Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.

) maar misschien wel leuk om eens te proberen. Wie weet.
) en de lelijkste gympen ooit. (Oké, ik hou ook niet van dit type gympen. Ik draag alleen allstars of vans)
ARCTN schreef:Charisma: ja, dat had ik waarschijnlijk ook gedaan. Laat je weten hoe je het vond?![]()
Linoleum: zitten leuke dingen tussen. Die blauw trui en blauwe broek lijken me wel heerlijke kleren om in te chillen. Maar waarschijnlijk zal het prijskaartje daar niet naar zijn.
Escamilla: Die 2 eerste shirtjes vind ik vrij kort, maar dat is smaak natuurlijk. Ik ben een hangbuikzwijntje dus dat zou bij mij geen gezicht zijn haha. Jij kan het heel goed hebben![]()
De mouwen van de witte trui vind ik meevallen.
Hanafubuki: Verschillende dingen in je box, leuk!
x_rebecca: zitten leuke dingen in! Ik zou een broek inruilen voor een short of een lange rok, shirtje eventueel voor een jasje?

Prijs 63,95

Jamiefris schreef:Escamilla : jou box tof! Snap je keuzes wel maar zitten mooie dingen tussen.
Vraagje ik kan niet vinden of je het pakket ook gelijk bij post nl punt kunt laten afleveren. Ik ben namelijk bijna nooit thuis en buren vinden niet fijn dat altijd al onze pakketten daar komen.

MonaLieske schreef:Ik heb een tweede poging gedaan bij Sibel uit Rotterdam, maar ga weer annuleren helaas.
Mijn wensen: kantoorlooks voor een vrij conservatief kantoor dat erg warm kan worden in de lente/zomer. Ik draag veel pantalons, culottes, blousjes, jurkjes, met blazers op de koelere dagen. Liever aan de onderkant van het aangegeven budget. Geen 100% polyester.
Styles die ik mooi vind:
[ [url=m/zkAm6K.png]Afbeelding[/url] ]
De preview
[ [url=m/7q1no8.png]Afbeelding[/url] ]
Wel leuk, maar het model lijkt niet heel flatteus voor mijn figuur. Prijs 63,95
[ [url=m/QmMH6d.png]Afbeelding[/url] ]
Dit lijkt wel een joggingbroek maar dan een vrij dure. Daar kan ik niet mee naar kantoor. Prijs 69,95
[ [url=m/eixHY1.png]Afbeelding[/url] ]
Mwoah, basic, ouderwetse kleur, ouderwetse snit. Prijs 95,95
[ [url=m/QP4wSp.png]Afbeelding[/url] ]
Leuk printje, lelijke boorden. Prijs 54,95
[ [url=m/Uggyqk.png]Afbeelding[/url] ]
Ik kan niet in een gebleekte spijkerbroek naar kantoor. Prijs 99,95
[ [url=m/ZjT1jK.png]Afbeelding[/url] ]
Had ik al gezegd dat het voor een conservatief kantoor is?Prijs 63,95
[ [url=m/H2wjLg.png]Afbeelding[/url] ]
Deze vind ik leuk! Lijkt ook zowaar op de stijlen die ik heb aangegeven. Met 79,95 euro helaas niet goedkoop.
[ [url=m/nbf1mH.png]Afbeelding[/url] ]
Mooi, helaas 100% polyester en 69,95 euro.
[ [url=m/5XbR7q.png]Afbeelding[/url] ]
Weer een jeans... Helaas niet geschikt. Prijs 49,95
[ [url=m/gnQ9l6.png]Afbeelding[/url] ]
Ik val in herhaling, maar iets met een conservatief kantoor geloof ik... Prijs 99,95.
[ [url=m/R2XVkj.png]Afbeelding[/url] ]
Ik denk dat dit hemdje onder de wikkeltop moet? Erg duur voor een hemdje, 59,95 euro.
[ [url=m/zcftTj.png]Afbeelding[/url] ]
Zowaar best een leuk ding en maar 31,95 euro! Helaas wel 100% polyester, dus ongeschikt voor een warm kantoor als je het een beetje fris wil houden.
Op de jurk na zou ik alles weigeren. Durf het helaas niet aan om een hele nieuwe box te laten opsturen zonder hem eerst te zien, dus het wordt weer annuleren.

Kan dus ook geen feedback geven dus is niet heel handig.