Gratis sokken zijn altijd goed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Linnie050 schreef:Meeste cadeautjes zijn al binnen maar zie net dit sokken topic![]()
Sokken via een bokker
[LZP] Sokkenwebsite van bokker
Wie weet voor volgend jaar
Daan13 schreef:Je had dus een gok gedaan en jou ss heeft via pb bevestigd dat het goed was?
En nu is jou bericht weg..
Lees ik het zo goed?
Caily schreef:Heftig in de war... ik heb hier een gok gedaan naar mijn SS, dat was bevestigd mijn SS zelf, heb ik gelezen, maar niet gereageerd. Op de dagen dat ik werk lees ik alleen bij, reageer alleen op mijn vrije dagen of als ik een "gat" in mn planning heb (bijna nooit tegenwoordig).
Nu ineens is die post weg, en verzoekje van het beheer met of ik er misschien wel naast zit? Eeeeeh?
Er staat toch nergens dat gokken pas na de datum van pakket verzenden mag? En mijn SS stuurt toch zelf een kaart met foto die op bokt terug te vinden is, én de boodschap dat ik pas cadeautje krijg nadat ik weet wie mijn SS is?
Ik vind een post verwijderen omdat mijn gok goed was (?) niet zo eerlijk...
__
Mijn SS lootje kan de lol op, want zelfs de doos is een hint
(en dat vermeld ik dus alleen hier en nu)
Mag ik mijn nieuwe aanwinst nog even showen? Ook al blijft ze hier maar tijdelijk, toch ben ik super blij met haar
[ [url=m/HnAKBJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Caily schreef:Nee niet via pb, via een post in dit topic. En die is dus weer verwijderd. Of ik heb het gedroomd![]()
Maar zo gedetailleerd dromen over de tekst die was geschreven, met informatie die ik nog niet wist, "overdag" (avond) terwijl ik bij de paarden in de wei ben om water te geven zou wel enigszins bijzonder zijn.
Gratis sokken zijn altijd goed
M_D_H schreef:Secret Santa Lootjes verzoekCitaat:@Speechless, Jouw Santa is benieuwd of de nieuwe hints goed zijn aangekomen, vorige week vrijdag (20 nov).
Een pakketje in de vorm van een zwaard.
Hopelijk heb je de inscriptie bewaard.
De cadeautjes hebben vast gesmaakt, en misschien heb je de ‘code’ al gekraakt.
De vertaling komt later nog van pas.
Bewaar de hints goed!
Caily schreef:Roosch schreef:Kan het zijn dat de poster hem zelf heeft verwijderd binnen de periode die ervoor staat?
Volgens mij was die tijd al om toen ik het las, maar daar ben ik niet zeker van. Dat zou kunnen inderdaad, maar doet er niet toe toch? Of ze het zelf heeft gedaan of verzoek heeft gegeven tot...
M_D_H schreef:Secret Santa Lootjes VerzoekCitaat:@Boeflover, jouw Santa wil graag weten of jij een fan bent van tassen, tasjes of rugzakjes en mocht je een fan zijn, of deze dan kleurig of neutraal moeten zijn. Ook wil Santa weten of jij knuffels leuk vind.Citaat:@Caily, jouw Santa laat jou nog even in spanning zitten, heb jij het goed geraden? Of toch niet?
Wellicht vind jij binnenkort nog iets in je bus.Citaat:@Banyu, jouw Santa wil graag weten wat jij al in jou collectief van Blond Amsterdam hebt en wat jou theesmaken jou voorkeur hebben.
Banyu schreef:Ik vind groene thee lekker, en caramaliserende peer, beide van pickwick. Daarnaast vind ik de sleep thee lekker van de Rituals. Andere smaken daar nog niet van geprobeerd eigenlijk!