Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Charaz

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 22:21

Ohnee hoor geen gedoe over inpakpapier en glitters, mijn lootje krijgt een doos vol ermee

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 22:38

Hier mag mijn santa zich uitleven hoor. Een waarschuwing voor een echte glitterbom is mischien wel handig dan pak ik het wel uit in de schuur. dus santa leef je uit zou ik zeggen :):) :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 23:37

Glitters hier liever niet, maar leef je uit met inpakpapier. _O-

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 06:44

hou van gliters en party popers maar niet handig met 2 katten haha

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 07:10

Ik hou van inpakpapier! <3

@Bienotje fingers crossed dat ik jouw SS mag zijn :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 07:42

Glitters ook liever niet hier. Iets met een kat die dan helemaal onder zal komen te zitten :')

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 07:45

Hier ook liever geen glitters etc, alles moet geproefd worden door de dames ;)
Ohja! Sinds deze zomer is de nieuwe overkapping in de tuin the place to je als het een beetje weer is, daar kan ik evt ook wel weer m'n pakket uitpakken :)

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 07:51

Hier geen problemen met glitters, leef je uit zou ik zeggen!

Ovenwanten of theedoeken etc. is hier niet nodig, binnenkort gaan we verhuizen en we hebben net daarvoor alles nieuw gekocht.

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 08:03

mocht iemand nog weten waar je leuke roze overallen kan bestellen zoek er nog 1 haha

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 08:11

Mkango schreef:
Ik denk dat jullie jezelf echt onderschatten hoor, dames! :D Je moet jezelf ook niet vergelijken met mensen die al jarenlang tekenen/houtbewerken/schilderen/haken/breien/boetseren - mijn eerste haak- en breiwerken zagen er ook niet uit, en inmiddels heb ik al superveel knuffels gehaakt, twee kleden en een volledige trui met kabels gebreid waarvan ik ook de wol zelf geverfd heb.

Ik vind het ook superleuk om zelfgemaakte dingen te krijgen!

Eentje ervan heb ik, de eenhoorn uit my despicable ... echt super.

Mooie boekenlegger, yes ! Naam is Hannah.

Gefeliciteerd Rink !

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 08:14

Mijn santa mag zich helemaal uitleven op het pakket :D Glitters, roze papier met eenhoorn en prinsessen, ik vind alles leuk :))

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 08:26

Hier ook liever geen glitters over de vloer met kat en kruipende baby! :oo

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 08:26

8nnemiek schreef:
Mijn santa mag zich helemaal uitleven op het pakket :D Glitters, roze papier met eenhoorn en prinsessen, ik vind alles leuk :))

Ik wil jouw lootje! ~~}>

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 08:27

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 08:50

Zo, endelijk bijgelezen. Was een weekendje weg en zag toch een leuk winkeltje met gave spulletjes! Maar ja, nog geen lootje en zelf staat mijn huis al vol, dus heb op zijn Hollands geshopt: "kijken,kijken, niet kopen." :+

Mokken heb ik meer dan zat, ovenhandschoenen heb ik wel maar zijn aan vervanging toe en kaarsen vind ik ook wel leuk, stompkaarsen (van die grote) in verschillende kleuren staan hier in de winter vaak op tafel.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 08:51

Hier ook geen problemen met glitters of iets. Vieze smurrie dingen hou ik dan weer niet zo van haha. Zelf gemaakte dingen mag ook.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 08:57

Inpakpapier, glitters, hints, zelfgemaakte dingen, Santa je mag je helemaal uitleven op mijn pakket.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 09:17

Hier geen probleem met glitters !

Vond gister nog een glitter van vorig jaar :')

Oven handschoenen heb ik nog hele goeie.
Boeken vind ik wel leuk. Mag gewoon oud en tweede hands hoor.
Ben wel dol op chicklits heb nog niet super veel gelezen zelf.

Een paar boeken van Jill Mansel en Sofie kinsella.

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 09:41

Glitters is hier ook geen probleem! Ideaal een pvc vloer :+

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 09:50

Glitters is oké maar vieze smurrie echt niet
Ovenhandschoenen en theedoeken heb ik niet nodig

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 10:00

snoopydogy schreef:
mocht iemand nog weten waar je leuke roze overallen kan bestellen zoek er nog 1 haha

Welkoop :j

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 12:32

8nnemiek schreef:

Same here! Vorige jaar had ik echt een geweldige doos vol glitterconfetti

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 12:42

Glitters, roze, Unicorns, Disney: alles is welkom hier hoor <3

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 12:59

Ik heb deze week nog zomervakantie en ben nog helemaal niet met kerst bezig. Maar goed, hierbij mijn voorstel rondje. Ik heb ondertussen wel kunnen nadenken over een wensenlijstje.
Zie dit als inspiratie. Eigen inbreng van Santa is uiteraard ook welkom.

