Loeky01 schreef:Dat ik wil gaan starten met mealpreppen. Wil ik al langer, maar ik weet gewoon niet waar ik zou moeten beginnen
Koop vijf à zeven bakjes die magnetron en vaatwasser en diepvries proof zijn
Morgen meer tips!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mkango schreef:Telpeva schreef:Haha, ik vind het an sich ook niet zo erg, maar ik ben bang dat de plant het niet overleeft, dat is de voornaamste reden dat ik hem heb weggehaald.
ik zou er een bordje in plaatsen: xxx's snackbar. En dan op xxx de naam van je vogeltje. Mini fotolijstje erbij, employee of the month, met je vogeltje.
Wat voor vogeltjes heb je eigenlijk? Ik lees allemaal leuke verhalen, ben wel nieuwsgierig naar hoe het vliegende tuig eruit zietHet is een hangplant en ze gaat elke keer bovenop de nieuwe takjes staan, dus die breken dan af. Ik wil sowieso wel wat meer vogelveilige planten neerzetten die wat robuuster zijn, maar tot die tijd moet ze het maar even doen met de lege potten in de vensterbank. Het zijn twee catharinaparkietjes, hier heb ik gisteren wat foto's gepost. Ze zijn zó leuk!
Nayomie schreef:Nu hebben we een sticker bij de deur dat we niet gestoord willen worden voor geloofsovertuigingen...nu krijgen we een brief van de Jehova's persoonlijk geschreven.
Mkango schreef:Mensenvogels die een film uitkiezen, maar vervolgens niet gaan zitten kijken.![]()
Merileth schreef:Makkelijk toch? Dat is dan 1 FvD stem minder omdat hij ongeldig is. Dat deel was ik niet rouwig om geweest. De rest is inderdaad niet oke.
Mkango schreef:Merileth schreef:Makkelijk toch? Dat is dan 1 FvD stem minder omdat hij ongeldig is. Dat deel was ik niet rouwig om geweest. De rest is inderdaad niet oke.
Wilde ik net zeggen, ja. Ik zou daar als medewerker van het stembureau ook geen discussie over aangaan. Eén keer zeggen "nee, mag niet" en lekker laten doen.