Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Een klinker kopen?
Je speelt het rad van fortuin niet![]()
![]()
Anyway, morgen krijg jij antwoord op je 3 vragen die je gisteren stelde, ik heb de pb in mijn inbox, maar jouw Santa was te laat voor het bericht van vandaag![]()
Pikkepor schreef:Ashleytjuhh schreef:Ik denk dat ik er uit ben
Pikkepor Ben jij mijn SS?
![]()
Yessss
Ashleytjuhh schreef:Deze moet je even uitleggen
[ [url=m/ssEBuG.jpg]Afbeelding[/url] ]
hier ben ik nog niet achter![]()
ik heb je gevonden door te zoeken op Brabant en je plaatje.
nadat ik je berichten heb gelezen moest ik vooral lagen de dingen die je daarvoor had gezegd. Dat je een piemel pakket wilde maken en helemaal omdat je op je eigen kaart had gereageerd
Meliaforever schreef:capopjekop schreef:Leuk! Die puzzel was origineel gedaan zo. Bedankt voor de moeite die je in het pakket gestoken hebt
Die veertjes in dat potje kan je evt gebruiken bij die dingen die je maakt (ben even vergeten hoe dat heet) Ze zijn van me eigen vogels.
Pikkepor schreef:Ashleytjuhh schreef:Deze moet je even uitleggen
[ [url=m/ssEBuG.jpg]Afbeelding[/url] ]
hier ben ik nog niet achter![]()
ik heb je gevonden door te zoeken op Brabant en je plaatje.
nadat ik je berichten heb gelezen moest ik vooral lagen de dingen die je daarvoor had gezegd. Dat je een piemel pakket wilde maken en helemaal omdat je op je eigen kaart had gereageerd
Ik heb er zelf ook lol om gehad. 'Ze moest eens weten'
Oke, die hint. Als je dat boekje openvouwt heb je 2 bladzijden in beeld. De bovenste staat je hint en de onderste is je 'puzzelblad' zegmaar.
Van regel 1 moest je van woord 11 de 3e letter noteren (de R). Van regel 2, woord 9, letter 2 (de O), enzovoort... en dan had je uiteindelijk ROPEKKIP achterstevoren...snappie?!