Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 01:10

Loeky01 schreef:
Dat ik wil gaan starten met mealpreppen. Wil ik al langer, maar ik weet gewoon niet waar ik zou moeten beginnen -O-

Koop vijf à zeven bakjes die magnetron en vaatwasser en diepvries proof zijn

Morgen meer tips!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 01:16

Mkango schreef:
Telpeva schreef:

<3 ik zou er een bordje in plaatsen: xxx's snackbar. En dan op xxx de naam van je vogeltje. Mini fotolijstje erbij, employee of the month, met je vogeltje.
Wat voor vogeltjes heb je eigenlijk? Ik lees allemaal leuke verhalen, ben wel nieuwsgierig naar hoe het vliegende tuig eruit ziet :D
Haha, ik vind het an sich ook niet zo erg, maar ik ben bang dat de plant het niet overleeft, dat is de voornaamste reden dat ik hem heb weggehaald. :P Het is een hangplant en ze gaat elke keer bovenop de nieuwe takjes staan, dus die breken dan af. Ik wil sowieso wel wat meer vogelveilige planten neerzetten die wat robuuster zijn, maar tot die tijd moet ze het maar even doen met de lege potten in de vensterbank. Het zijn twee catharinaparkietjes, hier heb ik gisteren wat foto's gepost. Ze zijn zó leuk! <3

Wat betekenen hun namen? :)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 01:19

Mkango schreef:
Mensen vogels die een film uitkiezen, maar vervolgens niet gaan zitten kijken. >;) :')

Vond ik bij de kat ook super irritant!!!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 01:35

Ihlosi betekent luipaard; Ingonyama leeuw, beide in Zulu. :)

Nutteloos feitje van de dag: “Nansi ingonyama” (there is a lion) zijn de openingswoorden van Circle of Life. :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-21 07:29

Mkango schreef:
Ihlosi betekent luipaard; Ingonyama leeuw, beide in Zulu. :)

Nutteloos feitje van de dag: “Nansi ingonyama” (there is a lion) zijn de openingswoorden van Circle of Life. :+

Helemaal niet nutteloos, nu kan ik het tenminste correct meeschreeuwen. :+

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 08:01

Dat een vriend mij een krent noemt omdat ik de fiets niet naar de fietsenmaker breng. Waarschijnlijk is het slangetje in het ventiel kapot, vind je het gek dat ik dat eerst zelf probeer op te lossen? Ik heb dat nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik dat wel kan.

Ik werk 36 uur in de week, mijn fietsband is nu 1.5 dag leeg, en dan vindt hij het gek dat de fiets nog niet bij de fietsenmaker staat. Nee, hij staat er nog niet omdat ik uberhaupt geen tijd had om het ventielslangetje te wisselen óf om naar de fietsenmaker te gaan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 09:20

Kat die als een debiel door het huis sjeest. Ook oh halsband parkieten die ook weer gezellig buiten aanwezig zijn.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 10:12

Met hoofdpijn wakker geworden die voelt alsof ik veel te lang heb geslapen en al een aantal dagen steeds minimaal een half uur voor mijn wekker wakker worden. Ik kan alleen niet te lang hebben geslapen, tenzij mijn lichaam ineens voldoende slaap heeft gehad na 7,5 uur slaap. Normaal heeft mijn lichaam tussen de 8 en 8,5 uur slaap nodig.
Slaap ik teveel of te weinig, dan krijg ik na een paar dagen migraine, dus aan mn slaapritme en nodige slaap kan het echt niet liggen...

