Word zo moe van dit huis...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anya

Re: Word zo moe van dit huis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 14:06

Als ik dit zo lees is er maar één oplossing: haal professionele hulp erbij. Dit gaat zo niet goed. Het is jouw verantwoording niet dit op je schouders te nemen. En alleen komen jullie er kennelijk niet uit.

Kortom: meld je bij het maatschappelijk werk, bureau jeugdzorg of een andere passende instelling bij jullie in de buurt. Of nog beter: dat zou je moeder moeten doen.

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 15:19

Inderdaad, zoals Anya al zegt.
Ik zit zelf in het onderwijs en dit is zeker een zaak voor bureau Jeugdzorg.

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 15:40

Ik zou ze voortaan zelf boodschappen laten doen, en alleen voor jezelf wat halen. Aangezien alles wat jij haalt toch ranzig is Rolleyes En verder zou ik je broer uit huis (laten) schoppen met ze vriendin. Die wonen toch al een soort op hun zelf in zijn kamer. Belachelijk hoe ze tegen jou doen En idd, ze gaan het ecth wel merken zodra jij uit huis bent, óók al doet oma dan alles.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 17:59

kimmie261 schreef:
Jou moeder hoort gewoon na haar werk,een volwassen opvoedende rol aan te nemen,hoe zwaar dat soms ook is,maar naar jou zullen ze nooit gaan luisteren...zeker niet als dan moeders ook nog eens jou als opvoedende laat zakken als een baksteen op conflict momenten..

Zo hoort het inderdaad, maar als moeder dat niet doet.......

raketje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 18:08

Ik haal eten met mijn moeders pinpas, ben dus genoodzaakt om ook broertjes eten mee te nemen , anders geheid ruzie Knipoog

Diablo, ik weet dat ze het moet doen. Maar als ze het niet doet....

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:09

Dat bedoel ik ook Raketje_. Het kan allemaal wel zo horen, maar als je moeder niet meewerkt, schiet je er weinig mee op.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:54

Ik herhaal, schakel jeugdzorg in. Dit los je niet alleen op.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:56

Anya schreef:
Ik herhaal, schakel jeugdzorg in. Dit los je niet alleen op.

Mee eens. Heel eerlijk gezegd maak ik me ook een beetje zorgen over je autistische kindje, gezien de manier hoe je schrijft over het moeten opvoeden van je autistische zusje. Kan natuurlijk voortkomen uit alle frustratie.

raketje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 19:36

Zusje kiest nu op dit moment voor papa, daar mag ze alles op schelden na. Maar dat is nog in afwachting, ze verandert geregelt.
Ik zelf ga geen hulp inschakelen, spijtig voor de rest.Maar maak ik meer kapot mee en zet ze me straks een hak Lachen daar pas ik voor.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:59

Je kunt ook anoniem melden bij het AMK...

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 17:24

Ts erg vervelend voor je maar heb je dit alles niet een beetje in de hand gewerkt?
Je had een huis waar je samen met je zoontje woonde maar koos ervoor dit op te geven.
Je wist hoe de situatie in je ouderlijk huis was en toch ben je terug gegaan.
Ik snap dat je niet zo 1,2,3 een urgentie hebt voor een nieuw huis maar toch...............
Zoals ik al eerder heb geschreven snap ik dat jouw situatie moeilijk is maar ik ken ook een heel stuk van het andere verhaal en misschien had je ook zo eerlijk moeten zijn om het hele verhaal op te schrijven dus ook jouw aandeel in dit alles.
Nu hang je in principe alleen het slachttoffer uit maar jij hebt ook een flinke vinger in de pap gehad van dit alles Knipoog

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 12:06

Het begint me te dagen wie TS is... :wave:

Ik persoonlijk vind, dat je je in je handen mag knijpen dat je moeder je opgevangen heeft. Ze heeft al zoveel voor je op moeten komen, ondanks dat je haar keer op keer weer teleurstelde.

Zij werken inderdaad voor je kindje (wat je steevast in eerdere topics een dochtertje noemt wss om je zoveelste SA te verdoezelen). Als jij moet teruggeven wat je van ze genomen hebt dan ben je over 10 jaar nog niet van je schuld af.

Probeer ook eens van uit hun gezichtspunt het totaal te bekijken. Draag eindelijk eens de verantwoording voor je eigen daden meis. Al die leugens hebben je tot nu toe tot niks gebracht. :n

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 12:12

Wow, het eerste wat ik dacht was 'ocharme jij :(:) ' dan dacht ik 'zoek professionele hulp voor dat gezin!' en ten derde 'wat ga jij opgelucht zijn als je terug apart woont :D '

Ik vind dat ze wel wat meer respect voor jou mogen hebben zeg! Je zou het allemaal eens niet moeten doen, dan weten ze pas wat ze missen!

Vind het ook zo raar dat moeders direct na het werk in haar bed kruipt... Ik werk met mijn partner ook fulltime, hebben 3 paarden en nog een heel huishouden te doen, en dat gaat ook prima.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 16:25

Ik lees dat je moeder de hele inrichting van je flat betaalt direct. Als ik zo'n hekel aan haar had dan had ik daar voor bedankt. Misschen dat je moeder na haar werk wel helemaal kapot haar bed induikt om die centjes voor jouw flatje bij elkaar te sprokkelen.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 17:44

Slimmerik waar haal jij die info vandaan dan, of zit de TS ook nog in een ander topic?

