Nooit verwacht dat het kon..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:56

eempiej schreef:
ow mensen, briljant topic :P In het ziekenhuis hebben ze er soms ook wel een handje van :')

Heb je voorbeelden?

Zit net te bedenken om eens een leerling of stagiair naar de hartbewaking te sturen voor een AV-blok (geleidingsstoornis van het hart).

Marive

Re: Nooit verwacht dat het kon..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:17

Whaha geweldig dit :') Sommige dingen zijn echt té grappig :+

mellen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:20

Ik heb nog de vierkanten gaten boor......, compressiepoeder.........en de vlekken schaar die we vaak gebruiken op het werk( ik werk in een wasserij).
Maar ze blijven leuk

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:21

Blikje spijkervet, was die al genoemd? :))

concetto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:23

Mijn man is smid en heeft regelmatig stagiaires.
Nou had hij een hele fanatiek, die werkelijk overal met zijn neus boven op stond,
en wel zo dichtbij dat mijn man soms moeite had met beslaan omdat hij bang was
dat hij met de hamer de stagiaire zou raken!
Nou was er een klant met een paard met een mooie hoefontsteking>
Dus mijn man tegen de stag. kom nu maar dichterbij, want je wil toch alles goed zien.
Dus stag dichtebij, en mijn man het mes in die mooie rijpe ontsteking!
PTSSSSSSSSSSSSS, je mag raden waar al het pus terecht kwam....
Ontgroeningsgrapje van de smid!! :j

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:25

aha geweldig :D

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:28

stalgenote heeft een lelijke eend (auto) en was door haar man naar de garage gestuurd om de koel vloeistof bij te laten vullen........ (lelijke eend is luchtgekoeld en heeft dus geen koelvloeistof :+ )

Kurby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:35

mijn broer vindt het nog al leuk om met iemand een geintje uit te halen en als het bij hem gebeurd kan hij er ook goed om lachen.

wij hadden een stagiaire in de stalhouderij die nog al aardig dom was. het was een aardig kind maar je kon de meest leuke flauwe grappen ermee uithalen.
in die tijd hadden wij nog een groententuin waar ik bezig was om boerenkoolplantjes te poten. mijn broer stuurde haar weg om een onsje grove worstenzaad te halen. zij op de fiets naar de slager geweest om het te halen, hij stuurde haar door omdat hij de laatste ons net had verkocht, de volgende heeft haar weer door gestuurd. uiteindelijk is ze daarna naar 6 tuincentra's geweest en bij de laatste kwam ze er achter dat ze in de maling was genomen. :D

daarna is ze nog een keertje weggestuurd om ooievaarskuitenvet te halen, dit zou namelijk goed zijn voor de tuigen.

hij heeft haar in de stromende regen op haar knieen in het land laten zitten omdat we er kunstmest op had gedaan. hij had haar wijs gemaakt dat je als het bemest had en het er na regende dat je het gras kon horen drinken, ze was drijfnat en had het niet gehoord.

de laatste grap die mijn broer met haar uithaalde viel niet echt in goede aarde :o hij was bezig in de stal en vroeg haar om hamerstelenolie te halen want de hamer wilde de spijkers niet zo best raken. toen zij terug kwam met een gloeiend rood hoofd had mijn broer het niet meer. hij gierde het uit dat ze er weer ingestonken was.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:47

Ik zal jullie eerlijk vertellen.... ben mezelf nu al aan het voorbereiden op 1 april :o . Boer waar mijn merrie staat kan zo ontzettend goed mensen in de maling nemen..... Ben op mijn hoede!

Kippensoep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:51

marleen_usar schreef:
Mijn dochter was op het werk van haar vader(leraar),er was een jongen en die kon via het raam naar buiten klimmen vertelde hij.Hij was dan sneller beneden als dat zei was,dus hij klom en zei rent naar beneden.Zei denkt hij kan nooit eerder zijn,helaas hij stond op haar te wachten.Wat ze niet wist was dat het een tweeling was, de 1 bleef boven en de ander stond al beneden.

Die hadden ze in Harry Potter moeten stoppen, met Fred en George :')
Ik lig echt plát om dit topic, serieus :')

ARhythmical

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:53

Ooit mijn zonen erop uit gestuurd voor de brokjes pletter, verhaal was een e pony die niet wilde eten en ze bij de eigenaresse de brokjespletter moesten halen...vervolgens gauw d eigenaresse gebeld en zij heeft de jongens nog een aantal kilometer verderop gestuurd met het verhaal dat ze de brokjespletter net had uitgeleend, de volgende heeft gauw wat grote bakstenen in een doos gestopt en daar zijn de jongens ( op 1 april) mee naar huis komen lopen... te groot om achter op de fiets te houden...

