Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ARCTN schreef:Karina: jouw kleren zijn ook niet echt geweldig met elkaar te combineren volgens mij. Welke stylist had je?
Frummels schreef:Wat jammer zeg, vooral ook van die maten. En als de broek die je houdt ook te groot is en 80 euro kost.. kun je m dan niet beter terugsturen of ruilen? Dat zou ik wel heel erg zonde van mijn geld vinden persoonlijk.. en wie weet loopt ie ook nog uit
zonnebloem18 schreef:2 pagina's terug had een bokker exact hetzelfde shirtje en jasje als jij hebt. En zelfs de jeans lijkt hetzelfde als ik het goed onthouden heb.
Edit: MonaLieske @ [LZP] Personal shopper van Zalon!

iirrssjjee schreef:MissBambi schreef:Ik heb net ook een box besteld! Ik had Suzanne uit Maastricht.
Tot wanneer kun je annuleren? Ben een beetje bang voor een grote flop
Zo lang die nog niet verstuurd is.

MissBambi schreef:Ik krijg de box niet geannuleerd
Zitten of te dure items bij of ik vind het niet mooi. Wel 2 mooie broeken maar die heb ik niet nodig..
Hij geeft aan dat hij ingepakt wordt
ben ontzettend benieuwd. Rebel_Jits schreef:Mijn box na echt 10 items te hebben geweigerdZe had 3 outfits gemaakt. Huidig prijskaartje is 400+ euro
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
MissBambi schreef:Ik heb echt letterlijk een uur geleden op die eerste preview gereageerd, das toch helemaal niet handig zo?
Nu moet ik toch die 15 euro gaan betalen voor kleding waarvan ik duidelijk heb aangegeven dat ze of te duur zijn of waarvan ik heb aangegeven ze niet in mijn box te willen..
Memories schreef:Oef die slipperschoenen... ook niet mijn ding, zien er echt als ultra goedkope oliebol uit zeg![]()
Mooie box heb jij gekregen ARCTN!
Als ie al word ingepakt ben je te laat met annuleren, dan moet je gewoon wachten tot ie er is en dan het hele ding retourneren.
Mijn box is onderwegben ontzettend benieuwd.
Rebel_Jits schreef:Mijn box na echt 10 items te hebben geweigerdZe had 3 outfits gemaakt. Huidig prijskaartje is 400+ euro
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mooii!! Heb je misschien een linkje van de eerste 2 jurken?
Denise_Storm schreef:MissBambi schreef:Huh, hoe kom ik daar dan bij? Ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat wanneer je niks houd het style advies 15 euro kost..
Volgens mij geldt dat alleen in Duitsland...