Oh en een of andere idioot die het vannacht om half 6 leuk vond om, terwijl de auto in zn vrij stond, een paar keer het gaspedaal in te trappen. Wat een klere herrie

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 13:02

Nu hebben we een sticker bij de deur dat we niet gestoord willen worden voor geloofsovertuigingen...nu krijgen we een brief van de Jehova's persoonlijk geschreven. :roll:

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 13:32

Nayomie schreef:
Nu hebben we een sticker bij de deur dat we niet gestoord willen worden voor geloofsovertuigingen...nu krijgen we een brief van de Jehova's persoonlijk geschreven. :roll:

whut :')

Mkango schreef:
Mensen vogels die een film uitkiezen, maar vervolgens niet gaan zitten kijken. >;) :')

Dit. altijd. bij mijn moeder. toen ik nog thuis woonde

Ik wil x zien. Gaat ze op de bank liggen. Ik zappen. Hey! Dat was ik aan het kijken. Nee je sliep. Maar ik luisterde Je snurkte. Mijn huis mijn regels. pfffff

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 13:51

Ik wil de noedelsoep die op tafel staat daar, maar...

Afbeelding

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 13:54

De dierenarts die in de ochtend zou komen. En ik nog zit te “wachten”. Ik ben heel slecht in wachten :\

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 14:22

Wachten op nieuwe ruit. Jammer genoeg is er geen tijd afgesproken, ook niet tussen zo laat en zo laat. Maar gewoon vanaf 1 uur :+ maar dat is al beter dan met het inmeten, toen was het vanaf 8 uur zonder eindtijd :')

Ik haat thuis zitten en ergens op moeten wachten, kan net niet mijn eigen ding doen.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 15:18

Ooh wat heb ik me vandaag geërgerd bij het stembureau := Begon er al mee dat de dame voor me FvD niet kon vinden op de lijst die in de gang voor het stemlokaal ging en toen gecomplimenteerd werd door de man achter me vanwege haar goede keuze. Maar vooruit, ieder z’n ding. Vervolgens weigert ze haar handen te ontsmetten of een mondkapje te dragen en gaat ze uitgebreid staan hoesten en rochelen. Het verhaal was compleet toen ze de discussie aanging met een medewerker van het stemlokaal omdat ze heus wel 3 vakjes aan mocht kruisen want dat stond in de brief die ze had gehad |o

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 15:24

Makkelijk toch? Dat is dan 1 FvD stem minder omdat hij ongeldig is. Dat deel was ik niet rouwig om geweest. De rest is inderdaad niet oke.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 15:25

Merileth schreef:
Makkelijk toch? Dat is dan 1 FvD stem minder omdat hij ongeldig is. Dat deel was ik niet rouwig om geweest. De rest is inderdaad niet oke.

Wilde ik net zeggen, ja. Ik zou daar als medewerker van het stembureau ook geen discussie over aangaan. Eén keer zeggen "nee, mag niet" en lekker laten doen. _O-

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 15:25

Mkango schreef:
Merileth schreef:

Wilde ik net zeggen, ja. Ik zou daar als medewerker van het stembureau ook geen discussie over aangaan. Eén keer zeggen "nee, mag niet" en lekker laten doen. _O-

Dit was ik ook net aan het typen :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 15:35

Dat ze de lantaarnpaal voor mijn huis aan het maken zijn... Scheelt zoveel licht 's nachts in m'n slaapkamer. Helaas..

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 15:51

Merileth schreef:

:')

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 15:52

Al een uur onze kat aan het zoeken..
Ligt dat ding op zolder te snurken :))

Afbeelding

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 15:54

Nayomie schreef:

Ik krijg maandelijks brieven :+
Ik herken het handschrift al en gaan ongeopend bij her oud papier.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 17:17

Hormonen, hormonen en oh ja hormonen. Net 5 weken zwanger, nog ff volhouden. _O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 17:21

fjordjes schreef:
Dat ze de lantaarnpaal voor mijn huis aan het maken zijn... Scheelt zoveel licht 's nachts in m'n slaapkamer. Helaas..

Buks :')

Edit, gefeliciteerd Boompje!
Laatst bijgewerkt door chanicha op 17-03-21 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 17:22

Mezelf..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 17:22

Ik wil een dutje doen maar dan moeten mijn lenzen uit. En dat lukt niet goed dus dan raak ik gefrustreerd en word ik weer “wakker”. Dus nu laat ik ze in en probeer ik wakker te blijven. Echt levensgrote problemen. _O-