Pb-tjes en reacties daarop - even uitleg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 00:40

Nou het is meer dat ik het wel interessant vond, ben niet wanhopig oid. Maar roep nou niet dat je altijd antwoord, als ik zie hoeveel zeggen geen antwoord te krijgen.......

En dat heeft verder niets met negativiteit te maken. Eerlijk gezegd was ik het alweer vergeten totdat ik dit topic las.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 00:43

faye schreef:
Nou het is meer dat ik het wel interessant vond, ben niet wanhopig oid. Maar roep nou niet dat je altijd antwoord, als ik zie hoeveel zeggen geen antwoord te krijgen.......

En dat heeft verder niets met negativiteit te maken. Eerlijk gezegd was ik het alweer vergeten totdat ik dit topic las.

ja.. dat vond ik nou ook.. wel roepen dat ze altijd een PBtje antwoord,,,
maar vervolgens blijkt wel dat heel veel mensen nooit antwoord hebben gehad

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 01:00

Lovely schreef:
Daarmee onderschrijf je dus wel wat ik bedoel. Met de beloften die DPB doet, kan ze een soort van hoop scheppen. Beetje jammer als je dan nooit antwoord krijgt.

waar belooft ze dan wat? Verward hoop scheppen? ik geloof niet dat je de situatie kent, van wie dan maar ook die haar om welke reden een pb stuurt. en betekent het voor jou dat als iemand nóg geen antwoord heeft gekregen dat dit nooit is? je intepretatie vind ik niet juist.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 01:09

Nou Pellie, in mijn geval, na vier maanden verwacht ik niet echt antwoord meer hoor. Maakt mij ook verder niet zoveel uit, maar pretendeer dan niet altijd te antwoorden en daar secuur in te zijn. Dat is de issue volgens mij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 01:14

Pellie schreef:
waar belooft ze dan wat? Verward hoop scheppen? ik geloof niet dat je de situatie kent, van wie dan maar ook die haar om welke reden een pb stuurt. en betekent het voor jou dat als iemand nóg geen antwoord heeft gekregen dat dit nooit is? je intepretatie vind ik niet juist.

Oh, dat zou ik niet te hard zeggen als ik jou was, er is een hoop dat jij niet weet namelijk.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 01:35

sja met zulke uitspraken kun je alles in het ongewisse laten. zoals ik zeg, nog geen antwoord is niet nooit in mijn ogen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 01:41

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-12-04 01:56, in het totaal 1 keer bewerkt

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 01:42

ik kom met deze link bij VMR zelf terecht Verward niet in een bepaald topic

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 01:43

faye schreef:
Nou Pellie, in mijn geval, na vier maanden verwacht ik niet echt antwoord meer hoor. Maakt mij ook verder niet zoveel uit, maar pretendeer dan niet altijd te antwoorden en daar secuur in te zijn. Dat is de issue volgens mij!

4 maanden... ik wacht al sinds ze net begonnen is met het op bokt te promoten.

verwachtingen scheppen we altijd nog zelf, dat kan ik niet de ander (DPB in dit geval) in de schoenen schuiven.
misschien kijk ik er wat anders tegenaan dan sommige mensen maar er wordt hier over beloftes gesproken en het niet waar kunnen maken. ik lees nergens dat ze beloftes heeft gedaan naar anderen. Verward

en als iemand het geduld niet meer kan opbrengen en wil op korter termijn antwoord op vragen oid dan kan die persoon toch altijd nog een andere communicator vragen? ze zijn er genoeg te vinden hoor, en vragen meestal ook een hogere prijs.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 01:47

Nou ja, als je begin 't jaar iets stuurt en je hebt een jaar later nog geen antwoord... Vind ik een hele hoop geduld hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 01:57

XchantjuhX schreef:
ik kom met deze link bij VMR zelf terecht Verward niet in een bepaald topic

Dank voor de tip, ik heb het even aangepast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 01:59

Pellie schreef:
verwachtingen scheppen we altijd nog zelf, dat kan ik niet de ander (DPB in dit geval) in de schoenen schuiven.

Nou, ik denk dat dat vooral te wijten is aan de presentatie en dat doet DPB wel degelijk zelf. Het is nogal naief (zacht uitgedrukt) om te denken dat dat geen verwachtingen schept.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 10:56

Met 20 PBtjes per dag kan er heus weleens iets doorheen glippen, of vergeten worden, niet leuk voor de mensen van wie deze berichten zijn maar toch.

Als je zeker wilt weten dat je bericht binnen een bepaalde tijd beantwoord wordt zal je denk naar iemand moeten gaan die dit echt als werk doet, de hele dag de tijd hiervoor kan nemen, maar dan wel voor een veel hogere prijs.

Iemand die dit gewoon erbij doet, voor een leuke prijs en dan ook nog eens dood gegooid wordt met vragen kan je denk niet kwalijk nemen dat het weleens mis gaat.

Les_Fjal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 11:09

Sily schreef:
Met 20 PBtjes per dag kan er heus weleens iets doorheen glippen, of vergeten worden, niet leuk voor de mensen van wie deze berichten zijn maar toch.

Als je zeker wilt weten dat je bericht binnen een bepaalde tijd beantwoord wordt zal je denk naar iemand moeten gaan die dit echt als werk doet, de hele dag de tijd hiervoor kan nemen, maar dan wel voor een veel hogere prijs.

