Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caily

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 21:23

Nee niet via pb, via een post in dit topic. En die is dus weer verwijderd. Of ik heb het gedroomd :+ :+ Maar zo gedetailleerd dromen over de tekst die was geschreven, met informatie die ik nog niet wist, "overdag" (avond) terwijl ik bij de paarden in de wei ben om water te geven zou wel enigszins bijzonder zijn.

Gratis sokken zijn altijd goed :))

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 21:26

Linnie050 schreef:
Meeste cadeautjes zijn al binnen maar zie net dit sokken topic :+

Sokken via een bokker

[LZP] Sokkenwebsite van bokker

Wie weet voor volgend jaar

Ik heb voor Sint besteld voor vriend en ik. {:}

Vreemd Cailly, ik zou het beheer even privé berichten.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 21:44

Daan13 schreef:
Je had dus een gok gedaan en jou ss heeft via pb bevestigd dat het goed was?

En nu is jou bericht weg..

Lees ik het zo goed?

Caily @ [LZP] Secret Santa Surprise 2020 --> bedoel je deze post?

Edit: je bedoelt denk ik toch het antwoord van de evt. Santa denk ik?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 21:53

Caily schreef:
Heftig in de war... ik heb hier een gok gedaan naar mijn SS, dat was bevestigd mijn SS zelf, heb ik gelezen, maar niet gereageerd. Op de dagen dat ik werk lees ik alleen bij, reageer alleen op mijn vrije dagen of als ik een "gat" in mn planning heb (bijna nooit tegenwoordig).

Nu ineens is die post weg, en verzoekje van het beheer met of ik er misschien wel naast zit? Eeeeeh?

Er staat toch nergens dat gokken pas na de datum van pakket verzenden mag? En mijn SS stuurt toch zelf een kaart met foto die op bokt terug te vinden is, én de boodschap dat ik pas cadeautje krijg nadat ik weet wie mijn SS is?

Ik vind een post verwijderen omdat mijn gok goed was (?) niet zo eerlijk...

__

Mijn SS lootje kan de lol op, want zelfs de doos is een hint :Y)
(en dat vermeld ik dus alleen hier en nu)

Mag ik mijn nieuwe aanwinst nog even showen? Ook al blijft ze hier maar tijdelijk, toch ben ik super blij met haar

[ [url=m/HnAKBJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het beheer haalt geen berichten weg :n
Je mag ook gewoon gokken als je het weet hoor :j

En het is geen verzoek vanuit het beheer :n
Het is een verzoek of opmerking van jou Santa :j
Het bericht wat verwijderd is ken ik niet die heb ik niet gezien :)

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 22:19

Hilli,ja dat bericht! Die had ik ook gelezen. Ik heb m'n lijst inmiddels beperkt tot 93 Santa's O:)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 22:30

Caily schreef:
Nee niet via pb, via een post in dit topic. En die is dus weer verwijderd. Of ik heb het gedroomd :+ :+ Maar zo gedetailleerd dromen over de tekst die was geschreven, met informatie die ik nog niet wist, "overdag" (avond) terwijl ik bij de paarden in de wei ben om water te geven zou wel enigszins bijzonder zijn.

Gratis sokken zijn altijd goed :))

Nee je hebt het niet gedroomd.
Ik heb het ook gezien.. ;)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-20 22:45

Hier heeft er ook een een boom besteld :x ik houd mn hart vast. Hij ligt nu bij de buren aangezien we een weekend weg zijn.. morgen middag weer naar huis maar tot dat moment ga ik mezelf nog weer even offline verstoppen O:)

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 23:13

M_D_H schreef:
Secret Santa Lootjes verzoek
Citaat:
@Speechless, Jouw Santa is benieuwd of de nieuwe hints goed zijn aangekomen, vorige week vrijdag (20 nov).
Een pakketje in de vorm van een zwaard.
Hopelijk heb je de inscriptie bewaard.
De cadeautjes hebben vast gesmaakt, en misschien heb je de ‘code’ al gekraakt.
De vertaling komt later nog van pas.
Bewaar de hints goed!

Oh nee, ik heb niks ontvangen -O- De post komt bij m'n verhuurders (m'n buren) aan en zij brengen die altijd naar mij, maar dat laten ze niet zo lang liggen normaal.. Dus als het gewoon aan mij wordt geadresseerd, komt het normaal wel gewoon snel bij mij terecht.

Ik ben nu wel echt super benieuwd wat het precies is :):) Hoop niet dat ze het zelf gehouden/opgegeten hebben := Ik zal het morgen even bij ze navragen!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 23:18

Haha sterkte! Hihi

Mdh, ik beweer ook niet dat jullie het bericht hebben verwijderd. Dat durf ik niet te zeggen, hoop eigenlijk dat beheer niet meedoet aan dit soort praktijken:o Maar dat het bericht is verwijderd, is feit. Want fem bevestigt net dat ik nog niet hallucineer :)) en dat het is gebeurt vind ik echt heel jammer/raar....

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 23:20

Kan het zijn dat de poster hem zelf heeft verwijderd binnen de periode die ervoor staat?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 23:25

Zo. Ik ben klaar. Pakket is verzonden *\o/*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 23:26

Marjo schreef:
Zo. Ik ben klaar. Pakket is verzonden *\o/*

Ik zit toch al bij de brievenbus voor de aankopen van Black Friday, kom maar door! :))

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 23:53

Roosch schreef:
Kan het zijn dat de poster hem zelf heeft verwijderd binnen de periode die ervoor staat?

