Kan hem niet vergeten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 15:03

mikado ik vind dat je dit wel wat anders kan overbrengen. Zij deed het voor jou en goof's veiligheid maar ook voor die van dr zelf.
Ze voelt zich al klote en dan doe jije r nog een schepje bovenop en waarom is goof een misbaksel?? Ik vind het op de foto die ik gezien heb een plaatje!

nu weer ontopic: ik vind dat je het goed hebt gedaan ook al heb je er erge spijt van. Het had nix kunnen worden als jij hem niet aan kon.

sterkte verder!

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 19:11

troost je Fousdan.

Mijn haflinger, is een etterbak eerste klas, heb al 100000 keer op het punt gestaan om hem te verkopen. verder ligt het er echt aan wat voor karakter het paardje heeft, en met welk karakter jij het beste uiit de voeten kunt.

Ik kan mijn haffie ook niet rijden, althans niet zoals het hoort, maar zet ik er iemand anders op dan loopt ie wel goed. Dat heeft niets te maken, met er wel of niet voor een paard zijn.

Ik vind het heel erg voor je, ik heb 2 jaar geleden ook mijn shettie moeten verkopen, maar om een hele andere reden dan jij. het slijt wel geloof het maar.

groetjes Lara

summer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 20:25

Wat is dit toch leuk om te lezen.
Ik heb het allemaal van een afstandje kunnen mee maken, maar ik moet even kwijt dat Goof inderdaad mee was naar het bos en het ging best wel ook al is het een doordrammer. Je moet hem gewoon zijn zin niet geven.
Je kan rijden of niet.

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 20:51

goed van je dat je je paard hebt verkocht (in de zin van dat het beter was omdat je hem blijkbaar niet echt aankon)! dat is een moeilijke beslissing

en voor de kattenkoppen, probeer nou eens 1 x je in te houden tegen femke.
wat jij zegt sannetje; dat je vriendin/buurmeisje leuk is, dat kan best kloppen maar dan kan ze haar reactie wel anders overbrengen
Lachen

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 14:45

Hij was sterk
Hij was groot
en het was een goof met mensenkennis!!

Hij wist precies hoe hij jouw te pakken kon nemen!!
Je was harstikke bang voor hem je durfde hem niet eens uit zijn stal te halen als hij weer terug was gerend omdat hij niet wilde rijden!! Slapen

En als je niet uitkijkt word Guus ook zo!!

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 15:06

Jezus Mina, hoeveel mensen van dezelfde stal bemoeien zich er ondertussen mee Verward

Houd je een beetje in zeg, ik geloof ook niet dat ze een mening gevraagd heeft over hoe zij wel of niet met haar paard omging.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 16:40

Ok, I've had it.
Volgende die ik hoor zeuren over dit fsoudan v.s. Zoetermeer gebeuren wordt gebanned. Jullie hebben inmiddels MEER dan voldoende waarschuwingen gehad. Als het aan een aantal andere mods hadden jullie die ban al een paar dagen geleden gekregen.

Dus volgende die ook maar naar die ruzie wijst wordt gebanned. Ik heb er meer dan genoeg van.

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 12:50

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 16:36

Ok, ik ga het niet hebben over dat kinderachtige gekibbel hiero...de speeltuin is duidelijk weer gesloten...maargoed...fsouden, ik vind dat je er goed aan hebt gedaan om je paard te verkopen. Ik heb verder niets te maken met het feit of jij nou wel of niet goed voor je pony zorgt, je hebt in ieder geval gedaan wat juist is. Een paard dat jij niet goed kan rijden, en waar het duidelijk niet mee klikt, moet je wegdoen. Je kunt nu opgelucht zeggen dat je paard nu bij iemand is die hem wel kan rijden. En jij hebt twee paardjes waar je wel mee kan werken! Nou...everybody happy toch?