TS als ik de berichten van slimmerik lees dan heb ik ook wel zo mijn vraagtekens, vooral als je moeder de gehele inrichting betaald. Maar dat terzijde genomen vind ik dat je moeder haar moederrol op zich moet nemen, jij hoeft niet de verantwoordelijk te dragen voor je broer en zus. Mijn moeder werkt ook (meer dan) full time maar gaat als ze thuiskomt echt niet in bed liggen.
Als ik jou was zou ik het nog even volhouden, je broer en zus hun ding laten doen, en snel verhuizen naar je nieuwe, eigen optrekje :)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 17:48

Ik kan hier maar 1 oplossing voor vinden:
Zoek je eigen huis en leer, samen met je kindje, op eigen benen te staan.

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 19:17

Hallo xsuusx *\o/* Van mijn vriendin kreeg ik door dat je weer op bokt aan het posten bent. Nu onder de zoveelste bokt SA account. :n

Voor de mensen die het interesseren:

In het topic: [LZP] Dat is hard om te horen!

postte ik ongeveer een jaar geleden deze post:

Onderwerp: Dat is hard om te horen!

natasja50 schreef:
Dat de vader van Lelanie niet gelukkig is met de situatie is misschien te begrijpen. Lees dit allemaal maar eens (geschreven door haar onder een van haar SA's newforster:

[JH] tja,Dan weet je het ook niet meer..

Lelanie is het zoveelste schaduwaccount van ene Susan.

Zij begon haar boktcarriere als xsuusx hier op bokt en kreeg zowat half bokt over haar heen met haar gesol met shetje Bobby. Het arme dier was aan haar grillen overgeleverd en keer op keer dreigde ze ermee dat Bobby naar de slacht zou gaan als niemand hem voor 350 euro wilde kopen. Mede door haar gedrag en gescheld en getier werd Susan permanent geband.

Nou dat heeft haar niet weerhouden van steeds maar weer terugkomen met allerlei schaduwaccounts met de raarste topics. Keer op keer kocht ze paarden en honden die allemaal weer de deur uitmoesten omdat ze niet aan haar verwachtingen voldeden. Verschillende honden zijn daardoor verkeerd terechtgekomen.

Ondanks waarschuwingen van diverse bokkers en mensen uit haar omgeving ging susan door: Gewoon haar eigen leven en iedereen negerend. Verder met haar criminele veel oudere vriend (vader van haar kind). Vind je het gek dat haar vader vindt dat ze nu maar eens haar eigen boontjes moet doppen. Ook op bokt werd ze steeds weer geband en dan weer terug onder een andere boktnaam.

_bonny_
newforster
joanneS
_kloOtee_
fiirefly
jodoka
newforster
Suus_x
bloempje1 en nog een paar die ik vergeten ben.

nu dus Lelanie.

Deze dame heeft veel problemen op zowel bokt als privé. Pas nog openden haar vrienden nog een topic met het verhaal dat Susan hun pony's mishandeld heeft. Ze vindt zich super zielig en dat is ze dan misschien ook, maar ze heeft het wel aan zich zelf allemaal te danken. Nu ook weer. Meid wordt eens echt volwassen !!

En dan heb ik het nog niet eens over de dreig pm's en mails die ik van haar ontvangen heb.

Inderdaad: Dit is pas hard om te horen

Temt het topic

Nu ben jij TS onder de naam raketje_ de zoveelste schaduwaccount van xsuusx.
Je hebt een groot probleem: je liegt en bedriegt alles en iedereen. Je duikt met iedere jongen die je richting op kijkt het bed in en kent wet nog gebod. En je durft ook nog te klagen ??

Enorm zielig voor je zoontje Mike. Een kind wat er niet om gevraagd heeft om op deze wereld te komen maar erop gezet is door een kind wat zo nodig haar pedofiele vriend aan zich wilde binden.

Susan, alsjeblieft : neem eindelijk eens een klein beetje verantwoording en zorg voor je manneke. Trap niet om je heen en beschuldig je omgeving. Jij bent verantwoordelijk en jij moet de gevolgen van je daden nemen. :(

Ik vraag me af of het een goede oplossing zou zijn als Susan alleen met haar zoontje woont. Ik vrees voor het welzijn van dat kind |(

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 19:35

Serieus, dat is echt triest als dat zo is. Maar hoe weet je dat het dezelfde is?
Er zijn wel vaker zielige verhalen op bokt :+

*veroordeeld niemand

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 19:37

Jeetje das wel een heel ander verhaal, als dit waar zou zijn is een tripje naar de psycholoog niet slecht zijn.

Als de situatie echt is triest, onecht ook heel triest.

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 19:40

Geloof me: dit is Susan :j Heb van deze TS de meeste posten doorgenomen en weet het heel zeker.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 19:47

Ben benieuwd wat ze daarop te zeggen heeft!!

Peetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 19:56

Ben benieuwd of ze hier uberhaupt nog op gaat reageren!!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 20:17

indeed. anders is het wel een beetje een bevestiging voor ons dacht ik zo

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 20:22

Woepsie dit word lachen :D :D
Tja ook al is de leugen nog zo snel......................... ;)

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 20:26

nou, ik wens je broertje en zusje heel erg veel succes als jij weer op jezelf woont! :j waarschijnlijk komen ze binnen de kortste keren zielig aanlopen om je te vertellen dat ze niet weten hoe alles moet.. :=

ben voor jou iig heel veel plezier als je lekker rustig op jezelf woont ;)