Lonneke met spoed naar ziekenhuis. Update pagina 18.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:17

Komt het bij alle 'weldoeners' van bokt misschien ook in hun gedachten op dat ze met deze goed bedoelde steun, de betreffende Lonneke, misschien meer schade berokkenen dan goed doen?

Persoonlijk zou ik geen enkele verklaring van haar omtrent haar huidige ziekte voor 'waar' aannemen, tenzij je hetzelf uit de mond van de behandelend artsen hebt gehoord.

Dit hele gebeuren kan ik in ieder geval niet helemaal los zien van haar psychische gesteldheid.

Wat niet wegneemt dat het natuurlijk een triest verhaal is.....

Rinske

Re: Lonneke met spoed naar ziekenhuis. Update pagina 18.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:21

Lieve schat, als iemand uitval heeft in zijn ledematen heeft diegene daar ECHT niet om gevraagd hoor! Sjonge jonge zeg, waar is de mens gebleven die zich gewoon bekommert om elkaar...

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:27

Volgens mij zegt Cayenne net dat ze op de achtergrond van het telefoongesprek dat ze met Lonneke had, de artsen hoorde spreken over het behandelplan? Dat lijkt me al een goede indicatie van het waarheidsgehalte.
Cayenne schreef:
Ziekenhuis verhaal klopt hoor. Toen ik haar gister aan de telefoon had, hoorde ik op de achtergrond dat haar behandeling voor dat moment werd doorgesproken. Plus het adres dat klopt.

Cayenne @ [LZP] Lonneke met spoed naar ziekenhuis. Update pagina 18.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:29

Wel raar om tijdens een telefoongesprek van de patiënt over een behandelingsplan te praten :=

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:30

Misschien even onderling ofzo? Ik vind het ook niet echt standaard, maar ik heb wat dat betreft wel vertrouwen in Cayenne ;)

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:30

is het een trent aan het worden om dit soort topics in twijfel te trekken ofzo...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:33

marise83 schreef:
is het een trent aan het worden om dit soort topics in twijfel te trekken ofzo...

Nou idd was ook mijn gedachte, best vervelend.

Laten we het maar negeren, ze nemen niet de moeite goed te lezen dus waarom zou je hier aandacht aan schenken, ik heb het al gemeld.

Rinske schreef:
Lieve schat, als iemand uitval heeft in zijn ledematen heeft diegene daar ECHT niet om gevraagd hoor! Sjonge jonge zeg, waar is de mens gebleven die zich gewoon bekommert om elkaar...

Nee dat verzin je niet dus laten we weer ontopic gaan bovendien vertrouw ik Cayenne.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:36

Rinske schreef:

Ooit van simulatie gehoord??
Okay ik zeg niet dat Lonneke dat heeft/doet, maar bij haar geestelijke toestand komt dat regelmatig voor.
Zelfs zenuwuitval is te simuleren.
(ik spreek uit ervaring, werk met oa deze patienten....).

Als je haar berichten geschiedenis naleest, dan zie je dat ze allerlei aandoeningen heeft of denkt te hebben.....

Nogmaals ik ken haar medische dossier niet, maar ik hou echt een slag om de arm in dit geval.

Allerlei aandacht zeker in deze vorm is IMO niet positief voor haar geestelijke gesteldheid.
Niet eerder dan dat 100% zeker een ziekte is vastgesteld dmv diagnostiek draai ik mij mening bij :o

Als ik haar psychisch begeleider was zou ik in ieder geval een verbod op contact via internet regelen!!
Klinkt hard, maar ik geloof niet dat dit haar helpt.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:39