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 16:47

Tja, als ik zo lees over hoe je paard was lijkt het mij ook beter voor beide partijen dat je hem verkocht hebt. Ik denk dat je een hele goede beslissing genomen hebt. Maar om je spijt te overbruggen lijkt mij maar 1 goede optie...................... toch een ander paard kopen, een leuk paard dat goed opgevoed is! Dat geeft afleiding, en het zal je een bevestigend gevoel geven dat je beslissing wederom de juiste was.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 16:48

Desiree schreef:
Tja, als ik zo lees over hoe je paard was lijkt het mij ook beter voor beide partijen dat je hem verkocht hebt. Ik denk dat je een hele goede beslissing genomen hebt. Maar om je spijt te overbruggen lijkt mij maar 1 goede optie...................... toch een ander paard kopen, een leuk paard dat goed opgevoed is! Dat geeft afleiding, en het zal je een bevestigend gevoel geven dat je beslissing wederom de juiste was.

ze heeft al 2 'nieuwe'... Knipoog

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 16:51

oeps, foutje! hm. dan snap ik het niet. probeer wel met je beide benen op de grond te blijven dan he. Vertel eens wat over die haflinger die je nu hebt? Ik dacht destijds dat je niet van plan was om een andere pony weer te kopen.

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 18:04

ja ik heb guus nu.

Guus is een hele lieve haf van 5.

Is heel makkelijk in de omgang en ook heel betrouwbaar.
Ik heb het echt getroffen met hem.
Zijn vader is actueel en zijn moeder is laura van de meerburg.

Hij is ruw harig,en donkerkleurig.
Zijn stokmaat is 1.40.

En voor geen prijs gaat hij meer weg.

Tja April is en ander verhaal.
Die was verkocht en is vlak daarna gepikt.
Maar ook die komt terug bij me.

Ik hou heel veel van Goof,maar mis in hem toch de dingen die guus heeft.
En andersom net zo.

Maar als Goof nu te koop staat ,koop ik hem terug.
Dat is en blijft toch je eerste pardje,het voelt als je eerste vriendje.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 10:39

Het zou niet eerlijk zijn tegenover je vorige pony om hem terug te willen. Hij staat nu bij mensen die (heb ik begrepen uit het vooraf geschrevene) die hem beter aan kunnen en hem meer duidelijkheid bieden. Ik denk niet dat jij de juiste persoon bent voor zulke paarden als jouw vorige paard. Dan zou je veel harder en consequenter moeten optreden. Want al die dingen die hij deed die je opnoemde, dat zouden mijn paarden wel uit hun hoofd laten hoor! En een paard heeft wel behoefte aan zekerheid, weten waar hij staat.

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-02 12:52

Ja maar dat zeg ik....Als hun hem verkopen koop ik hem zeker terug.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 12:58

Gaat je familie dan niet zeuren? Ze vonden van je vorige paard toch al dat je hem eruit moest doen, vervelend of niet. Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-02 13:48

Ik heb achter af zoveel spijt er van gehad.

Als hij ooit terug zou komen dan gaat hij zeker eerst en x aantal weken op trainingskamp.

Ik ga dan een leuke meid zoeken die hem een x aatal dagen per week kan doen.

Mischien heel egoistisch maar dat beest is mn eerste liefde.

En Summer wat heeft kunnen rijden of niet te maken met een paard dat zo is.

In de bak kon iedereen erop rijden.

'Buiten is en ander verhaal.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 16:24

En bij dezen een ban voor Sannetje.

Ik heb al een paar keer HEEL duidelijk gezegd dat dit niet de bedoeling is, Sanne. Ook gezegd dat iedereen die in jullie 'groepje' nog een keer tegen een ander aan trapt meteen en ter plekke gebanned wordt. Heb er meer dan genoeg van en velen met mij.

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 16:42

Hey meisie wat rottig dat je hem niet kan vergeten...Maar aan de andere kant ook wel logisch.Als ik Sun's foto zie staan er ook weer tranen in mijn ogen Verdrietig Weet je waar Goof terrecht is gekomen? Je moet maar in je achterhoofd houden dat hij misschien wel een heel fijn nieuw tehuis heeft gekregen,en des te meer reden om je niet meer zo druk om hem te maken.Veel succes Lachen

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-02 17:20

Nou even een paar vraagjes.

Je bent net nieuw....hoe weet jij van slotjes?

Waarom is dit gelijk je eerste bericht???

En waarom tegen mij terwijl de rest zo doet????

Even denken....sannetje,mikado,kimmyboy.

Wie van de drie ????