Ik heb vorig jaar voor het eerst mee gedaan met SSS en vond het super leuk :# . In het topic van vorig jaar en in mijn profiel is voor mijn Santa wel informatie te vinden.

Ik ben denk ik de oudste deelnemer :o , maar het gaat om hoe oud je je voelt toch 8-) .
Ik ben niet getrouwd of samenwonend en ook nooit geweest. Ik heb geen kinderen, ook nooit gewild. Ik werk fulltime en woon met 2 haarballen (katten) Gio (Noorse Boskat) en Spook (boerenkorthaar). Ik heb een mooie zwarte KWPN merrie waar ik sinds deze zomer weer wat wedstrijden mee rij. Mijn dieren krijgen geen snoepjes en de katten hebben inmiddels ruim voldoende speeltjes. Gio is wel erg blij met een kartonnen krabplank.

Ik ben gek op kokos maar hou niet van caramel. Toffees, fudge, brulcrème enz is niet aan mij besteed. Ik hou van warme en zomerse kleuren: rood, geel (vooral oker), oranje en aardetinten. En zomerse geuren zoals lavendel, eucalyptus, rozemarijn.
Vanwege intoleranties ben ik lastige eter. Ik hou van pure chocolade, met mate. Vanwege gevoelig voor eczeem ben ik kieskeurig bij verzorgingsproducten.

Ik hoef geen ovenwanten, handdoeken, theedoeken of vaatdoeken. Ik heb stapels. En ik heb voor mijzelf een koopverbod op doucheschuim, bodylotion/body crème en handcrème. Ik heb van alles nog zeker 5 nieuwe verpakkingen.
Ik gebruik geen make-up en een geselecteerd aantal geurtjes met mate.
Kaarsen vind ik gezellig maar griezelig met de katten. Die brand ik dus weinig en ik heb nog ruim voldoende voorraad.

Wat dan wel?
Ik heb een airfryer en accessoires zijn altijd welkom. Zoals een springvorm of een ovenschaal (diameter max. 20 cm, hoogte max. 8 cm). Of een kookboek met simpele (vegetarische) gerechten.

Ik kan ook nog een goede kunststof opscheplepel gebruiken. Ik heb nu alleen een soort schuimspaan maar dat is niet zo handig met saus opscheppen :+ .

Leuke onderzetters voor pannen, mooie broodplank of broodmeel (met gist) voor de broodbakmachine.
Ik hou van thee en gebruik ook losse thee. Een favoriet is Japanse kers, en die is helaas op. Als je die kan vinden is het zeer welkom.

Naar aanleiding van onderstaande topic bedacht ik dat ik een puzzelboekje met logikwis of mastermind ook leuk is:
[LZP] Welke puzzelgoeroe kan mij helpen? Logikwis!

Of een omlegkalender om mijn weekmenu's in op te schrijven.

Vorig jaar had ik dit haarmasker in mijn pakket, die vond ik heel fijn:
https://www.hema.nl/mooi-gezond/persoon ... 57134.html

Ik heb in mijn voormalige paardenstal een lounge ruimte gemaakt met tropische sfeer. Een (paar) leuke koffiemokken daarvoor zijn om welkom. Denk aan een print met flamingo, ara, toekan, papegaai, tropische planten. Zoiets.

Tweedehands of eigen creativiteit is welkom. Liever geen Ali of Wish oid. Daar koop ik zelf ook nooit.

Ik heb de wens om een nieuw huis op mijn kavel te zetten (dan wel volledig te verbouwen en renoveren) en ben daarom al lange tijd, met wisselend succes O:) aan het ontspullen. Ik vind heel veel huis decoratie heel leuk maar daarom liever niet. Ik hoop tzt zo min mogelijk op te hoeven slaan.

Vanwege de katten ook liever geen glitters of andere kleine vulling in het pakket. Gio springt in alle dozen en tassen en dan blijft dat in zijn vacht hangen waarna hij het er weer uit likt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 13:07

*kijkt opzij naar zwarte kat*

*\o/* Glitters lijkt ons echt geweldig *\o/*