Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Naomi_Jortje schreef:Zojuist m'n preview binnengekregen en ik ben enthousiast!
Aphque heeft ontzettend goed naar mijn voorkeuren geluisterd en ook zeker qua budget goed rekening gehouden. Ik had aangegeven dat ik graag items wil die ik goed naar kantoor kan dragen, maar die niet te duur zijn. Door ziekte ben ik behoorlijk aangekomen en dit wil ik er graag weer af hebben, dus nu veel geld uitgeven zou zonde zijn.
Outfit 1
De roestroze broek van Fashion Union zit heel comfortabel en staat mooi met zachte kleuren, zoals (oud)roze, mint groen, licht/fel blauw, wit en licht grijze tinten. De grijze broek heeft een leuke subtiele ruit, die het net een beetje jonger en frisser maakt. Je kunt de broek met zachte, maar ook een leuke felle kleur dragen. De jurk is heel fijn, omdat hij je mooie rondingen accentueert en een buikje camoufleert. Je kunt er een riempje bijdragen en hij staat ook leuk met een jeansjasje of licht grijs jasje. Je past 'm straks ook nog met een maatje of twee minder, dus dat is fijn.
[ [url=m/8Vdm0s.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/a05Ibo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het blauwe shirtje is niet zo mijn ding, vind de kleur niet echt geweldig, dus dat ga ik aangeven. De schoenen zijn de stylist choice. Ik vind ze heel leuk maar heb al veel te veel schoenen
Outfit 2
De oud roze broek, zit heerlijk en je kunt 'm met zowel licht als donkere kleuren dragen. Zelf vind ik 'm heel mooi gaan met donkerrood en een fris printje of juist een kleur die er heel dichtbij licht zoals het roze hemdje of de body, draag er dan een donker jasje of contrasterende kleur bij voor een zakelijke touch. De Oasis broek is misschien wat wennen, maar ik denk dat hij je heel mooi staat! Mooi met lichte en zachte tinten, maar ook juist heel leuk met een iets donkere top of een felle kleur.
[ [url=m/kgXtWJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F1gR5W.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben enthousiast over deze outfit, ben benieuwd hoe het in het echt eruit ziet
dat wordt wachten tot na het weekend...
Karina schreef:Hier was de box er ook vandaag, op 1 broek na gaat ie helaas in zijn geheel terug. Bijna alles was sowieso te groot, echt hoe dan? Als je aangeeft maat 38 waarom stuur je dan een shirt maat XL? Shirt met die knoop leek me zo leuk maar is echt gewoon 3 maten te groot. Maar de broeken waren sowieso ook allemaal te groot. Jurkje stond voor geen meter. Dus alleen de groen gemelleerde broek rechts onderin die blijft al zou ik die normaal eigenlijk te duur hebben gevonden met 79,95. En die was ook wel te wijd maar er zitten riemlusjes aan gelukkig, anders had ik die ook terug gedaan. Op de site staat daar trouwens bij bestel een maat kleiner, maar dat doet stylist dan dus ook niet. Oh sandaaltjes waren trouwens een wide fit, dus slipte er alle kanten in op, waarom doe je zoiets specifieks als er niet om gevraagd wordt? Jammer.
[ [url=m/ytFJPU.png]Afbeelding[/url] ]
. Zo jammer! Ik ben op zoek naar leuk vallende bloesjes en ik wil ook echt graag zo'n casual broek met bijpassend jasje in een vrolijke kleur.. Vind het alleen niet te vinden voor mijn maten dus een beetje hulp van een stylist zou best kunnen helpen..

Moet eerlijk zeggen dat ik dat wel een beetje jammer vind, het kwam ook totaal niet in de richting van de styles die ik als voorbeeld geüpload had.
Ik vind ze ook mooi, maar 100% polyester is voor mij echt te zweterig als ik op de fiets naar een kantoor zonder airco moet, dus helaas. Voor die prijs zou ik ook een kwalitatief betere stof verwachten.ontherun schreef:Oh welk jurkje is die blauwe?DIe is echt heel leuk! Sowieso een leuke box, volgens mij zou ik alles zo dragen.

fleurtjeuh schreef:Yess mn preview is toch binnen![]()
Outfit 1:
[ [url=m/5Mrzsy.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zNEy2R.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1lmOGd.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VnpvSa.png]Afbeelding[/url] ]
Witte blouse weggedaan, want ik wil geen wit![]()
De broek is niet mijn ding, maar ik ga het gewoon proberen. Het vest lijkt me prima, ik ben benieuwd.
De vans is niet mijn stijl, heb aangegeven iets van dr martens leuker te vinden.
Outfit 2:
[ [url=m/D1DEPO.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/r97Bdm.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uF7qxa.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PGZE1j.png]Afbeelding[/url] ]
Broeken lijken me prima, blousjes ben ik benieuwd naar, ik ga het gewoon proberen.
Stylist choice:
[ [url=m/CptWvO.png]Afbeelding[/url] ]
Een jumpsuit.. altijd gezegd het nooit te zullen gaan dragen. Maar ik ga het proberen. Trying to keep an open mind.
Ik ben heel benieuwd!