Toch altijd zonde die bekeuringen ...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Re: Toch altijd zonde die bekeuringen ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 13:01

Bij het station in Beilen zijn ze met de parkeerplaats bezig en het is nu onmogelijk om te parkeren. Nu had ik met parkeren twee opties:
- Stoep
- Straat waarin vrachtwagens moeten keren

Optie 1: Mag officieel niet.
Optie 2: Deuk in je auto.

Ik ben dus voor optie 1 gegaan, nu is meneer agent langsgeweest (de ********* ) en heeft doodleuk een boete uitgeschreven van 60 euro. Zij zijn groot en ik is klein! Leuk als je nergens kan parkeren, de auto wel kwijt móet en dat er dan nog zo'n figuur langkomt om het er even in te wrijven dat je niet normaal kan parkeren.

Ik ga denk ik toch poging wagen met bezwaar aantekenen en kijken hoe het zit met de buslijn hier. Gátverdamme hier baal ik zo van! Ook al weet ik dat ik daar niet mag parkeren, maar als je geen keus hebt... No Cheer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 13:05

Hmm das wel stom ja Alette... Bezwaar aantekenen! Haha!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 13:06

Niet geschoten is altijd mis toch Knipoog Was gelukkig niet als enige de pineut. Maar laten ze toch ergens anders dat geld vandaan halen voor die spaarpot van hun. Ze zien toch zelf ook dat het niet anders kan Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 13:08

A_lette schreef:
Niet geschoten is altijd mis toch Knipoog Was gelukkig niet als enige de pineut. Maar laten ze toch ergens anders dat geld vandaan halen voor die spaarpot van hun. Ze zien toch zelf ook dat het niet anders kan Verward

Juist, bezwaar aantekenen. Klinkt nog best aannemelijk dat 't je dan nog wordt kwijtgescholden ook Clown

Parce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 13:08

Boetes zijn altijd zonde geld.

Laatst had ik mijn hoogste boete te pakken; rijden door rood licht (ik piepte in drukke stad nog nét even door het rode licht, had geen zin om weer ellenlang te wachten voor die stoplichten Bloos )

Week later lag de envelop op de deurmat. 150 euro afrekenen graag. Tja, das jammer.

roomsoes17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:48

ik had gistere ook een leuke :@
reed met mn gordel om maar dan onder me arm, had shirtje aan dattie in me nek schuurde, rijd er een wout in de tegenover gestelde richting, ik denk doe me gordel toch maar even wel god op me schouder...
draaien ze om en rijden ze me echt 4 straten achterna om me daarna stil te zetten... krijg ik eerst de opmerking net had je hem niet om he! ik legde het uit, krijg ik het anwoord je moet hem ook goed omdoen :@ ik al aardig boos wordende, dat slaat toch nergens op die man allemaal blaten en kreeg toch een boete!
zeker dat ik bezwaarschrift ga maken, op de boete zelf staat ook de straat dat de politie het zou hebben gezien ipv van de straat waarin t gebeurt is!
GRR word zo boos om die mense

brudoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:54

Ik heb net 2 maanden rijbewijs en eerste boete te pakken Clown
Wegens parkeren in openbaar groen(wat er niet is) waar al jaren auto's staan. En nog geschreven op verkeerde straatnaam ook Koe Woppa weg 60 euro..

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 20:26

brudoe schreef:
Wegens parkeren in openbaar groen(wat er niet is) waar al jaren auto's staan. En nog geschreven op verkeerde straatnaam ook Koe Woppa weg 60 euro..
Als het die straat niet is zou ik bezwaar indienen ROFL

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 20:27

Denk dat je meer kans maakt dan Roomsoes Bloos

brudoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 20:53

Ja ga ik ook maar doen. Ik parkeer nooit in die straat, maar krijg er wel een boete voor Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 21:36

Ik had laatst een boete omdat m'n parkeerkaartje (geldig tot 10:55) verlopen zou zijn... Boete was uitgeschreven om 10:47, op boete stond dat kaartje geldig zou zijn tot 10:35. Lekker banketstaaf ook. Kon ik vervolgens weer langs het politiebureau Rolleyes

Maar hoefde hem (duh) dus ook niet te betalen. Lachen

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 21:38

Nouks schreef:
Ik had laatst een boete omdat m'n parkeerkaartje (geldig tot 10:55) verlopen zou zijn... Boete was uitgeschreven om 10:47, op boete stond dat kaartje geldig zou zijn tot 10:35. Lekker banketstaaf ook. Kon ik vervolgens weer langs het politiebureau Rolleyes

Maar hoefde hem (duh) dus ook niet te betalen. Lachen
Een collega van mij kreeg een boete omdat haar kaartje ondersteboven lag. En dan dus niet met de tekst naar beneden maar met de tekst op de kop zegmaar ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 21:47

ManonR_ schreef:
Een collega van mij kreeg een boete omdat haar kaartje ondersteboven lag. En dan dus niet met de tekst naar beneden maar met de tekst op de kop zegmaar ROFL

Gekken..... Scheve mond

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 23:13

roomsoes17 schreef:
ik al aardig boos wordende, dat slaat toch nergens op die man allemaal blaten en kreeg toch een boete!