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:56

superlotje schreef:
eempiej schreef:
ow mensen, briljant topic :P In het ziekenhuis hebben ze er soms ook wel een handje van :')

Heb je voorbeelden?

Zit net te bedenken om eens een leerling of stagiair naar de hartbewaking te sturen voor een AV-blok (geleidingsstoornis van het hart).

wij lieten stagaires wel in de linnenkamer 2persoons steeklakens halen..

Roosje1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:13

Wij hebben een autobedrijf en sturen stagiaires nog wel eens naar de groothandel voor een kilo moti-vatie.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:14

Haha, bij mijn ex op het werk lieten ze de stagiaires nog wel eens lopen om idd de bougie-vonkjes, maar ook hamerstelenvet was erg geliefd.

En de manegehouder heeft een onzekere ruiter die niet durfde te galoperen naar de ruitersportzaak gestuurd voor een galopeerbroek, die van haar was een drafbroek :D
En de ruitersportzaak heeft haar zonder blikken of blozen een broek verkocht en ruim een jaar later wilde ze ineens niet meer galoperen, terwijl het al die tijd wel goed ging.
Nee, zei ze, mijn galopeerbroek zit nog in de was, dus ik heb nu mijn drafbroek weer aan, dus ik kan niet in galop _O-

ARhythmical

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:17

Marije_jiplover...haha hoezo zelf kennis!!!

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:20

girlyggirl schreef:
haha mij hebben ze als kind eens om een "schop" gestuurd naar de buren :+

Dan krijg ik gewoon een schop mee hoor! Kan uit verschillende kiezen. :D[/quote]

Ja, bij ons heet dat ook gewoon een schop! :P[/quote]

weet dat t bestaat maar op de 1 of andere manier schoten ze toch allemaal in de lach als ik om een schop vroeg :P

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:20

Hahahaha drafbroek :D :D :D

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:26

Iemand naar de apotheek sturen voor een tube S.T. Rontzalf.

_Kelly_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:31

Figaro schreef:
Iemand naar de apotheek sturen voor een tube S.T. Rontzalf.

ik zat er echt overna te denken en toen zag ik het eindelijk :')

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:35

Oh, trip down memory lane...ik kan me de reclame met de poeremetator nog herinneren....dat was pas geniaal!

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:40

Bij ons in de supermarkt hebben ze ook van dat soort leuke fratsen...
Worden nieuwe (of oude, nog erger) vakkenvullers, wanneer een wiel van de containers "leeg" is (als ze niet makkelijk meer rollen), gevraagd een containerpomp op wielen te halen bij de plaatselijke fietsenmaker 2 winkels verderop. Die geeft vervolgens ook nog echt een klein hand-fietspompje mee waarop ie met whiteboardstift 'containerpomp' heeft geschreven. Komt zo'n joch daarmee terug, 'nee, een op WIELEN!' en gaat ie nog weer terug ook :(:)

De wieltjes van de containers zijn van kunststof oid en zit dus geen lucht in _O-

VeraW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:50

wat een super topic.
lig in een deuk :)

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-11 23:52

In een ander topic..

Leliev @ [KS] Paar vraagjes over veulens
Leliev schreef:
BigLover schreef:
4, Met welke borstel moet je een veulen van 10/11 maanden poetsen?

Hier kan je het beste een veulenborstel voor gebruiken. Let bij het kopen wel op de kleur van je veulen. Bij de betere ruitersportzaken verkopen ze ze. Gewoon ff rondbellen.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:54

Marije_jiplover schreef:
Haha, bij mijn ex op het werk lieten ze de stagiaires nog wel eens lopen om idd de bougie-vonkjes, maar ook hamerstelenvet was erg geliefd.

En de manegehouder heeft een onzekere ruiter die niet durfde te galoperen naar de ruitersportzaak gestuurd voor een galopeerbroek, die van haar was een drafbroek :D
En de ruitersportzaak heeft haar zonder blikken of blozen een broek verkocht en ruim een jaar later wilde ze ineens niet meer galoperen, terwijl het al die tijd wel goed ging.
Nee, zei ze, mijn galopeerbroek zit nog in de was, dus ik heb nu mijn drafbroek weer aan, dus ik kan niet in galop _O-

HAHAHA :') briljant!

ARCTN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 00:07

In het bedrijf van mijn ouders werkt een vrouwelijke bedrijfsleidster (als enige vrouw tussen de mannen.)

Nieuwelingen worden altijd gevraagd:

"Wil je haar even vragen om een ouwe doos."
:+