( ben stille meelezer) en ken lonneke verder niet. ze klikt wel als iemand die ik wel ken, en die aardig hypochondrisch en ook geestelijk labiel is.die verzon alle symptomen van een kind waar ik bij zat, over de telefoon.het kind mankeerde niets, zat gewoon TV te kijken. plots wilde ze met het kind naar de EH.zo ook haarzelf, en al haar dieren. altijd drama.
nu wil ik niet zo zeggen dat lonneke dit ook allemaal doet, maar gezien haar borderline kan ze ook symptomen verzinnen.de artsen zijn verplicht alles uit te zoeken.dus zelfs als jij nu stante pede naar de EH vertrekt, en zegt dat je je arm niet voelt, krijg je een mikmak aan onderzoeken.
de uitvalsverschijnselen en de gevoelloosheid zijn alleen vermeld door lonneke, en niet waargenomen hier.
dus alle speculaties van "ernstig ziek, doodziek "zijn net zo overbodig als "ze mankeert nix "
ik wil zeker niet impliceren dat ze nix heeft, maar je moet-gezien haar geestesgesteldheid - daar ook rekening mee houden, tot er een diagnose is.en de telefoon aannemen als de artsen je behandelplan bespreken lijkt me niet iets wat je doet.mss hadden de artsen het over iemand anders ?
en haar een pb'tje sturen heeft weinig nut denk ik, als ze in het zkh. ligt.
en ik vind dat ze begeleiding moet krijgen, die voorkomt dat ze keer op keer dieren aanschaft.
ff off-topic :P
@ kiwiko : blijft de knop met de punt bij je hangen ? :D .................

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:40

mss eerst afwachten wat de diagnose is, dan hoef je je mening ook niet bij te draaien! Het is niet aan ons om te bepalen wat goed of slecht is voor haar. Mss moet er een topic geopend worden waar alle twijfels over iedereen besproken kunnen worden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:41

manie schreef:
Komt het bij alle 'weldoeners' van bokt misschien ook in hun gedachten op dat ze met deze goed bedoelde steun, de betreffende Lonneke, misschien meer schade berokkenen dan goed doen?

Persoonlijk zou ik geen enkele verklaring van haar omtrent haar huidige ziekte voor 'waar' aannemen, tenzij je hetzelf uit de mond van de behandelend artsen hebt gehoord.

Dit hele gebeuren kan ik in ieder geval niet helemaal los zien van haar psychische gesteldheid.

Wat niet wegneemt dat het natuurlijk een triest verhaal is.....

Tuurlijk is het een triest verhaal, maar ik denk wel dat het verstandig is om zaken in perspectief te blijven zien en ik vind dat men hier wat carried away raakt zo nu en dan. Met alle goede bedoelingen natuurlijk, dat staat buiten kijf. Maar nogmaals, het lijkt mij verstandig dat de mensen die zo graag willen helpen ook een beetje om zichzelf blijven denken, om teleurstellingen voor te blijven zogezegd.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:42

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:43

marise83 schreef:
mss eerst afwachten wat de diagnose is, dan hoef je je mening ook niet bij te draaien! Het is niet aan ons om te bepalen wat goed of slecht is voor haar. Mss moet er een topic geopend worden waar alle twijfels over iedereen besproken kunnen worden....

Nou ik weet al vrij veel als er over een TIA wordt gesproken, waarbij één arm minder functioneert en het onderlichaam gevoelloos is...
Verdiep je nu maar even in de anatomie en het zenuwstelsel, dan weet je dat dit een regelrechte tegenspraak is van wat anatomisch mogelijk is.
TIA's trekken bij naar een aantal uren....vul de rest zelf maar in.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:44

slimmerik schreef:
En laten we niet speculeren... dat zou misschien een slotje kunnen betekenen .... jammer

Maar misschien moet er ook niet zo makkelijk gezegd worden dat ze 'doodziek' en alle varianten is, zoals spicegirl aangeeft. Heeft ze nl. ook een punt mee :)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:46

Tja, ben benieuwd wat de eersten aantreffen die er op visite gaan.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:47

manie schreef:
Okay ik zeg niet dat Lonneke dat heeft/doet, maar bij haar geestelijke toestand komt dat regelmatig voor.

Als als als, kan kan kan.
Dat jij uit ervaring spreekt hoeft echt niet te betekenen dat er hier ook sprake van is. Waarom moet alles meteen in twijfel genomen worden? Waarom kunnen jullie niet gewoon medeleven met een ander. Waarom kun je zulke berichten niet gewoon voor je houden? Aan zulke speculaties heeft echt niemand iets, Lonneke al helemaal niet.

