Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Nou het is meer dat ik het wel interessant vond, ben niet wanhopig oid. Maar roep nou niet dat je altijd antwoord, als ik zie hoeveel zeggen geen antwoord te krijgen.......
En dat heeft verder niets met negativiteit te maken. Eerlijk gezegd was ik het alweer vergeten totdat ik dit topic las.
Lovely schreef:Daarmee onderschrijf je dus wel wat ik bedoel. Met de beloften die DPB doet, kan ze een soort van hoop scheppen. Beetje jammer als je dan nooit antwoord krijgt.
Pellie schreef:waar belooft ze dan wat?hoop scheppen? ik geloof niet dat je de situatie kent, van wie dan maar ook die haar om welke reden een pb stuurt. en betekent het voor jou dat als iemand nóg geen antwoord heeft gekregen dat dit nooit is? je intepretatie vind ik niet juist.
faye schreef:Nou Pellie, in mijn geval, na vier maanden verwacht ik niet echt antwoord meer hoor. Maakt mij ook verder niet zoveel uit, maar pretendeer dan niet altijd te antwoorden en daar secuur in te zijn. Dat is de issue volgens mij!
Pellie schreef:verwachtingen scheppen we altijd nog zelf, dat kan ik niet de ander (DPB in dit geval) in de schoenen schuiven.
Sily schreef:Met 20 PBtjes per dag kan er heus weleens iets doorheen glippen, of vergeten worden, niet leuk voor de mensen van wie deze berichten zijn maar toch.
Als je zeker wilt weten dat je bericht binnen een bepaalde tijd beantwoord wordt zal je denk naar iemand moeten gaan die dit echt als werk doet, de hele dag de tijd hiervoor kan nemen, maar dan wel voor een veel hogere prijs.
Iemand die dit gewoon erbij doet, voor een leuke prijs en dan ook nog eens dood gegooid wordt met vragen kan je denk niet kwalijk nemen dat het weleens mis gaat.
Les_Fjal schreef:Denk niet dat het om "kwalijk nemen" gaat....Want zoals ik al tikte...begrip heb ik zeker...
Alleen geeft DPB dat zelf niet toe...Dat het wel eens mis gaat..Die beweert juist het tegenovergestelde....?
Maar misschien begrijp ik het helemaal verkeerd...
Les_Fjal schreef:Jawel....ik denk wel dat ze dat wel weet....Aangezien ze daar doormiddel van boze pb'tjes ( zeg niet dat ik die terecht vind...) op wordt gewezen....Toch ?