Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimmie261 schreef:Jou moeder hoort gewoon na haar werk,een volwassen opvoedende rol aan te nemen,hoe zwaar dat soms ook is,maar naar jou zullen ze nooit gaan luisteren...zeker niet als dan moeders ook nog eens jou als opvoedende laat zakken als een baksteen op conflict momenten..
Anya schreef:Ik herhaal, schakel jeugdzorg in. Dit los je niet alleen op.
natasja50 schreef:Dat de vader van Lelanie niet gelukkig is met de situatie is misschien te begrijpen. Lees dit allemaal maar eens (geschreven door haar onder een van haar SA's newforster:
[JH] tja,Dan weet je het ook niet meer..
Lelanie is het zoveelste schaduwaccount van ene Susan.
Zij begon haar boktcarriere als xsuusx hier op bokt en kreeg zowat half bokt over haar heen met haar gesol met shetje Bobby. Het arme dier was aan haar grillen overgeleverd en keer op keer dreigde ze ermee dat Bobby naar de slacht zou gaan als niemand hem voor 350 euro wilde kopen. Mede door haar gedrag en gescheld en getier werd Susan permanent geband.
Nou dat heeft haar niet weerhouden van steeds maar weer terugkomen met allerlei schaduwaccounts met de raarste topics. Keer op keer kocht ze paarden en honden die allemaal weer de deur uitmoesten omdat ze niet aan haar verwachtingen voldeden. Verschillende honden zijn daardoor verkeerd terechtgekomen.
Ondanks waarschuwingen van diverse bokkers en mensen uit haar omgeving ging susan door: Gewoon haar eigen leven en iedereen negerend. Verder met haar criminele veel oudere vriend (vader van haar kind). Vind je het gek dat haar vader vindt dat ze nu maar eens haar eigen boontjes moet doppen. Ook op bokt werd ze steeds weer geband en dan weer terug onder een andere boktnaam.
_bonny_
newforster
joanneS
_kloOtee_
fiirefly
jodoka
newforster
Suus_x
bloempje1 en nog een paar die ik vergeten ben.
nu dus Lelanie.
Deze dame heeft veel problemen op zowel bokt als privé. Pas nog openden haar vrienden nog een topic met het verhaal dat Susan hun pony's mishandeld heeft. Ze vindt zich super zielig en dat is ze dan misschien ook, maar ze heeft het wel aan zich zelf allemaal te danken. Nu ook weer. Meid wordt eens echt volwassen !!
En dan heb ik het nog niet eens over de dreig pm's en mails die ik van haar ontvangen heb.
Inderdaad: Dit is pas hard om te horen
Temt het topic