Iemand die dit gewoon erbij doet, voor een leuke prijs en dan ook nog eens dood gegooid wordt met vragen kan je denk niet kwalijk nemen dat het weleens mis gaat.

Denk niet dat het om "kwalijk nemen" gaat....Want zoals ik al tikte...begrip heb ik zeker...
Alleen geeft DPB dat zelf niet toe...Dat het wel eens mis gaat..Die beweert juist het tegenovergestelde....?

Maar misschien begrijp ik het helemaal verkeerd... Bloos!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 11:16

Les_Fjal schreef:
Denk niet dat het om "kwalijk nemen" gaat....Want zoals ik al tikte...begrip heb ik zeker...
Alleen geeft DPB dat zelf niet toe...Dat het wel eens mis gaat..Die beweert juist het tegenovergestelde....?

Maar misschien begrijp ik het helemaal verkeerd... Bloos!

Waarschijnlijk omdat ze zelf niet doorheeft dat er een paar tussendoor geschoten zijn? Knipoog

Les_Fjal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 11:18

Sily schreef:
Waarschijnlijk omdat ze zelf niet doorheeft dat er een paar tussendoor geschoten zijn? Knipoog

Jawel....ik denk wel dat ze dat wel weet....Aangezien ze daar doormiddel van boze pb'tjes ( zeg niet dat ik die terecht vind...) op wordt gewezen....Toch ?

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 11:20

Les_Fjal schreef:
Jawel....ik denk wel dat ze dat wel weet....Aangezien ze daar doormiddel van boze pb'tjes ( zeg niet dat ik die terecht vind...) op wordt gewezen....Toch ?

Tsja..ik weet niet of die PBtjes van mensen zijn die nog in de wachtlijst staan of die zogezegt "vergeten" zijn, geen idee.

Maar kan het me wel voorstellen...ik heb al moeite met 3 PB's bijhouden op een dag, laat staan 20 Haha!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 11:43

Lovely schreef:
Nou, ik denk dat dat vooral te wijten is aan de presentatie en dat doet DPB wel degelijk zelf. Het is nogal naief (zacht uitgedrukt) om te denken dat dat geen verwachtingen schept.

je denkt verkeerd, ik vind dat er geen verwachtingen worden geschept. en naïef...? Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 11:48

Pellie schreef:
je denkt verkeerd, ik vind dat er geen verwachtingen worden geschept. en naïef...? Haha! Haha! Haha!

Tuurlijk joh, ik denk verkeerd. Ik zie het voor mijn ogen gebeuren en ik denk verkeerd. Laat maar, ik weet wat er is gebeurd en dat is meer dan genoeg.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 11:50

Lov, laat je niet zo opnaaien... Zoals je zelf al zegt 'jij weet wat er is gebeurd'. De waarheid is voor iedereen anders, dus wat maakt 't uit.

Denk alleen dat DPB beter eerst had kunnen kijken of er nog pb's onbeantwoord waren voor ze dit topic opende Lachen

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 11:51

precies, zo denk ik er toch ook over?
verwachtingen scheppen van iets waar je geen controle over hebt, dát noem ik pas naïef!

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 11:55

Ik kan me heel goed voorstellen dat er pbtjes doorheen schieten. Ga eens na hoeveel pbtjes ze per maand krijgt????????
Ik denk dat er heel wat mensen (nog) wachten op een antwoord. Mijn mening. Oordeel niet te snel, anders krijgt het hele gebeuren straks weer zo'n negatieve nasmaak.
Ik ben met jullie eens dat TS een misschien wat ongelukkige woordkeuze heeft gemaakt, maar ach dat kan gebeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 12:08

Sylvia schreef:
Lov, laat je niet zo opnaaien... Zoals je zelf al zegt 'jij weet wat er is gebeurd'. De waarheid is voor iedereen anders, dus wat maakt 't uit.

Denk alleen dat DPB beter eerst had kunnen kijken of er nog pb's onbeantwoord waren voor ze dit topic opende Lachen

Je hebt gelijk, thanks.

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 12:28

Als mensen het geduld niet kunnen opbrengen om gewoon rustig op antwoord te wachten moeten ze vooral naar iemand toegaan die hun wel acuut kan helpen. DPB doet dit omdat ze mensen graag wil helpen met iets dat ze kan (weliswaar tegen een minimale vergoeding). Ook ik heb lang op de wachtlijst gestaan en beschik inmiddels over twee 'uitkomsten' uit gesprekken met mijn paarden en ben hier ook heel blij mee.
Als mensen om bv medische redenen snel een consult willen en niet willen wachten, moeten ze dus gewoon bij iemand anders ten rade gaan en niet iemand die mensen alleen maar wil helpen via pb's aanvallen.

En een hoge verwachting is een relatief begrip. Dat DPB met paarden communiceert is wat mij betreft een feit. Wat je uit zo'n consult verwacht blijft een vermoeden totdat je het consult binnenhebt.
Ik vind dat ze heel goed werk levert. Ze geeft zelf aan dat mensen die aan de beurt zijn vanzelf reactie krijgen. Wacht dus gewoon rustig af.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 23:53

en toch blijf ik t stom vinden, dat ze in haar topic beweerd anders te doen dan dat ze in werkelijkheid doet...