Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ziekenhuis verhaal klopt hoor. Toen ik haar gister aan de telefoon had, hoorde ik op de achtergrond dat haar behandeling voor dat moment werd doorgesproken. Plus het adres dat klopt.
Cayenne @ [LZP] Lonneke met spoed naar ziekenhuis. Update pagina 18.
marise83 schreef:is het een trent aan het worden om dit soort topics in twijfel te trekken ofzo...
Rinske schreef:Lieve schat, als iemand uitval heeft in zijn ledematen heeft diegene daar ECHT niet om gevraagd hoor! Sjonge jonge zeg, waar is de mens gebleven die zich gewoon bekommert om elkaar...
Rinske schreef:Lieve schat, als iemand uitval heeft in zijn ledematen heeft diegene daar ECHT niet om gevraagd hoor! Sjonge jonge zeg, waar is de mens gebleven die zich gewoon bekommert om elkaar...
manie schreef:Komt het bij alle 'weldoeners' van bokt misschien ook in hun gedachten op dat ze met deze goed bedoelde steun, de betreffende Lonneke, misschien meer schade berokkenen dan goed doen?
Persoonlijk zou ik geen enkele verklaring van haar omtrent haar huidige ziekte voor 'waar' aannemen, tenzij je hetzelf uit de mond van de behandelend artsen hebt gehoord.
Dit hele gebeuren kan ik in ieder geval niet helemaal los zien van haar psychische gesteldheid.
Wat niet wegneemt dat het natuurlijk een triest verhaal is.....
marise83 schreef:mss eerst afwachten wat de diagnose is, dan hoef je je mening ook niet bij te draaien! Het is niet aan ons om te bepalen wat goed of slecht is voor haar. Mss moet er een topic geopend worden waar alle twijfels over iedereen besproken kunnen worden....
manie schreef:Ooit van simulatie gehoord??
Okay ik zeg niet dat Lonneke dat heeft/doet, maar bij haar geestelijke toestand komt dat regelmatig voor.
Zelfs zenuwuitval is te simuleren.
(ik spreek uit ervaring, werk met oa deze patienten....).
slimmerik schreef:En laten we niet speculeren... dat zou misschien een slotje kunnen betekenen .... jammer
Nadia @ [LZP] Lonneke met spoed naar ziekenhuis. Update pagina 18.
Rinske schreef:manie schreef:Ooit van simulatie gehoord??
Okay ik zeg niet dat Lonneke dat heeft/doet, maar bij haar geestelijke toestand komt dat regelmatig voor.
Zelfs zenuwuitval is te simuleren.
(ik spreek uit ervaring, werk met oa deze patienten....).
Als als als, kan kan kan.
Dat jij uit ervaring spreekt hoeft echt niet te betekenen dat er hier ook sprake van is. Waarom moet alles meteen in twijfel genomen worden? Waarom kunnen jullie niet gewoon medeleven met een ander. Waarom kun je zulke berichten niet gewoon voor je houden? Aan zulke speculaties heeft echt niemand iets, Lonneke al helemaal niet.
Er wordt gezegd dat Lonneke niet geholpen is met aandacht. Nee, alleen in een ziekenhuiskamer liggen zonder bezoek, familie, vrienden. DAT is prettig.