Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rockwitch schreef:Ik zeg niet dat het een moeilijk lootje is, maar dat ik het lastig vind om voor een minder actief lootje het goed te doen, maar dat heeft meer met mijn onzekerheid te maken, ik wil het gewoon goed doen.
En misschien is er al een bericht naar het beheer gegaan, maar goed ik hoop dat mijn lootje het straks allemaal leuk vind.

Vind het shoppen echt te leuk. Vond van de week dat ik wel genoeg had, maar zojuist weer wat leuks gespot en dan heb ik geen zelfbeheersing
maar via Google kwam er ik er al snel achter.
Sterker nog, in het verleden kenden wij elkaar. Leren rijden op dezelfde manege, daarna kort gereden bij dezelfde stal. Pompelientje denk ik nog wel eens aan, wat was dat een leuke uitdaging. En de eigenaren die Tinker maar karrepaarden vonden, haha. Wist je dat ze best lekker rijden? Kom maar een keer proberen, kan je gelijk het cadeautje.... eeeh bad... meenemen
Maar het is ook makkelijk te faken.

germie schreef:Jodym schreef:De verwarming op 16 graden? Brrrr
VAlt mee hoor, bij 20 zweet ik. Maar ja, ik zwem nu ook af en toe nog gewoon even buiten zonder duikpak. Gewoon 2 minuten.
), maar deze koukleum duikt zelfs in de tropen met 30 graden bodemtemperatuur nog met een wetsuit aan.
Is ook altijd een hele operatie om duikschoolhouders ervan te overtuigen dat ik het écht altijd heel erg koud krijg en echt een wetsuit nodig heb.