Lovely schreef:Volgens het CPB ligt het BMI dit jaar op:
Bruto modaal inkomen sept 04 (euro): 29000 .
29000/12= ruim 2400 bpm, daar gaat nog een beste klap vanaf voor je netto overhoud.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

annegti schreef:Whahaha, je kan van mij wel 95 cent krijgen hoor![]()
![]()

Ilindra schreef:
Lovely schreef:Zei je èn paard, èn trailer èn 4x4 en je hebt óók nog een eigen huis, whooohooow, we hebben het hier wel over iemand die van wanten weet. Maar ja goed, je verbeeldt je toch ook niet dat je een modaal inkomen hebt?

Ilindra schreef:Zaterdag is er een 16 jarig meisje uit Hierden (gem. Harderwijk) omgekomen bij een ongeval in Dronten.
Zij was met en stel vrienden naar Six Flags geweest, 1 van hen had net z'n rijbewijs er reed.
Op een gegeven moment raakt de auto met de rechter wielen in de berm en de bestuurder corrigeert de wagen te fors, schiet over de weg heen en slaat over de kop.
Het meisje slaat door de achterruit heen en komt de straat terecht, de wagen komt in een spin en rijdt over het meisje heen.
Dit is het 9e dodelijke slachtoffer in een maand tijd onder jongeren uit de omgeving Zeewolde/Harderwijk.
Moeten jongeren uit deze streek nu verboden worden deel te nemen aan het verkeer????
Lijkt mij klinkklare nonsens maar als je nu naar de statistieken kijkt geeft het wel een afwijkend beeld.
Het zal je kind maar zijn of je zult de bestuurder maar geweest zijn.... Bah, moet er niet aan denken.

Ilindra schreef:Ik denk dat het een goed zaak zou zijn als er een verplichte anti slip opleiding bij het rijbewijs zou komen, dan weet je toch wat beter hoe je in dit soort situatie's moet reageren.
Ook zou ik een snelheidsbegrenzer bij bestuurders jonger dan 25 geen gek idee vinden.
Alle ongelukken zijn met hoge snelheid gebeurd, de scooters waren opgevoerd, de wagen in Almelo reed ongeveer 170 en ook deze had een te hoge snelheid....
Het houd je wel allert op momenten dat je wel onverwacht een keer een gladde plek tegenkomt ofzo. 
PhiaBink schreef:Golfjes worden niet voor niks boomklevertjes genoemt.
Ik denk ook vanaf een bepaalde leeftijd om de 5 jaar een proef examen laten doen. Een test om te kijken of je alle verkeersregels nog kent en om te kijken hoe je op verschillende verkeerssituaties reageert. Je wordt al gauw te makkelijk.
Bij oudere mensen wat vaker een test af laten leggen.
Hey, niet allemaal tegen mijn golfje lopen trappen hè.... Dan moet ik hem gaan uitdeuken..... En op een deukje in het spatbord na zitten die er niet in en dat wou ik graag zo houden.