Mannen willen lang én atletisch zijn, dus die moeten echt kiezen. Als vrouw maakt het een stuk minder uit of je klein of lang bent.Aha!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mannen willen lang én atletisch zijn, dus die moeten echt kiezen. Als vrouw maakt het een stuk minder uit of je klein of lang bent.
Paisano schreef:Gister kreeg ik: liever klein en atletisch of lang en dik? Toen ik hem hier een paar keer zag staan vond ik het maar een gekke vraag, maar gister snapte ik hem ineens: hij is helemaal niet voor ons bedoeld, het is een vraag aan mannen!Mannen willen lang én atletisch zijn, dus die moeten echt kiezen. Als vrouw maakt het een stuk minder uit of je klein of lang bent.
Aha!

krimpenaar schreef:1 Ben je liever lang en dik, of klein en atletisch?
Ik liever klein en atletisch
Chocopasta schreef:Ik had een heel rare
"Ben je liever klein en dik of lang en atletisch?"
Nou.. Ehh.. Goh, even denken hoor. Klein en.. Nee wacht, toch maar lang en atletisch
Misschien wordt ik wel 35 (ben nu 20) en ga ik over vijf jaar dood. Maar als ik rond de 80 zou worden dan zou ik het wel weten eigenlijk. Paisano schreef:Gister kreeg ik: liever klein en atletisch of lang en dik? Toen ik hem hier een paar keer zag staan vond ik het maar een gekke vraag, maar gister snapte ik hem ineens: hij is helemaal niet voor ons bedoeld, het is een vraag aan mannen!Mannen willen lang én atletisch zijn, dus die moeten echt kiezen. Als vrouw maakt het een stuk minder uit of je klein of lang bent.
Aha!
), dat ik tegen mijn klasgenoot zei die het allerlaagste advies had gekregen: Gelukkig ben jij ontzettend dom en lager dan dit kan niet! Arme meid brullen, hele klas pissed off op mij. Ik voelde mij direct rot, maar was zo verbitterd dat er geen sorry af kon. Ik heb daarna een herziening geeist van het advies (was helemaal niet verlegen als het maar belangrijk genoeg is voor mij), vwo advies gekregen en t is ook gewoon goedgekomen tussen mij en haar. Maar toch schaam ik mij er nog voor dat ik haar zo de grond in trapte terwijl zij heel kwetsbaar was toen.