Volgens mij was die tijd al om toen ik het las, maar daar ben ik niet zeker van. Dat zou kunnen inderdaad, maar doet er niet toe toch? Of ze het zelf heeft gedaan of verzoek heeft gegeven tot...

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-20 23:57

Caily schreef:
Roosch schreef:

Volgens mij was die tijd al om toen ik het las, maar daar ben ik niet zeker van. Dat zou kunnen inderdaad, maar doet er niet toe toch? Of ze het zelf heeft gedaan of verzoek heeft gegeven tot...

Ik kan zo snel geen verwijderde berichten vinden...

Wel een reactie van jou Santa via M_D_H

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 23:59

Caily ik heb het ook gezien, wilde nog reageren de eerste is geraden maar niet gedaan :')

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 00:21

Inderdaad ook gelezen tijdens de pauze, vond het al raar dat het bericht weer weggehaald is. Ik vond het eigenlijk wel heel tof gevonden en gedaan.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 01:58

SHOOT BUSTED _O-
Ik heb het bericht zelfs 2 x gepost en weer verwijderd _O- was nog in twijfel wat ik ging doen _O- maar je had het al gelezen dus HAHAHAHAHAHAHA

Dus no worries, ik was zelf te besluitloos :+ ik dacht echt... shiiiiiit te makkelijke hint -O- dus wilde je uiteindelijk nog wat langer in spanning houden haha. Maar uiteindelijk tof dat je me hebt gevonden en die extra spanning/verwarring is ook wel weer grappig toch :=

Dit was mijn antwoord op de vraag of ik jouw SS ben Cailey!

======================================

Jaaaaa 

Ik ben inderdaad je SS, en klopt we hebben op dezelfde manege gereden en jij kort op de handelsstal, pompelientje haha, wat een draak was dat, heeeeel wat anders dan een tinker 
 En we woonden zelfs in dezelfde wijk!
En nu... woon ik ook dichterbij dan je denkt 

Ik snap alleen je opmerking over de foto niet ik heb de foto namelijk zelf gemaakt en vrouw in rode jas? Geen flaaaaaauw idee wie dat is :?

Ik heb in de aanloop van het raden al wat hints gepost, kijk mn berichten maar eens na.

Maar omdat je mij geraden hebt zal ik zorgen dat je kado's opgestuurd worden! Ik heb nog niet alles, maar dat komt vast snel goed :))

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 03:18

M_D_H schreef:
Secret Santa Lootjes Verzoek

Citaat:
@Boeflover, jouw Santa wil graag weten of jij een fan bent van tassen, tasjes of rugzakjes en mocht je een fan zijn, of deze dan kleurig of neutraal moeten zijn. Ook wil Santa weten of jij knuffels leuk vind.

Citaat:
@Caily, jouw Santa laat jou nog even in spanning zitten, heb jij het goed geraden? Of toch niet?
Wellicht vind jij binnenkort nog iets in je bus.

Citaat:
@Banyu, jouw Santa wil graag weten wat jij al in jou collectief van Blond Amsterdam hebt en wat jou theesmaken jou voorkeur hebben.

Sorry lief lootje, ik lees het nu pas. Ik ben meer van de XL mokken (500ml), omdat deze lekker groot zijn voor de thee. :-)

Ik geloof dat maandag bij de AH blond in de aanbieding komt met 25% korting.

De mokken die ik al heb; de roze en blauwe hot chocolate, en sinds gister ook de Unicorn mok, de laatste heb ik zelf bij bijenkorf besteld met 25% korting! :)

Ik vind groene thee lekker, en caramaliserende peer, beide van pickwick. Daarnaast vind ik de sleep thee lekker van de Rituals. Andere smaken daar nog niet van geprobeerd eigenlijk!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 10:07

Banyu schreef:
Ik vind groene thee lekker, en caramaliserende peer, beide van pickwick. Daarnaast vind ik de sleep thee lekker van de Rituals. Andere smaken daar nog niet van geprobeerd eigenlijk!

Goedemorgen. Ik lees dus op zijn Nederlands "sleep thee" als in thee die je moet slepen. En denk :o?
Maar inmiddels ben ik weer bij.

Jullie hebben mij aangestoken. Ik heb gisteren ook vast de kerstboom <|- op gezet. Boom + lampjes dan, de ballen en slingers moeten nog.

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 10:38

Ik heb een paar dagen terug een tweede kaartje gekregen en dacht dat die tweede van mijn andere SSS topic was omdat ik er ql 1 had gehad uit dit topic. Er is mij sindsdien een paar keer ingefluisterd dat beide kaartjes uit dit topic kwamen maar ik heb nog geen tijd gehad om de post dqn ook hier neer te zetten. Nu dan eindelijk toch... Ik heb mijn post uit het andere topic gekopieerd

Oké, ik heb 2 kaartjes gekregen en ik denk dat deze van deWvW SSS IS...

Afbeelding

Afbeelding

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 10:44

Ik wil mijn boom eigenlijk ook alvast opzetten, maar vind dat ik echt moet wachten tot de Sint weer op de boot zit. Dilemma.. :')

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 10:48

Ik zet mijn boom komende week neer. Vanaf 1 december mag ik ook kerstliedjes gaan draaien van mijzelf. Op 5 december ga ik nog even uitpakken met sintlekkers.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 11:08

Gisteren de boom gezet, maar alles moet er nog in. Ik wil hem hoger hebben ivm de hond, manlief niet.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 11:28

Lieve secret santa

Ik had via pb al doorgegeven dat de kledingmaat van mijn dochter 98/104 is maar wellicht is dat niet door gekomen :)

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 13:40

Oh knappe tinker op de vorige pagina <3

Al 1 ss geraden! Knap!