaag allemaal.

Probeer toch om je vetes niet op te lossen via bokt!!!!!
Zoek een andere weg.

evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 17:43

Tuurlijk mag je een eigen mening hebben. Alleen als je die op bokt wil zetten moet hij opbouwend en positief zijn als je mening gaat over anderen.
Dat zijn nou eenmaal de regels.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 17:51

Zo te lezen heb je dit:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=412252#412252

gezien.

Neem dus ook aan dat je snapt dat dit topic nogal not-done is.
Bij deze dus de beloofde ban. Hoor nu al dagen lang dit gezeik en ben het ongeloofelijk zat. Doe dit maar fijn in je eigen tijd ofzo.

snoopy2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 18:57

waarom krijgt ze een ban? kan ze dan niet meer komen?
't kippenhok is toch voor alles en nog wat?

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 01:07

Citaat:
als ik op school loop pakken ze ook wel is iemand die ze niet knap vinden of te kapsonis,ja het blijft hun mening

Ho eventjes. Een mening geven en kwetsen is wel even iets anders. Iemand 'pakken' is idd not-done. Als iemand jouw kwetst, en je geeft je MENING dan zeg je bv 'ik vind het absoluut niet leuk dat je dat gezegd hebt. Dat is niet eerlijk tegenover mij en ik voel me er nogal banketstaaf door' oid. Dat is een goede mening.
Dat je iemand lelijk of niet aardig vind, mag best, is inderdaad een mening. Maar het wordt anders als je ze dat in hun gezicht gaat zeggen. Dan heeft het weinig met mening te maken maar wordt het eerder kwetsend en is het ronduit asociaal in de meeste gevallen

Mening geven en zielig over en weer zeiken is heel wat anders. En verder ben ik het met stef eens.

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 10:32

Hier werd ik mee bedoeld.

Een lang verhaal,wat eigenlijk weinig nut heeft om te vertellen.

Kijk maar goed hier op bokt,dan zie je genoeg.

En ik sluit me ook bij stef aan.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 12:05

Volgens mij werd dit allemaal in het algemeen gezegd en [b]niet [/b]op 1 persoon in het algemeen!!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 12:27

Je mag vrij zijn in het uiten van een mening maar je moet niet te persoonlijk worden en iemand er mee kwetsen. Nu is er wel een beetje een vage grens wat dat betreft. Sommige voelen namelijk gelijk iets op zich zelf betrokken, terwijl dat niet zo is. EN sommige mensen worden wel heel snel gekwetst. Dat gebeurt al als je een uitspraak doet in het algemeen, en dan reageert er altijd wel iemand op een persoonlijke manier. Een voorbeeld hiervan is een topic die gaat over mensen die werken voor een eigen paard, dat zij dat meer waarderen dan mensen die het in de schoot geworpen krijgen. Hup, zijn er gelijk een paar pissig omdat ze zich aangesproken voelen terwijl dat geheel onterecht is.
Ik vind trouwens niet dat je iemand moet veroordelen om zijn uiterlijk, of omdat hij is zoals hij is. NIemand maakt zichzelf en met die dingen heeft de een geluk (en heeft een leuk uiterlijk) en de ander niet. En als je iemand al lelijk vind, is het zinloos die persoon dat te laten weten. Je kwetst hem/haar er alleen maar mee en hij/zij kan er helemaal niets mee.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 14:54

Jongens, hier is kippenhok NIET voor. Waarom? OMdat dit a) een persoonlijke vete is (hoe hard je ook schreeuwt dat het niet zo is) en b) het absoluut niets toevoegt aan het kippenhok in het bijzonder en bokt in het algemeen. Laat mij nu niet weer slotjes hoeven gooien oid.
Kippenhok is NIET voor vanalles en nog wat. Voor mij is het Kippenhok in de eerste plaats een plek om te gieren en te brullen, en NIET voor alles wat je nergens anders kwijt kunt. Lees mijn mededeling maar even.
Dus, om met Sugarmiss onderschrift te spreken, KEEP IT NICE FOLKS!

Bvd!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 18:22

Een mening geven mag best, maar hij moet wel aan 2 belangrijke voorwaarden voldoen:

1) een goede argumentie. 'omdat ik dat vind en ik mag dat vinden omdat het hier een vrij land is' is geen goede argumentie 'ik vind dat omdat.......(goede reden)' wel
2) speel op de bal, niet op de man, niet een negatieve mening geven omdat je iemand toevallig niet mag en die verder niets toevoegt aan het topic (dan noemen we het namelijk afzeiken)

Duidelijk? De reden dat sommige mensen volgens jou hun mening niet mogen geven is denk omdat hun meningen niet voldoen aan deze 2 simpele voorwaarden en dat heeft met een vrij land en andere ongein weinig te maken. Simpel toch?

Case closed.