Er wordt gezegd dat Lonneke niet geholpen is met aandacht. Nee, alleen in een ziekenhuiskamer liggen zonder bezoek, familie, vrienden. DAT is prettig :n .

Anoniem

slimmerik schreef:
En laten we niet speculeren... dat zou misschien een slotje kunnen betekenen .... jammer

Nadia @ [LZP] Lonneke met spoed naar ziekenhuis. Update pagina 18.

Er wordt hier voornamelijk gespeculeerd door mensen die enorm in de meelijmodus zitten, die nemen voetstoots aan wat er zoal het net opgegooid wordt. De mensen die er kritisch naar kijken, die speculeren juist niet. Als ik voor mezelf spreek dan heb ik genoeg met Lonneke meegemaakt om niet meer zo 123 achter de muziek aan te lopen en als moderators er meer van willen weten dan moeten ze maar pb'en.

050206051012

En die met een behandelend arts spreken? Geloof niet dat een behandelend arts met bezoek de diagnose en/of het behandelplan zal bespreken.

Rinske, dat laatste heeft ook z'n redenen, vergeet dat niet.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:48

Gaat er iemand van bokt nog op visite?

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:49

Rinske schreef:
manie schreef:

Als als als, kan kan kan.
Dat jij uit ervaring spreekt hoeft echt niet te betekenen dat er hier ook sprake van is. Waarom moet alles meteen in twijfel genomen worden? Waarom kunnen jullie niet gewoon medeleven met een ander. Waarom kun je zulke berichten niet gewoon voor je houden? Aan zulke speculaties heeft echt niemand iets, Lonneke al helemaal niet.

Er wordt gezegd dat Lonneke niet geholpen is met aandacht. Nee, alleen in een ziekenhuiskamer liggen zonder bezoek, familie, vrienden. DAT is prettig :n .

Ik ben wel duidelijk geweest denk ik...
Goed bedoelde hulp kan in sommige gevallen wel eens averechts werken, dat is alles wat ik erover wil zeggen.

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:49

bij een tia kan het 24 tot 48 uur duren voor alles is bij getrokken, bij een cva niet. Maar onderzoek moet uitwijzen of het een tia of cva geweest is.

Dit is even algemeen bedoel dat zeker niet op Lonneke!

@Rinske helemaal mee eens!!

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:50

Lonneke heeft als het goed is morgen een kaartje van mij :)

Verder geef ik mijn mening niet over. Ga dit topic niet verpesten (zolang hij nog niet verpest is :7 )

Voor de mensen die Lonneke helpen: Jullie zijn goed bezig! Jullie verdienen een pluimpje :)

En Lonneke, als je dit leest: Sterkte, en houd ons op de hoogte.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:51

Ze heeft een hele nare voorgeschiedenis hier op bokt. Dan is voorzichtigheid inderdaad geboden. Voorlopig kost me dat niet meer als 1 euro... .voor het kaartje.

Maar dat de hond geholpen moest worden was ècht.... en dat is gebeurd.

En voor de rest kunnen we niet anders dan afwachten lijkt me...

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:55

Jammer dat er zo gespeculeert word.
Helaas weet ik uit eigen ervaring hoe erg het kan zijn als je ECHT iets mankeert maar men gelooft je niet of banketstaaf achter je rug om dat je een aansteller bent. En helemaal omdat Lonneke zich niet kan verdedigen.

Het heeft mij wel zo gemaakt dat ik niet snel over iets zal oordelen zonder daar de daadwerkelijke feiten van te weten.

Wat wel ?? bij mij opwekte was dat haar ex-man wel met de kinderen op vakantie gaat en dat terwijl moeder in het ziekenhuis ligt met toch naar horen zeggen vrij ernstige klachten.
ja...ik heb eerdere topics van haar gevolgd en weet dus ook wat er eerder is gebeurd.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:59

speculeren werkt 2 kanten op : zowel aannemen dat ze iets ernstigs heeft, als aannemen dat ze alles verzint..