Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mkango schreef:Dat ik één van m'n planten heb moeten verplaatsen naar een andere kamer omdat een van de vogels er de hele tijd in rondstampt en ervan loopt te snacken, maar ik voel me nu vet schuldig, want ze zit daar echt heel graag.
Telpeva schreef:Haha, ik vind het an sich ook niet zo erg, maar ik ben bang dat de plant het niet overleeft, dat is de voornaamste reden dat ik hem heb weggehaald.Mkango schreef:Dat ik één van m'n planten heb moeten verplaatsen naar een andere kamer omdat een van de vogels er de hele tijd in rondstampt en ervan loopt te snacken, maar ik voel me nu vet schuldig, want ze zit daar echt heel graag.
ik zou er een bordje in plaatsen: xxx's snackbar. En dan op xxx de naam van je vogeltje. Mini fotolijstje erbij, employee of the month, met je vogeltje.
Wat voor vogeltjes heb je eigenlijk? Ik lees allemaal leuke verhalen, ben wel nieuwsgierig naar hoe het vliegende tuig eruit ziet
Cremoris schreef:Nieuwe rijlaarzen besteld bij Ariat, vandaag binnen. Maten opgemeten voor de aankoop en gokken op de goede maat, heb ze aangekregen alleen de laatste cm boven krijg ik gewoon echt niet dicht . Dilemma, terugsturen of of hopen dat het makkelijker gaat nadat ik ze vaker gedragen heb?