Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Babsiej schreef:Meer mensen die regelmatig contributie betalen aan het CJIB?
Anne_GTI schreef:Trajectcontrole bij Arnhem vergeten... 87 ipv 80. Niet grappig, reed gewoon achter een (buitenlandse) vrachtwagen aan. Normaal met het verkeer mee dus... Miereneukerige bekeuring.
Leliev schreef:Babsiej schreef:Meer mensen die regelmatig contributie betalen aan het CJIB?
Nee, ik vond niet dat de voordelen van de club opwogen tegen de nadelen van de club. Ik heb dus per direct mijn abbo opgezegd.
Vooral hun manier van leden-werving vind ik vrij irritant. Vrij opvallend geklede mensen in des te opvallender uitgedoste auto's met extra (show?)verlichting en herriemakende dingen op dak. En dan nog niet gesproken over de aandachttrekkende striping op de gehele auto.
Zelfs tijdens het rijden proberen ze je nog aan te spreken of je lid wilt worden.
Ik vind ze eigenlijk ook vrij opdringerig, want als je geen lid wilt worden dan komen ze zelfs aan je deur. Ze moeten en zullen dat lidmaatschap aan je verkopen.
Wat ook helemaal storend is is dat ze zelfs onopvallend rondrijden en wanneer je denkt dat je veilig bent, pakken ze je alsnog.
Probeer je dan die opdringerige verkopers te ontlopen en wil je snel wegrijden, dan roepen ze hun vriendjes erbij en word je klem gereden. Vervolgens pakken ze spullen van je af en nemen ze je dan mee naar hun hoofdkwartier alwaar de aanwezige hopman jou eens gaat vertellen dat je hun lidmaatschap moet nemen omdat je anders je spullen niet terug krijgt.
Pure chantage allemaal.
Nee, doe mij maar de Donald Duck
Leliev schreef:Babsiej schreef:Meer mensen die regelmatig contributie betalen aan het CJIB?
Nee, ik vond niet dat de voordelen van de club opwogen tegen de nadelen van de club. Ik heb dus per direct mijn abbo opgezegd.
Vooral hun manier van leden-werving vind ik vrij irritant. Vrij opvallend geklede mensen in des te opvallender uitgedoste auto's met extra (show?)verlichting en herriemakende dingen op dak. En dan nog niet gesproken over de aandachttrekkende striping op de gehele auto.
Zelfs tijdens het rijden proberen ze je nog aan te spreken of je lid wilt worden.
Ik vind ze eigenlijk ook vrij opdringerig, want als je geen lid wilt worden dan komen ze zelfs aan je deur. Ze moeten en zullen dat lidmaatschap aan je verkopen.
Wat ook helemaal storend is is dat ze zelfs onopvallend rondrijden en wanneer je denkt dat je veilig bent, pakken ze je alsnog.
Probeer je dan die opdringerige verkopers te ontlopen en wil je snel wegrijden, dan roepen ze hun vriendjes erbij en word je klem gereden. Vervolgens pakken ze spullen van je af en nemen ze je dan mee naar hun hoofdkwartier alwaar de aanwezige hopman jou eens gaat vertellen dat je hun lidmaatschap moet nemen omdat je anders je spullen niet terug krijgt.
Pure chantage allemaal.
Pure chantage allemaal.

) af en toe een bekeuring gehad. De hoogste die ik ooit heb ontvangen was niet eens mijn schuld. Mijn moeder reed toen met een lege trailer op haar gemakt door de trajectcontrole bij woerden. Mams was alleen even vergeten dat je met een trailer 80 mag, en niet 120
Want altijd rijden we over de A10 ring A.dam (waar men maar 80 mag) zetten we de cruisecontrol erop (auto van de zaak), en deze cruisecontrol zetten we dan vanaf het begin van waar er 80 gereden moet worden ingesteld op 82a83 de auto gaat dan niet harder maar ook niet langzamer (tenzij we een bult op moeten dan houd de auto in, en bij bult af houd ie erg tegen) op de aangegeven ingestelde snelheid die we aangegeven hebben.
. Maar goed volgens mij is er ook verteld dat politiekorpsen geen bekeuringen meer uitschrijven bij overtreding van wel 2a3km te hard..
Nu ben ik wat getrainder in zien waar ik rustig aan moet doen 

Deze was zonde, 80 eurie...
JoanneArnhem schreef:Ik denk of zeg dus gewoon nooit meer dat ik nooit geflitst word want dan is het altijd raak bij me....
Chiqa schreef:JoanneArnhem schreef:Ik denk of zeg dus gewoon nooit meer dat ik nooit geflitst word want dan is het altijd raak bij me....
Snap niet dat je dingen niet ziet staan, absurt grote mistlampen, een kast midden in de auto...2 passagiers en altijd dezelfde merken..Seat, Mitsubishi ....Zou toch maar eens denken aan een bezoekje bij een pearl oid![]()
![]()
Nee zodner dollen ik zie ze al van een kilometer afstand staan zo knullig...Ga dan verstopt staan achter een viaduct ofzo.
Onee...dat weet ook elke ervaren bestuurder wel...