Dit is idd de meest effectieve manier om (alsnog) een boete los te peuteren! OK dan!
Nog ff erachteraan roepen: "Ga boeven vangen joh!" en je weet zeker dat je tot de club toegelaten wordt Sigaar

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 23:30

brudoe schreef:

Toevallig ergens in het noorden onder de 'rook' van Assen? Bloos Tong uitsteken

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 06:13

Nouks schreef:
ManonR_ schreef:

Gekken..... Scheve mond

Haha! Haha! Haha! Wat vreselijk zeg, daar zou ik echt van overkoken. Maar in steden is het meestal niet de politie die hier bekeurt, maar de stadswachten. En stadswachten Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Haha!

81Puck

Woonplaats: In een groen groen groen groen, knollen knollenland.......

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 10:22

Ik kan inmiddels wel 2 boeken samen binden met mijn boetes.. ik word er zo moe van! (En ja dan moet ik maar uitkijken, maar daar heb ik niet altijd tijd voor Clown)

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 10:34

Heb tijdens mijn rijlessen geen boetes gehad, maar had wel een aantal keer gekunnen. Op de snelweg met 140 scheuren naar gorinchem. instructrice heel droog. Gaat wel goed he!! Ja best euigenlijk. Kijk eens op je teller. Oeps rij wel erg hard.
En nu heb ik nog maar weinig boetes gehad eerlijk gezegd. Kan er zo 5 opnoemen in de prive sfeer. 2 bij het mazda bedrijf. Ik reed eigenlijk standaard te hard daar, maar toch zeer weinig boetes gehad in de 4,5 jaar. En bij een automaterialenbedrijf heb ik 1.5 jaar gewerkt en reed toen net een krappe dag alleen en ik had al een boete te pakken. En daar heb ik ook in 1 maand tijd 2 boetes gehad en toen in dezelfde maand nog 1 prive. Dat kwam wel hard aan, Was een dikke 100 euro en als je dan al geen vet salaris (lees minimum) is het echt zuur.

Frannik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 10:35

ik reed gisteren 65 waar je 50 mag.. stond een flitspaal.. damn, wat ik goed wist! maar ik had haast en was het vergeten...
hopen dat dat kreng kapot is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 11:04

IKbenEllen schreef:
Haha! Haha! Haha! Wat vreselijk zeg, daar zou ik echt van overkoken. Maar in steden is het meestal niet de politie die hier bekeurt, maar de stadswachten. En stadswachten Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Haha!

Klopt ja... Toen ik op het politiebureau kwam met die boete, begon de agent achter de balie al direct te zuchten, gok dat het niet de eerste keer die dag was dat de stadswacht in kwestie niet helemaal uitgeslapen bleek te zijn Clown

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 14:45

oeh toen ik nog in Nederland woonde heb ik ze helaas ook te vaak moeten sponseren.. Maar de meeste was dan wel mijn eigenschuld al ben ik het met sommige nog niet eens.

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 15:04

Nicolletje schreef:
roomsoes17 schreef:
ik al aardig boos wordende, dat slaat toch nergens op die man allemaal blaten en kreeg toch een boete!

Dit is idd de meest effectieve manier om (alsnog) een boete los te peuteren! OK dan!
Nog ff erachteraan roepen: "Ga boeven vangen joh!" en je weet zeker dat je tot de club toegelaten wordt Sigaar

Idd, wil je zeker zijn dat je meteen exclusief lid bent... Pak een agent op zijn agent zijn! Ja

Enne ik zou maar oppassen, als de kantonrechter jou in ongelijk stelt (dat je dus gewoon moet dokken) komen de gerechtelijke kosten ook nog voor jou rekening!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 15:09

OoappeloO schreef:
Enne ik zou maar oppassen, als de kantonrechter jou in ongelijk stelt (dat je dus gewoon moet dokken) komen de gerechtelijke kosten ook nog voor jou rekening!

Over wat voor boete hebben we het dan?
Want een Mulderzaak gaat geheel pro-forma, niets gerechtelijke kosten...

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 15:17

Ik weet ook niet precies wat haar boete is. Ik weet alleen wel dat er soms (ik zeg soms omdat ik niet weet wanneer wel / niet) door het kanton kosten gerekend worden.

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 15:26

Ik heb nu een bijna een jaar mijn rijbewijs en 2 boetes binnengehad Nagelbijten / Gniffelen 1 van 76 en 1 van 100 euro Bloos! tjah Bloos tegenwoordig let ik wel op mijn snelheid *LOL*