Mijn vraag net was: 'Wat was het eerste waar je aan dacht toen je wakker werd?'
Maar dat weet ik niet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ze zoeken je zo op, lopen achter je aan, praten tegen je, kruipen altijd op schoot, hoe onhandig het ook is... Zo lief gewoon!
Ik zou nooit meer zonder willen. Maar als ik dan in het bos loop, droom ik ook weg bij de gedachte dat er een mooie grote hond naast me loopt. Die komt er in de toekomst ook vast en zeker nog wel. Ik denk dat ik gewoon niet kan kiezen!
Letterlijk mijn hele leven al
(zie profiel) Maar eerlijk is eerlijk: ik vind meerdere hondenrassen ook leuk en dan heb ik ook zo'n "later als ik groot ben"-gevoel (ik ben 40 overigens
)
, op stap met paard en wagen, alle etiquette etc.. Maar Sebas merkte net aan tafel terecht op dat mijn beeld van die tijd wel enorm geromantiseerd is, zo geweldig was het allemaal niet.MamaMiesje schreef:Oh hier ook absoluut kattenLetterlijk mijn hele leven al
(zie profiel) Maar
eerlijk is eerlijk: ik vind meerdere hondenrassen ook leuk en dan heb ik ook zo'n "later als ik groot ben"-gevoel (ik ben 40 overigens)
Ik had vanochtend de vraag: 'Waar zou je morgen naar toe willen op vakantie?'

"wie aan deze tafel heeft het meeste geluk?" Ik!
ik win vaak dingen en dingen lijken soms als vanzelf op mijn pad te komen (met een beetje de nadruk op "lijken", want als ik logisch nadenk, is het vaak een gevolg van mijn eigen harde werk en grote inzet, maar het voelt altijd zo gelukkig en "meant to be"
) Paisano schreef:"In welk tijdperk zou je willen leven?" Sissi tijdperk! Die jurken, op stap met paard en wagen, alle etiquette etc.. Maar Sebas merkte net aan tafel terecht op dat mijn beeld van die tijd wel enorm geromantiseerd is, zo geweldig was het allemaal niet.
) (Die met Romy Schneider dan he) 

Zal morgen eens kijken...

Yaralisa schreef:'Wat vind je het leukste aan man/vrouw zijn?'
Daar ga ik eens goed over nadenken.
Wat vinden jullie?
Zo van "kun je me even helpen met dit of dat want daar snap ik echt niks van hooorrrr
"
Kan als man natuurlijk ook, maar als vrouw wordt het normaler of meer geoorloofd gevonden ofzo.